Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,6] Luźna wtyczka pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego


szymek

Rekomendowane odpowiedzi

Faktycznie byłem sprawdzić przed chwilą w aucie i tam znajduje się ta kontrolka, o której mówisz. Dziwna sprawa z tym czujnikiem :roll:

widac cos bylo robione przy aucie ... ale nie tak jak powinno ... moze jakis dzwonnik byl ... :roll: ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

sprawdzę czy u mnie nie ma żadnej walającej się w tych okolicach wtyczki bo niedawno miałem dużo poniżej MIN w zbiorniczku i nic nie sygnalizowało mi tego na zegarach... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem u siebie bo mamy te same silniki i mam wpiętą w dół zbiorniczka, moja uwaga taka zrób fotkę całego zbiorniczka bo coś mi się wydaje że masz nie oryginalny bo po pierwsze jest bialutki i czyściutki a powinien być już zżólknięty trochę po tylu latach no i kształt cóś nie taki ale muszę widzieć całość :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej u mnie w 97 roku (08.07) też jest taka wtyczka ;) i tez sobie wisi :).

Na licznikach nie ma poziomu płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety założyłem identyczny wątek :wallbash: bo tez mam ta wtyczke nie podpiętą :kwasny:

dzisiaj zmostkowałem ta kostke i rzeczywiście na wskaźniku zaczęła migać ta kontrolka od płynu :oklaski: wiec macie racje jest ona do czujnika poziomu płynu chłodzącego, więc to juz mamy wyjaśnione :>

A teraz kwestia dlaczego duzo osób ma zbiorniczek bez tego czujnika??? wszyscy którzy go nie mają mieli dzwona i mieli zmieniony ten zbiorniczek :shocked: jakos nie chce mi sie wierzyć, może poprostu oszczędność ze strony Audi :D POza tym z tego co wyczytałem kilka postów wyżej to kontrolka obok powinna wskazywać zużyte klocki hamulcowe? dziwne bo jak kończyly mi sie klocki z tyłu to zadna kontrolka nie świeciła - może kolejny czujnik mam nei podpięty? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemo raz jeszcze napisze ze: zbiorniczki z czujnikiem byly w wersjach bogadszych i mlodszych a instalacja w aucie juz byla na to przygotowana a co do czujnika klockow to zawsze jest tylko w klockach kol przednich i to bardzo czesto tylko w jednym kole z tego wzgledu ze przod hamuje pierwszy i z wieksza sila niz tyl podczas zwyklego zwalniania tyl nawet nie zaczyna zwalniac dopiero podczas mocniejszych naciskow na pedal hamulca tyl reaguje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemo raz jeszcze napisze ze: zbiorniczki z czujnikiem byly w wersjach bogadszych i mlodszych a instalacja w aucie juz byla na to przygotowana a co do czujnika klockow to zawsze jest tylko w klockach kol przednich i to bardzo czesto tylko w jednym kole z tego wzgledu ze przod hamuje pierwszy i z wieksza sila niz tyl podczas zwyklego zwalniania tyl nawet nie zaczyna zwalniac dopiero podczas mocniejszych naciskow na pedal hamulca tyl reaguje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok ok wszystko jasne :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...