Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AIR BAG - błąd 01217


pjanik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Na początek informacja o tym, że przejrzałem archiwum. Nie znalazłem odpowiedzi na mój problem, stąd ten post.

Mam następujący problem. Dziś podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka Air Bag. Podłączyłem VAG-a, wyskoczył następujący błąd:

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N200)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

Problem dotyczy zatem detonatora poduszki bocznej po stronie kierowcy. Po skasowaniu błędu po kilku minutach łapie go ponownie. Co może być tego przyczyną? Czy możliwe, że cośjest nie tak z tymi kostkami pod fotelem?

Dzięki za pomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się mi wydaje, że nie łączy kostka pod siedzeniem... Do tego Intermittent to znaczy, że dzieje się to czasami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pjanik, cos wskazuje na to, ze jest za duza rezystancja ale jaka to rpzyczyna to nie mam pojecia.

Kostki sprawdzone :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostki jeszcze nie sprawdzone. Ciemno na dworze, a właściwie dopiero wieczorem wyczytałem na forum o tych kostkach. Zajrzę pod fotel jutro. Myślisz, że przyczyną mojej usterku może być wysunięta lub uszkodzona kostka lub kabel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No te złączki to w większości marek tak nawalają... Podczas sprawdzania tych kostek schowaj kluczyk od samochodu gdzieś głęboko, najlepiej w schowku, bo jeżeli nie chcesz powikłań z tą poduszką, TO POD ŻADNYM POZOREM JAK KOSTKA JEST ROZŁĄCZONA NIE WŁANCZAJ ZAPŁONU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POD ŻADNYM POZOREM JAK KOSTKA JEST ROZŁĄCZONA NIE WŁANCZAJ ZAPŁONU.

Dlaczego :?:

Ze blad wyskoczy to wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, za dużo się nasłuchałem. Najlepiej spokojnie na wyłączonym zapłonie sprawdzić, ewentualnie wyczyścić styki i powinno śłużyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

Znalazłem te złączki, zacznę od tego, że przeczyszczę styki, oczywiście na odłączonym zapłonie. Po tym podepnę jeszcze raz VAGa, skasuje błąd i zobaczę co bedzie dalej.

Za pomoc i ewentualne dalsze info dziękuję!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym chowaniem kluczyka to jestem pod wrazeniem ze kolego lyka wszystko co ludzie powiedza . Mam nadzieje ze sluchales nie uwaznie bo przy sprawdzaniu poduszek jedyne przed czym musisz sie bac to podanie jakiegokolwiek napiecia na kostke od poduszki , a wrcajac do tematu jezeli nie dotykales wczesniej kostek od poduszek to spodziewaj sie ze czesc moze nadawac sie do wymiany a jezeli wciskales tam paluszki to teraz masz czas na zabawe. Powodziska

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra! Niech wam będzie! Jak już kogoś tak rączki świerzbią to proszę. Wolny kraj! To była tylko moja sugestia - dla ludzi "spokojnych" :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym lykaniem to sie nie zgodze do konca. Zaplon odlaczony to jedno, dla pewnosci powinno sie takze kleme z akumulatora zdjac bawiac sie kostkami od poduszek. Istnieje przeciez ryzyko jakiegos zwarcia przewpdow itd.. Po co mam kombinowac co mi wolno zrobic a co nie, bezpieczniej jest odlaczyc napiecie. Ale jesli kolega ma inne zdanie, szanujemy to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...