tomiqu Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Mam wyciek z dużym prawdopodobieństwem z części oznaczonej w VAG jako 028 121 133 ( zdj ), ponieważ pod tym króćcem oraz na bloku silnika jest mokro, czy tam jest jakaś uszczelka pomiędzy króćcem, a blokiem?
tomek20stencel5 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Z tego co pamiętam jest tam oring, ale przyczyną tego wycieku jest najczęściej pęknięcie tego króćca.
tomiqu Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Ale od czego mógłby on pęknąć? Kiedyś walczyłem ze spadającą fajką od świecy żarowej i próbowałem ją przymocować klejem super glue do obudowy tego króćca, możliwe , że klej rozpuścił ten oring?
tomek20stencel5 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Wszystko możliwe, ale ja bym obstawiał mikropęknięcie i wtedy leci. Może pęknąć od wszystkiego, są tam spore drgania, do tego wysoka temp... Ja bym wymienił króciec i oring, groszowe sprawy, a dojście takie sobie żeby dwa razy się z tym grzebać...
tomiqu Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Mam nadzieję , że to tylko ten króciec bo jeśli to jednak uszczelka pod głowicą się poci to czeka mnie spory wydatek. ---------- Post dopisany 11-04-2013 at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2013 at 18:46 ---------- Tak jak podejrzewałem w oryginalnym króćcu audi uszczelka była już wystrzępiona i przepuszczała płyn, koszt nowego króćca 10 zł + 20 zł wymiana i sprawa załatwiona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się