ziomek0101 0 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Witam! Koledzy mam taki problem w a4 1.9 tdi 90 koni 1Z, a mianowicie cos podpiskuje mi na wolnych obrotach oraz przy gaszeniu samochodu przy alternatorze... Probowałem pare razy popsikać WD-40 tu gdzie chodzi ta rolka z paskiem w alternator(nie pasek)... I na jakas chwile ustaje to piszczenie... Mogą to być łożyska w alternatorze? Ja nie mam w tym modelu 1Z tego sprzegiełka co dziłą w jedna strone... alternator jak sciagne pasek obraca sie w dwie strony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Jak już masz ściągnięty pasek to obróć porządnie i wtedy usłyszysz czy łożyska nie huczą. Jeśli tak to do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek0101 0 Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 właśnie jak sciagne pasek i obracam w rekach ta rolka alternatora to huczy cos w nim... pewnie to te łożyska... a da rade ich wymienić bez wyciagania alternatora? ---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ---------- Bo jak zajdzie to WD-40 po osce gdzies w głab alternatora to na chwile przestaje piszczec... wiec to będą łożyska na 90%... ---------- Post dopisany 31-03-2013 at 14:02 ---------- Poprzedni post napisany 30-03-2013 at 22:04 ---------- Żeby wyciagnac alternator to trzeba odkrecac wiskoze? czy wyjdzie bez odkrecania wiskozy ta sruba druga??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Nie da się wymienić łożysk bez wyciągnięcia alternatora. Chyba że zadzwonisz po Chucka Norrisa albo Davida Koperfilca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek0101 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Teraz juz wiem gdzie te łożyska sa:) myslałęm ze wystarczy odkrecic rolke co pasek po niej chodzi i jakis dostep bedzie.. ale juz sie dowiedzialem ze dwie sruby odkrece od alternatora i powinien wyjsc bez problemu, bez odkrecania wiskozy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się