Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B6 AVANT - gdzie zamontować reduktory i komputer od gazu


dms13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zastanawiam się nad montażem LPG i jedyne co mi nie daje spokoju, to fakt gdzie to upchnąć. Dwa reduktory plus komputer od LPG.

Może macie fotki z montażu, albo pomysły gdzie to upchnąć. Wiem, że można aku przenieść do bagażnika a w jego miejsce pchać reduktory, ale nie chciałbym tego robić.

Czekam na Wasze pomysły i zdjęcia.

Co do tego czy się opłaca i czy nie szkoda zakładać gazu do S4 prosiłbym się nie wypowiadać, każdy ma inny punkt widzenia, każdy robi inne trasy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ecu do pudła z ecu benzynowym albo koło akumulatora albo do środka pod deskę.

Reduktory w zderzak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ecu do kabiny , Ja tak mam , reduktory zależy jakie , Ja mam jeden Prins , dwa typu AC r01 (których nie polecam) wkładają za lampami , ale przy regulacji jest problem, w zderzak nie ma gdzie przeszkadzają chłodnice , chyba że Magic 3 ( to znowu tykająca bąbka, nie wiadomo kiedy puści bąka)

Jakie wtryskiwacze wkładzasz i ECU ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już się zdecyduję to chyba założę:

elektronika: stag 300premium

wtryski: Hana H2000

reduktory: 2x KME Gold

Tylko właśnie już kolejny weekend poświęciłem na oglądaniu auta i miejsc gdzie to wcisnąć i wszędzie mało miejsca, hmmm mało powiedziane mało heheheh.

Za zderzakiem nie ma szans na reduktory bo tak jak napisał waskivw są tam chłodnice.

Najlepsze miejsce to zamiast aku, ale przenosić go do bagażnika to też wyzwanie, bo w bagażniku w boczkach też mało miejsca :-)

Jakieś to auto ubogie w wolne miejsce, wszędzie coś jest :-)

Pytam na forum kto ma gaz w s4 i gdzie to jest poupychane, bo chciałbym, żeby to ładnie było założone i jak najmniej na wierzchu, a do tego żeby działało poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź pod auto zdemontuj osłonę silnika i popatrz dokładnie...

Zamiast 2x kme gold spróbować możesz kupić używkę prinsa i go zregenerować...może wyjść cenowo tyle ile jeden gold...a upchać 1 a dwa reduktory to już mniejszy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod autem też nie poszalejesz , zwłaszcza z Goldami , Ja przerobiłem deko wspornik od pompy ABS ( usunąłem ten element który trzyma wtyczki od wentylatorów) i siedzi tam teraz Prins przykręcony do tego wspornika . Jak będziesz montował Hany to odpuść sobie niebieskie , są deko za duże , Ja mam i nie jestem zadowolony , ciśnienie 1 bar , (aktualnie przymierzam się do Barakud , a jak wpadnie więcej kasy to Keihin) to też weź pod uwagę bo nie każdy reduktor tak nisko zejdzie z ciśnieniem . Ostatnio rozmawiałem z kolesiem który niedawno zakładał LPG w swojej S4 i miał włożone dwa Magic 3 w zderzaku , montował w Wawie i narzekał że mocy brakuje między 3000 a 4000 obr , pewnie się tną . Jest się nad czym zastanawiać bo auto trochę wymagające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info dlatego właśnie pytam najpierw co i jak a jak pojadę zakładać to z listą co ma być i gdzie zamontowane :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakladam instalcje tylko BRC i PRINS oraz ciekly 5 generacji . Geduktor BRC MAX( czarny foremny klocek 12 x 15x 10cm) i jeden w zupelnosci wystarcza nawet na RS4 .Byle pociagnac dwie arterie ze zbiornika i zamontowac wielozawor na fi 8.Trzeba jeszcze dokonac pewnej przerobki wielozaworu . Auto idzie 300 km/h bez najmnijeszcze zajakniecia.

Oprocze tego wywalam uchwyt na kolo zapasowe.Wkladam prosta podloge ,,, mala butle 650x200 i jeszcze mam miejsce na kolo dojazdowe 125 ALBO BUTLE 650X270 WYSOKOSCI JAK SIE UDA KUPIC.

---------- Post dopisany at 16:30 ---------- Poprzedni post napisany at 16:27 ----------

Zamontowal nawet to w Touaregu 4.2 V8 ( 350KM) i 4.5 V8 ( cos kolo 400 ) Porsche na jedny MAX BRC i dal sobie rade z 2,5 tonowymi "KLOCAMI"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...