Skocz do zawartości

pjanik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pjanik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pjanik

0

Reputacja

  1. Witam! Mam podobny problem. Wracalem sobie z dalekich zagramanicznych wakacji, jestem juz w W-wie ( na szczescie ), a tu na swiatlach zdziwko. Nie moglem wrzucic zadnego biegu. Pokombinowalem troche, udalo mi sie dojechac do domu. Przed tym zdarzeniem nie mialem zadnych objawow, ze cos jest nie tak. Temat pojawil sie ponownie po miesiacu, to samo, trudnosci we wrzucaniu biegow, przez chwile nawet kompletna blokada ( bylo to 20.10 ). Nie moglem samochodu zostawic nigdzie, jest mi potrzebny, na szczescie po chwili problem zniknal, od tygodnia nic sie nie dzieje. Zastanawiam sie, czy to sprzeglo, czy moze cos ze skrzynia. Napiszcie, co powinienem zrobic. Dzieki.
  2. pjanik

    AIR BAG - błąd 01217

    Z tym lykaniem to sie nie zgodze do konca. Zaplon odlaczony to jedno, dla pewnosci powinno sie takze kleme z akumulatora zdjac bawiac sie kostkami od poduszek. Istnieje przeciez ryzyko jakiegos zwarcia przewpdow itd.. Po co mam kombinowac co mi wolno zrobic a co nie, bezpieczniej jest odlaczyc napiecie. Ale jesli kolega ma inne zdanie, szanujemy to.
  3. pjanik

    AIR BAG - błąd 01217

    Witam!!! Znalazłem te złączki, zacznę od tego, że przeczyszczę styki, oczywiście na odłączonym zapłonie. Po tym podepnę jeszcze raz VAGa, skasuje błąd i zobaczę co bedzie dalej. Za pomoc i ewentualne dalsze info dziękuję!!!
  4. pjanik

    AIR BAG - błąd 01217

    Kostki jeszcze nie sprawdzone. Ciemno na dworze, a właściwie dopiero wieczorem wyczytałem na forum o tych kostkach. Zajrzę pod fotel jutro. Myślisz, że przyczyną mojej usterku może być wysunięta lub uszkodzona kostka lub kabel?
  5. pjanik

    AIR BAG - błąd 01217

    Witam!!! Na początek informacja o tym, że przejrzałem archiwum. Nie znalazłem odpowiedzi na mój problem, stąd ten post. Mam następujący problem. Dziś podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka Air Bag. Podłączyłem VAG-a, wyskoczył następujący błąd: 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N200) 32-10 - Resistance too High - Intermittent Problem dotyczy zatem detonatora poduszki bocznej po stronie kierowcy. Po skasowaniu błędu po kilku minutach łapie go ponownie. Co może być tego przyczyną? Czy możliwe, że cośjest nie tak z tymi kostkami pod fotelem? Dzięki za pomoc!!!
  6. Mój TDI-k ma nalatane 127000km. Kupilem go w Belgii, nie wiem za diabła jaki olej był zalewany. Kondycja silnika na słuch i na oko jest perfect. Zdecydowałem się na półsyntetyk Mobil S 10W/40, z tym że wymiane oleju będę robił co 12 tyś ( wcześniej miałem trzy japońskie benzyny, zalewałem syntetyka i wymiana co 15 tyś ). Słyszałem o Mobilach w kontekście TDI, że to najlepsze oleje, które najlepiej smarują i schładzają silnik.
  7. pjanik

    Klimatronik-brak ogrzewania

    Witam! Mialem podobny problem z brakiem ogrzewania ( climatronic ). Także bałem sie rozbierac konsole, aby dostac sie do nagrzewnicy. Zatem kupilem w NorAuto srodek do czyszczenia ukladow chlodzenia ( 11 zl ) no i wczoraj wykonalem zabieg czyszczacy. Nie wlewalem tego plynu do zbiorniczka, jak zaleca instrukcja. Potem auto pracuje ok. 10 min, plyn sie zlewa i zalewa świerzy. Poprostu odczepilem weze gumowe, ktore doprowadzaja plyn do nagrzewnicy. Nastepnie do koncowek nagrzewnicy doprowadzilem dwa inne weze, tak aby nie chlapac po silniku. Na poczatek przedmuchalem nagrzewnice sprężonym powietrzem, potem zalewalem ja 3 razy petrygo i znow przedmuchiwałem, następnie wlałem do nagrzewnicy ten płyn z NorAuto wymieszany ze wrzątkiem. Przewody wmieściłem wysoko, aby płyn nie uciekał. Po godzinie wylałem wszystko, potem jeszcze dwa razy płukanie petrygo i przedmuchiwanie sprężonym powietrzem. Efekt - grzeje rewelacyjnie. Problem zniknął. Koszt operacji - 11 zł + litr płynu petrygo, czas - 2 h. Zadanie lekkie i przyjemne.
  8. Witam!!! Nie wiem co tam byl za plyn zalewany, auto sprowadzilem we wrzesniu. Wydaje mi sie jednak, ze samochod byl serwisowany, jest w b.dobrym stanie. W najblizsza sobote pobawie sie w przeplukanie nagrzewnicy bez jej demontazu. Pozdrawiam.
  9. Witam!!! Potrzebuję informacji dot. wymiany nagrzewnicy, jakieś rysunki bądź instrukcje jak się do niej dobrać. Kolega Majki opisał mi to ogólnikowo, może ktoś ma jakieś bardziej szczegółowe informacje na ten temat, szczególmie w odniesieniu do rozebrania konsoli środkowej. I jeszcze jedno, jeżeli jakiś użytkownik forum ma jakiś pewny patent na przepłukanie grzejnika nagrzewnicy bez jego demontowania, miłoby było jakby się nim podzielił. Dziękuję i pozdrawiam!!!
  10. Witam! U mnie przy podobnych objawach to byl wlasnie zapchany katalizator. Turbina nie pracowala na 100%, wkrecala sie na 1,3 bara a powinna na 1,8, samochód był zamulony, max. prędkość to ok. 140 km/h. Mechanicy czy to w stacjach autoryzowanych czy nie wskazywali na rozne przyczyny. Wymienilem nawet przeplywomierz na nowy - zupelnie niepotrzebnie. Wymienilem katalizator i natychmiast uśmiech wrócił na moja gębę. Pozdrawiam!!!
  11. pjanik

    [B5] Ogrzewanie

    Dzięki za informacje. Spróbuję ją przeczyścić, jak nie pomoże, zabiorę się za demontaż i wymianę. Pozdrawiam!!!
  12. pjanik

    [B5] Ogrzewanie

    Witam!!! Mam ten sam problem w moim A4. Nie mam nawiewu ciepłego powietrza. Podczas kontroli komputerem brak błędów, wszystkie klapki działają tak jak powinny, do tego węże dochodzące do i od wymiennika ciepła gorące jak trzeba. Wymieniłem płyn chłodzący ( w sumie i tak musiałem ), brak poprawy. Do kolegi o nicku "Majki" zapytanie o szczegóły dot. wymiany grzejnika. Chciałem sie do tego zabrać w sobotę, ale mi nie poszło. Odkręciłem schowek i na tym skończyła się moja koncepcja. Gdybyś mógł mi przesłać jakieś szczegóły technuiczne dot. wymiany grzejnika nagrzewnicy, byłoby super. Dzięki.
  13. Witam! Zanim zabrałem się za poszukiwanie katalizatora wykluczyłem inne prawdopodobne przyczyny zaniku mocy. Podziękowania dla kolegi o nicku "Pikuś", dobry kontakt do tego sklepu za Szczecina z Otomoto. Zamówiłem w środę kata, w czwartek rano odebrałem przesyłkę ( 300 zł w sumie ). Dostałem samą bańkę kata bez plecionki. Czwartkowy wieczór i piątek do południa bawiłem się we wspawanie skubańca. Okazało się, że ten nowy katalizator niby podobny a jednak trochę inny. Otwory wlotowy i wylotowy nie są tak samo ułożone jak w oryginale. Niemniej jednak jakoś daliśmy radę i samochód śmiga jak nowonarodzony, do tego przyjemnie brzmii ( nie brzęczy ) i jest przyjanzy dla środowiska, he he. Podejrzewam, że robocizna w jakimś zakładzie byłaby droga, ja to robiłem z moim teściem u niego w zakładzie, a my się rozliczamy bezgotówkowo. Dla klubowiczów z lubelskiego mogę polecić teścia do tej roboty. Mam jeszcze jeden problem z moim A4 dot. ogrzewania, ale o tym na odpowiednim forum. Pozdrawiam!!!
  14. Dzięki za info. Wyslalem zapytanie do tego sklepu, moze to bedzie strzal w dziesiatke. Pozdrawiam!!!
  15. Witam wszystkich!!! Jestem nowym użytkownikiem forum, wszedłem w posiadanie A4 1.9 TDI 90KM z 1998 roku. Tym razem zapoznałem się z regulaminem forum, zaczne od kilku słów o sobie ( poprzednio obywatel Pikuś zezłościł się na mnie i usunął mój temat ). Imię: Paweł, wiek: 28 lat, zamieszkały w Józefosławiu. Mam następujące pytanie: gdzie mogę nabyć katalizator montażowy do mojego auta? Generalnie temat katalizatorów był już przerabiany, głównie jest tam mowa o wycinaniu kata a nie o wstawianiu zamiennika. Otóż poszukuję tego elementu od 2 tyg. i mam z tym kłopot ( oferta serwisu jest nie do przyjęcia - 2500zl ). Problem z moim samochodem zaczął sie zaraz po zakupie, spadła moc i nie wkręca się na obroty. Serwis wskazał na przepływomierz, wymieniłem i dalej nic. Kolejna wizyta w serwisie VW i Bosh nic nie wykazała, tzn. brak usterek. Mój katalizator jest oberwany w środku ( brzęczy i farfoli ) i do tego pewnie zapchany, stąd te problemy z mocą. Jak ktoś może mi pomóc, z góry dziękuję. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...