Inkognito 1 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Witam! piszę tu ponieważ nie znalazłem nic na ten temat pisane było tylko o dieslu a czy w benzyniaku można jakoś regulować obroty biegu jałowego?? bo między 700/750obr to chyba trochę mało.... a na Vagu nie ma żadnych błędów.... dodam ze przepustnica jest elektroniczna z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 morzes regulowac w adaptacjach . ale obroty u ciebie sa w porzadku to poco je chcesz regulowac . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil031 1 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Dokładnie tak jak kolega mówi obroty są porządku : Thumbup1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 nie w mojej audi u kolegi... obroty wachają się między 700/750obr i trochę przez to talepie kastą... możesz mi dokładnie napisać co i jak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Ross-Tech: VAG-COM: Audi B5 VAG-COM Info A prawidłowe wartości to 750-850. Ewentualnie programem lemmiwinks chociaż vag do 50obr/min podniesie. Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się