Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Tak jak wiekszość nowicjuszy proszę o pomoc w sprawdzeniu logów


gadam13

Rekomendowane odpowiedzi

Próba robiona przy temp 90stC.

Silnik nie wykazuje błędów.

Miałem niestety kłopoty z edycją logów (obiecuję się nauczyć tej czynności)więc przepisałem wartości

i wkleję je poniżej.

Sprawdziłem dynamicznie grupy:003,004,008,010,011.

Sunday;29;"June";2008;14:28:18

038 906 018 FD ;;"1,9l R4 EDC 0000SG 2137

;"Group A:";"003"

TIME Engine speed MAF (specified) "MAF (actual) EGR

861-945 240-340 240-340

0,01 1365 250 470 4,8

0,37 1323 250 425 79,7

0,77 1344 850 495 4,8

1 1407 850 525 4,8

1,3 1470 850 555 4,8

1,8 1533 850 585 4,8

2,1 1596 850 625 4,8

2,4 1680 850 675 4,8

3,2 1764 850 705 4,8

3,6 1848 850 745 4,8

3,9 1953 850 780 4,8

4,3 2037 850 810 4,8

4,7 2142 850 785 4,8

5,2 2247 850 765 4,8

5,6 2331 850 770 4,8

5,9 2436 850 800 4,8

6,3 2541 850 835 4,8

6,9 2646 850 850 4,8

7,2 2751 850 845 4,8

7,5 2835 850 835 4,8

7,9 2940 850 835 4,8

8,1 3024 850 830 4,8

8,7 3129 850 840 4,8

9,2 3213 850 825 4,8

9,5 3318 850 810 4,8

9,9 3402 850 775 4,8

10,1 3486 850 765 4,8

10,7 3570 850 770 4,8

11,1 3654 850 775 4,8

11,6 3738 850 780 4,8

12 3822 850 790 4,8

12,4 3906 850 785 4,8

12,7 3969 850 785 4,8

13,19 4053 850 775 4,8

13,59 4137 850 770 4,8

13,99 4200 850 765 4,8

14,39 4284 850 755 4,8

14,79 4347 850 730 4,8

15,19 4410 850 715 4,8

15,63 4473 850 695 4,8

16,03 4515 850 670 4,8

16,42 4557 850 640 4,8

Sunday;29;June;2008;14:37:51

038 906 018 FD ;;1,9l R4 EDC 0000SG 2137;

;Group A:;'004

Engine speed Specified start Actual start ;Cold Start Valve

TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 ;3-70

MARKER STAMP; /min °ATDC °ATDC %

0,37 1449 10,3 4,4 96.4

0,78 1512 9,7 8,6 62.6

1,19 1575 9,2 7,9 68.9

1,59 1638 8,6 7,7 70.9

1,99 1722 7,9 7,7 68.5

2,39 1806 7,3 7 68.9

2,79 1890 6,8 6,4 68.5

3,19 1995 5,9 5,9 67.7

3,59 2100 5,9 5,3 73.3

3,99 2184 6,2 5,5 74.9

4,39 2289 6,4 5,7 72.9

4,79 2394 6,8 5,9 77.7

5,19 2478 7 6,6 75.7

5,59 2583 7,5 7,3 78.5

5,99 2688 8,1 8,1 81.7

6,39 2772 8,6 8,1 80.9

6,79 2877 9,2 9,5 81.7

7,19 2982 9,7 9,9 82.1

7,59 3066 10,3 10,6 82.9

7,99 3171 11 11 84.5

8,39 3255 11,4 11,7 86.5

8,8 3360 12,1 11,9 85.7

9,2 3444 12,3 12,1 87.7

9,6 3528 12,8 13 84.9

10,01 3612 13,2 13,2 83.7

10,4 3717 13,6 13,9 82.5

10,8 3801 14,1 14,1 84.9

11,2 3864 14,5 14,3 86.1

11,6 3948 15 15,4 82.5

12 4032 15,2 15,4 84.1

12,4 4116 15,2 15 83.3

12,8 4179 15,2 15,2 86.5

13,2 4263 15,2 15,2 85.7

13,6 4326 15,2 15,6 83.3

13,99 4389 15,2 15,2 88.5

14,39 4431 15,2 15 86.9

14,79 4494 15,2 14,5 88.9

15,19 4536 15,2 15,6 88.9

15,59 4578 15,2 14,5 81.7

16,01 4620 15,2 16,1 76.9

038 906 018 FD ,,1.9l R4 EDC 0000SG 2137

Group A:,'008

TIME ,Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty

/min mg/R mg/R mg/R

0,01 1554 47 38,8 28,4

0,4 1638 46,6 39,2 30

0,78 1701 46,4 39,6 32,2

1,18 1764 46,2 40 33,8

1,58 1848 46 40,6 34,4

1,98 1932 45,6 41 35,8

2,38 2037 45,4 41 40,8

2,78 2142 45,2 41 40,8

3,18 2226 45 41 39

3,58 2331 44,8 41 38,8

3,98 2415 44,6 41,2 39,8

4,38 2520 44,4 41,4 41,8

4,78 2625 44,2 41,2 41,8

5,18 2730 44,2 41,2 41,8

5,58 2835 44,2 41 41,8

5,98 2919 44 40,8 41,8

6,38 3024 44 40,8 41,8

6,78 3108 44 40,6 41,8

7,18 3213 44 40,4 41,8

7,58 3318 44 40,4 41,8

7,98 3402 44 40,2 41,4

8,38 3486 44 40 39,6

8,78 3570 44 39,8 39,2

9,18 3654 44 39,6 39,2

9,56 3738 44 39,4 39,4

9,96 3822 44 39,2 39,8

10,36 3906 44 38,6 39,8

10,76 3990 44 38,4 39,6

11,16 4053 43,8 38,4 39,2

11,56 4137 43,6 38,4 38,8

11,96 4221 43,4 38 38,6

12,36 4284 43 37,4 38

12,76 4347 42,8 35,4 36,4

13,16 4410 42,8 33,6 34,6

13,56 4473 42,6 32 33,4

13,96 4515 42,4 30,4 31,2

14,36 4578 42,2 28,8 29,2

14,76 4599 42,2 27,2 28,2

15,16 4641 42 26 27,4

Sunday,29,June,2008,14:31:41

038 906 018 FD ,,1.9l R4 EDC 0000SG 2137

Group A:,'010

TIME Mass Air Flow Barometric Pressur Manifold Pressure Throttle

mg/R mbar mbar mbar

0,38 690 1009,8 1407,6 100.0

0,78 730 1009,8 1519,8 100.0

1,18 765 1009,8 1632 100.0

1,58 795 1009,8 1744,2 100.0

1,98 805 1009,8 1795,2 100.0

2,38 790 1009,8 1785 100.0

2,78 780 1009,8 1754,4 100.0

3,18 785 1009,8 1764,6 100.0

3,58 820 1009,8 1805,4 100.0

3,98 840 1009,8 1876,8 100.0

4,38 855 1009,8 1917,6 100.0

4,77 855 1009,8 1948,6 100.0

5,17 855 1009,8 1968,6 100.0

5,57 855 1009,8 1989 100.0

5,96 855 1009,8 1999,2 100.0

6,36 840 1009,8 1999,2 100.0

6,76 835 1009,8 1989 100.0

7,16 830 1009,8 1978,8 100.0

7,56 805 1009,8 1948,2 100.0

7,96 735 1009,8 1825,8 100.0

8,36 750 1009,8 1795,2 100.0

8,76 755 1009,8 1846,2 100.0

9,16 755 1009,8 1866,6 100.0

9,56 760 1009,8 1887 100.0

9,96 765 1009,8 1897,2 100.0

10,36 765 1009,8 1907,4 100.0

10,76 760 1009,8 1927,8 100.0

11,16 750 1009,8 1917,6 90,6

11,56 745 1009,8 1927,8 94,9

11,96 735 1009,8 1917,6 95,3

12,36 710 1009,8 1907,4 95,7

Sunday,29,"June",2008,14:30:54,,,,,,,,

038 906 018 FD ,,"1.9l R4 EDC 0000SG 2137",,,,,,,,,,

Group A 011

TIME "Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

/min mbar mbar %

0,01 1827 1040 1030,2 39

0,4 1827 1071 1030,2 41,8

0,8 1848 1897,2 1050,6 ??

1,1 1890 1838 1152,6 ??

1,6 1974 1948,2 1295,4 ??

2 2058 1948,2 1468,8 ??

2,4 2142 1948,2 1642,2 43

2,8 2226 1948,2 1774,8 50,6

3,2 2331 1948,2 1754,4 47

3,7 2436 1948,2 1713,6 44,6

4,1 2541 1948,2 1713,6 45,8

4,4 2625 1948,2 1764,6 48,6

4,8 2730 1948,2 1846,2 49,4

5,2 2835 1948,2 1876,8 49,8

5,6 2940 1948,2 1897,2 49,8

6 3024 1948,2 1927,8 50,2

6,4 3129 1948,2 1948,2 51,8

6,8 3234 1948,2 1958,4 53

7,2 3339 1948,2 1958,4 54,2

7,6 3423 1948,2 1917,6 53,4

8 3407 1948,2 1815,6 49

8,4 3591 1948,2 1825,8 49

8,8 3675 1948,2 1856,4 50,2

9,2 3780 1948,2 1876,8 49,8

9,6 3843 1948,2 1897,2 49,8

10 3927 1948,2 1917,8 49,4

10,4 4011 1948,2 1927,8 49,8

10,9 4095 1938 1938 51,4

11,2 4158 1927,8 1938 51,8

11,6 4242 1917,6 1927,8 53

12 4326 1887 1917,6 53,4

12,4 4368 1886,6 1897,2 52,2

12,8 4431 1836 1866,6 52,6

13,2 4494 1815,6 1836 51,8

13,6 4536 1785 1795,2 52,2

14 4578 1734 1754,4 51,8

14,4 4620 1672 1713,6 53,8

Przepraszam ,że tyle tego w przyszłości umieszczę je jak inni użytkownicy

na jakimś serwerku.

Bardzo proszę o ocenę i rady, poczytałem forum i mam wątpliwości do

ciśnienia doładowania i przepływki.

Pozdrawiam

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka OK

ciśnienie doładowanie też OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest katalizator w tej furmance??? Jak jest to wywal przy najblizszej okazji i powtorz logi...

A w ogole to powinnienes zamiescic komplet logów... zgodnie z tematem o diagnostyce.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator jest a filtr jest nowy.Wiec trzeba go będzie wywalić.[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2008, 22:05 _________________________________________________Dodam jeszcze,że przesiadłem sie na ta maszynkę z golfa-3 silnik 1Z no i szczerze golf miał kopa dużo

lepszego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator jest a filtr jest nowy.Wiec trzeba go będzie wywalić.[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2008, 22:05 _________________________________________________Dodam jeszcze,że przesiadłem sie na ta maszynkę z golfa-3 silnik 1Z no i szczerze golf miał kopa dużo

lepszego...

golf trochę lzejszy ale jak dmuchniesz mocniej pare razy w turbinkę to różnica zniknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli wychodzi szydło z worka...

Po wymianie oleju, zalałem 10W40 Castrol , pojawił się olej w przewodach doładowania, więc regeneracja turbiny mnie czeka ( wcześniej przewody były wilgotne teraz mokre i kapie z nich).

Wiem ,że to nie ten dział ,ale zapytam gdzie w szczecinie zrobią to dobrze i w rozsądnej cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...