Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzęsie, wibruje przy pewnych prędkościach


feti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od ok. 130 KM/h zaczyna wibrować mi z zawieszenia, aż trzęsie całą budą. Przy 140 bardziej, a później jest mniej odczuwalne, no ale jednak dalej coś tam trzęsie. Po wciśnięcia sprzęgła to samo, więc obstawiam zawieszenie. Co może być przyczyną, jeśli koła są dobrze wyważone i są założone nowe opony?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również posiadam taki sam problem co ty, wczoraj przeglądałem poduszki silnika i prawą mam do wymiany zobaczę czy wymiana pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to wyczaiłeś że do wymiany? Widać że olej z poduszki wypłynął?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to wyczaiłeś że do wymiany? Widać że olej z poduszki wypłynął?

w moim przypadku cała poduszka jest mokra od oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze tylko w moim przypadku wcisnalem sprzęgło i dalej wibrowalo. A skoro mówisz że masz poduchy do wymiany to przy jakich obrotach masz największe drgania?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to mam, po zmianie na letnie 18". Przy 140km/h telepie całymi plastikami w środku, a tak od 120km/h widzę jak opacie fotela pasażera drga. Co lepsze opony są nówki, felgi w tamtym roku też były nówki i się jeździło dobrze.

Gdzieś wyczytałem, że u niektórych osób winą były pierścienie centrujące, minimalnie za małe. U mnie wchodzą na piastę ładnie, ale z felgi wypadają bez problemu.

W swoim przypadku mam zamiar po kolei zacząć od:

- wyważenia ponownie kół,

- przekładka opon na felgach

- zamiany przód na tył,

- kupno nowych pierścieni centrujących,

- wrzucenia jednej zimówki na podmiankę by wyeliminować trefne koło

- reklamacja opony, jak powyższe nie pomogą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimówkach było ok, natomiast po zmianie na letnie i założeniu na przód nowych Dunlopów obserwuję to zjawisko. Koła mam 16 ,felgi proste ,czyżby nowe opony z indeksem y ,bo tylko takie dostałem w rozmiarze 16 z rantem ochronnym robiły taki bałagan?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam indeks nie ma nic do tego, sprawdź czy opona na feldze nie "podskakuje", trzeba się trochę pobawić przekładkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, wymieniając klocki nie toczyłem tarcz, dziś rozebrałem i przetoczyłem tarcze ,jak ręką odjął. Tarcze były proste i rant wcześniej zeszlifowałem ,ale jednak były delikatne fale i to powodowało te wibracje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat nie zmieniałem nic oprócz kół, ale sprawdzę podczas jazdy wciskając lekko hamulec :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...