noodles 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Witam Poproszę o analizę logów: AUDI A4 B5; 1.9 TDI; AHU; 90 KM; 1998r. Dynamiczne były robione na 4 biegu. 1. Błędy: brak 2. Statyczne normalnie: Log (000) Log (001) Log (003) Log (004) Log (007) Log (013) Log (023) 3. BS: Log (000) Log (003) Log (004) Log (011) 4. Dynamiczne: Log (000) Log (001) Log (003) Log (004) Log (008) Log (010) Log (011) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 wyglada wszystko ok jedynie przeplywka troche tnie dawki powyzej 3600 obrotow moze wystarczy wymienic filtr powietrza ewentualnie juz slaba przeplywka albo 3 opcja mozesz miec tak w sofcie ze powyzej 3.6tys obrotow tnie dawki ja mialem tak samo nie pomagaly zadne wymiany przeplywki czy inne cuda dopiero po wgraniu nowej mapy przeplywka zaczela dobrze wskazywac i juz w kilku AHU widzialem takie rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rek1n 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Przy turbo ktos grzebal? Sztange bym wydluzyl bo wysterowanie prawidlowego cisnienia jest na ponad 80% otwarcia n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noodles 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Dzięki za odpowiedź. Logi były robione świeżo po nieoficjalnym zakończeniu sezonu zimowego . Jestem przed wymianą filtrów i płynów. Chciałem się dowiedzieć czy wszystko OK z autem i czy nie trzeba mechanikowi zlecić dodatkowych czynności . Przy turbo ktos grzebal? Sztange bym wydluzyl bo wysterowanie prawidlowego cisnienia jest na ponad 80% otwarcia n75 Mógłbyś trochę prostszym językiem . Jestem zielony w kwestii mechaniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 chodzi o ta sztange z tego linku http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-1z-doprowadzenia-cisnienia-doladowania-normy-20170/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noodles 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Przy turbo ktos grzebal? Jak zobaczyłem zdjęcie z linku, który podał grabson765 to mi się przypomniało, że kiedyś miałem dziurę na tym czarnym gumowym wężu znajdującym się obok sztangi. Szwagier zamontował mi tą część od jakiegoś Forda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk 2 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 a ile powinno być procent wysterowania prawidłowego cisnienia? jakie są prawidło granice przy obciążeniu max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się