matyss___ Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 witam...wczoraj załozyłem nowe tarcze i klocki na tył do quattro i okazuje sie, ze jedno koło od strony kierowcy z tyłu nie hamuje...sprawdzałem na sniegu nawet na letnich oponach.....hamulce odpowietrzone....i reczny jakby łapie teraz prawie pod sufitem a brał od dołu....wszystko napewno dobrze złozyłem ...jutro po pracy mam zamiar poszukac przyczyny , ale nie wiem od czego zaczac.......nigdzie nie ma wycieków..abs działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawablus Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 miałem to samo po wymianie. trzeba podciągnąc linke ręcznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 gdzie jest regulacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rawablus Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 dostęp do regulacji jest od spodu. w tunelu którym idzie wydech (mniej wiecej w połowie) są osłony termiczne wyglądem przypominające alu blachy. Odkręcamy 4 nakrętki 10 i odsówamy kawałek w strone silnika. ukażą sie linki z regulatorami. ważne jest aby przed regulacją w kabinie wyjąc tylną popiołke i tam ustawic środek wachadełka obu linek (przy dzwigni ręcznego) . trzeba to zrobic aby siła naciągu linek była taka sama na oba koła. sprawa banalnie prosta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 dostęp do regulacji jest od spodu. w tunelu którym idzie wydech (mniej wiecej w połowie) są osłony termiczne wyglądem przypominające alu blachy. Odkręcamy 4 nakrętki 10 i odsówamy kawałek w strone silnika. ukażą sie linki z regulatorami. ważne jest aby przed regulacją w kabinie wyjąc tylną popiołke i tam ustawic środek wachadełka obu linek (przy dzwigni ręcznego) . trzeba to zrobic aby siła naciągu linek była taka sama na oba koła. sprawa banalnie prosta. I to sie nazywa konkret odpowiedz! Dzięki kolego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 cos mi ten reczny własnie nie pasował ...podreguluje i dam znac... ---------- Post dopisany 20-03-2013 at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2013 at 15:43 ---------- linka recznego naciagnieta..ale to , ze koło nie hamowąło nie było spowodowane recznym tylko ...o dziwo jak odpowietrzałem profilaktycznie jeszcze raz to koło to raz delikatnie powietrze poszło i pomogło...a co ciekawe w dniu montazu odpowietrzałem solidnie..jak widac za mało;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się