quattro80 0 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Witam. Jak w temacie, do ilu można podnieść Nm żeby nie przesadzić silnik seryjny AVJ 1,8t 150km i chyba 210Nm albo 225Nm dokładnie nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 U mnie w AVJ mam dwa wykresy: jeden po programie w DynoSoft W-aw na 275Nm, drugi - po zamontowaniu dolotu, na jakiejś hamowni na przyczepie - 335Nm. Ta druga hamownia mniej wiarygodna, więc tak do końca nie wiem ile jest, ale sprzęgło mam seryjne, wysoko bierze od kilku lat i ani razu się nie ślizgnęło Moc koło 195KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattro80 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 pytam dlatego że zmieniłem program i mam teraz 185km i 279Nm i zastanawiam się czy to nie za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Jeśli przed chipem miałeś robioną diagnostykę i wszystko było ok, a tuner miał łeb na karku to spokojnie pojeździsz. Ja tak już 4 lata śmigam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattro80 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 dzięki za odp. przed zmianą mapy zrobiłem kilka wymian tz. kompletny rozrząd, olej , filtry wszystkie, i komplet sprzęgło +koło dwumasowe od modelu 190KM . tak żebym miał świadomość że się nie bedzie ślizgał ---------- Post dopisany at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany at 23:30 ---------- a program montowała ta firma Autoseba :: ChipTuning Wrocław ponoć jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodi87 1 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 seryjne sprzeglo spokonie wytrzyma ja mam osprzet taki jak mam programu jescze nie robilem ale bedzie kolo 330 Nm i 230ps ale teraz bez problemu strzele ze sprzegla i rwie na 4 kapcie oczywiscie nowka sprzeglo teraz na orginalnym programie 150 konym mam 270nm i zasys powietrza 160g/s na doladowaniu ~0.67 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattro80 0 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 nigdy nie interesowało mnie jakie sprzęgło, ile Nm więc przed zmianą mapy założyłem komplet od 190 konnego, różnica w cenie była ale co zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodi87 1 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 mi sie wydaje ze niczym sie nie roznia moze numerami ale tak to wszystko to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattro80 0 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 tu niestety się mylisz widziałem koło dwumasowe i tarcze sprzęgła od 150 konnego i 190 konnego różnią się iloscią sprężyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodi87 1 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 ale gdzie sprezyn? jak to mogles zobaczyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 porównanie sprzegla avj i bfb/bfb/bex Niektorzy twierdza, ze te sprzegla się niczym nie roznia tylko numerkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattro80 0 Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 dzięki wampir za fotki ja niestety nie zrobiłem:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodi87 1 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 tochyba te sprzeglo mniej wytrzyma jezeli dwumas jest taki sam i na tej tarczy sa dodatkowe sprezyny to latwiej o poslizg sprzegla co innego jak bylo by tam sztywne kolo do tego taka tarcza i wtedy mamy naprawde mocne sprzeglo tak mi sie wydaje xD w sumie to sam nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid97531 0 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Ja mam setup na 220km i 310 nm i juz podczas strojenia bylo czuc dwumas , przelatalem na tym juz pol roku caly czas drzy , a czykolwiek nie slizga sie . zamowiem zestaw tarcza i docisk Sachs Performance + koło jednomasowe (lekkie i wyważone). Po zamontowaniu sprzegla jade na remat turbo dmucha w tej chwili 0.9 bara , tuner powiedzial ze dmucha na maxa 1.5 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodi87 1 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 to pewnie ci sie odyzywa na wysokich biegach przy niskich predkosciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid97531 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 to pewnie ci sie odyzywa na wysokich biegach przy niskich predkosciach Dokladnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodi87 1 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 no to juz musisz mieć doże luzy ja przed wymina sprzędła sprawdzałem dawało jeszcze rade teraz na 5 przy 30 gaz w podłogę i sie rozpędza z leciutkimi wibracjami ale to normalne ja padnie to coś ze sztywnym kolem zreszta zobacze jak pojade na program licze na olo 230ps i 330nm lub wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid97531 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 U mnie tez nie ma tragedi ale czuc znacznie wibracjie po wymianie sprzegla tez jestem ciekaw jak wyjda cyferki jeszce tylko wymienie wtryski na 440cc , i przelot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodi87 1 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 wstaw te z tt przy 3 barach maja 380cc a w audi beda mialy kolo 420cc sam mam takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid97531 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Mam juz wtryski 440cc wiec te beda zakladane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się