Andrzej B7 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Czytałem na Audi A6 klub- o przypadłości FSI 2.0 , 3,2 nagar na zaworach .Wtrysk bezpośredni [sprężanie samego powietrza a nie mieszanki paliwowo- powietrznej ] dlatego sprężone powietrze niesie z sobą w składzie olej silnikowy który odkłada się na zaworach itd.Paliwo wtryskiwane jest w ostatniej fazie sprężania. To wychodzi na to że ten olej silnikowy idzie przez odmę , to i filtr powietrza też powinien mieć ślady oleju. Na chłopski rozum to silnik przytarty , jeżdżony na dużych przebiegach między WYMIANAMI OLEJU , będzie miał spadek mocy i brał duże ilości oleju.Proszę wytłumaczeni jeśli ktoś jest w temacie . Wszystkim Klubowiczom Wesołych Świąt.
benyA4 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 W odmie olej ktory leci wraz z powietrzem z pokrywy zaworow powinien sie skroplic i splynac do miski . Powietrze natomiast idzie do ukladu dolotowego i jest spalane. Wejscie z odmy jest za filtrem i przeplywomierzem a przed przepustnica. Wiec filtr powietrza nie bedzie w oleju. ---------- Post dopisany at 11:21 ---------- Poprzedni post napisany at 11:18 ---------- Jak ktos bedzie stosowal kiepski olej lub zmienial w trybie longlife to czy bedzie mial taki czy siaki silnik to nagar mu sie zrobi. Im nowszy silnik tym wiecej wymaga uwagi i dbalosci.
grzes1150 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Olej idzie przez odmę i przez to że nie ma w kolektorze wtryskiwaczy osadza się na rozgrzanych ściankach kolektora i kanałach dolotowych w głowicy jak i na zaworach. Cudowny olej ani częste jego wymiany to nie pomogą. Kanały zarastają i jest utrata mocy. Polecam lekturę: Czy silniki FSI to Puszka Pandory ? - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się