Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skromny problem z turbo


Krzysiek29 A4

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie no problem jest taki jak daje ostro gazu powyżej 3 tyś turbo się wiesza i jest całkowity opad z mocy wstępnie już wiem że jest podkręcone na maxa nie wiem jakim sposobem ale to fakt wytłumaczono mi to w ten sposób że ciągnie do samego końca ile tylko da rade ale nie jest w stanie odpuścić nie bardzo ogarniam takie tłumaczenie:slina:

i dostałem rade taką: z reguły takie rzeczy się wyciąga i zawozi do regeneracji pytanie tylko czy to konieczne?????bynajmniej już???A na drugie regeneracja to koszt jakiegoś tysiąca to nie lepiej kupić jakieś wydajniejsze do mojego BLB jak by się dało w tych lub za nie wielką dopłatą???????

Nie wiem co myśleć jakieś sugestie????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasrane kierownice w turbo

masz DPF ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam DPF

---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ----------

ale dalej nic nie kumam zasrane kierownice????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo ma kierownice VTG i sa zasyfione dlatego masz przeładowanie i silnika wpada w tryb awaryjny

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ7OO_NEo9ypwZens9jATHU5w6f8WPmgdfhDmHFFZEKWi27w_mx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie dokładnie kontrolka od silnika się zapala od kopa da się to wyczyścić czy rzeczywiście regeneracja??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjąc, wyczyscic, poskłądac

przy okazji wywal kata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalizator mogę zastąpić tłumikiem drgań tą plecionką wywalić go i nic się działo nie będzie to pomoże żeby uniknąć kolejnych zabrudzeń turbiny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywal go tylko ze srodka, puche zostaw na miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to go trzeba rozciąć chyba a jak się go po spawa to juz nie będzie taki wytrzymały chyba wiem że jak się tłumiki spawało to leciały dziury moment

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry pręt lub rura i sam wyleci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie beda ci spaliny dusic turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalenie kata spowoduje lepsze wstawanie turbo bardziej gwałtownie będzie wstawało i nieco niżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...