kamil665 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Witam, Od wczoraj mam problem ze wspomaganiem, mianowicie wyłącza się przy niskich obrotach lub podczas hamowania. Okazało się że poprzedni właściciel nalał zbyt dużą ilość oleju hydraulicznego (auto mam od niedawna wcześniej wszystko było w porządku więc nie przyszło mi do głowy zerknąć na stan oleju ). Po ujęciu oleju problem nie rozwiązał się, jednak zauważyłem brak śrubki nad pompą wspomagania, ma to coś wspólnego z moim problemem ? Jeśli tak to czy wystarczy tam wkręcić zwykłą śrubkę, czy jakiś specjalny odpowietrznik ?
daniel19 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Witam mam problem rowniez ze wspomaganiem i zastanawiam sie czy to pompa czy raczej maglownica jest do wymiany opisze sytuacje jechalem jakies 50km/h nagle coś lekko szarpnelo i po tym szarpnieciu autem nie moglem juz skrecac tzn mozna ale idzie sie zmeczyc dwoma rekami trzeba machac na wlaczonym silniku przy niskich i duzych obrotach jest to samo kiedy jade niezaleznie od predkosci tez bardzo ciezko sie skreca i wlasnie nie wiem co jest a i dodam ze przy dokrecaniu kierownicy na maxa nie slychac pompy JESTEM TUTAJ NOWY WIEC PROSZE O WYROZUMIALOSC I ZROZUMIENIE ))) z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam
Lukasz_N Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 To nie zaden odpowietrznik tylko otwór na śrubę, która trzyma wspornik mocowania pompy wspomagania. Wkrec zwykłą srube.
kamil665 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 Dzięki za odpowiedź, tak też myślałem, ale to moja pierwsza a4 i nie byłem na 100% pewny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się