janusz_stg Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Masz problem z krążeniem płynu chłodzącego. Jak by na to nie patrzeć płyn do nagrzewnicy powinien docierać bez problemu a szczegolnie mocno na zimnym silniku. W tym czasie termostat jest zamknięty i mały obieg " powinien " pracować skuteczniej. O ile nie odciera płyn być może pompa wody nie domaga.
kamilp Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 No ale po zmianie termostatu się poprawiło, a co do wiskozy ?
janusz_stg Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Wisko łatwo sprawdzić na zimnym odpalonym silniku i wolnych obrotach spróbuj za pomocą np. trzonka od młotka -delikatnie je zatrzymać . O ile się uda to raczej jest ok. A tak nawiasem mówiąc uszkodzone wisko nie ma większego wpływu na grzanie wewnątrz pojazdu. Jedynie zimą bardzo mocno wychładza komorę silnikową pojazdu,bo sprawny termostat i tak powinien utrzymywać właściwą temperaturę. A tak poza tematem audi to w mercedesach wentylarory chłodnicy pracowały stale napędzane paskiem klinowym i to wcale nie przeszkadzało w skutecznym ogrzewaniu pojazdu. Tak więc wisko jest fajnym rozwiązaniem ale wcale nie decydującym o skuteczności ogrzewania .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się