Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż kierownicy multifunkcyjnej Audi A4 B8 2008-2012


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

WItam,

Chce sie upewnić przed zakupem. Obecnie w przedlifcie mam 4 ramienna kierownice z multifunkcją.

Czy takie coś z polifta podejdzie plug and play ?:

http://allegro.pl/kierownica-sportowa-audi-a4-a5-8k0419091ce-i7049022703.html

ewentualnie

http://allegro.pl/kierownica-skora-s-line-audi-s4-s5-a4-8k0419091ca-i6845815147.html#imglayer

 

oczywiscie jeżeli dokupie poduszkę ;)

Czy bez problemu będzia działał telefon itd (navi nie mam)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Jeszcze jedno pytanie. Postanowiłem jednak przesiać się na 3 ramienna z chromowana multifunkcja przedlift. Kupuję ja bez poduszki. Czy taka poduszka podejdzie:

 

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7044786039

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy da się założyć cały zestaw kiera 3 ramienna z Q5:

8R0419091F WUL
8R0880201AC 6PS
8R0971589G
8K0953502BK
8K0953568F

Do A4 b8 przedlifta? Będzie to działało i czy trzeba coś przerabiać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jaka kierownica  ścięta podejdzie p&p do a4 b8 2009r??? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.01.2018 o 11:46, wrclaguna napisał:

A4 B8 A5  Q5  :hi:

Ścięta kiera z a4 b8/a5/q5 polifta podejdzie do przedlifta a4 b8 p&p bez kodowania itd? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z dołożeniem multifunkcji do swojej A4. Teraz mam zwykłą kierownicę ale z tempomatem i manetkami FIS, kupiłem z multi, wiązkę i taśmę 8K0 953 568 F. Po podpięciu i kodowaniu wszystko ok poza tym że przestały mi działać przyciski na manetce od FIS, nic się nie zmienia na wyświetlaczu, multi i tempomat działa. Kupiłem drugą taśmę też F, multi i FIS działa ale wyskoczyły mi 2 błędy już nie pamiętam jakie. Odesłałem i kupiłem kolejną taśmę 8K0 953 568 F i znów multi i FIS działa ale teraz jest błąd którego nie skasuje, spirala na zegarach i tempomat nie działa:

dres 01: Silnik       Plik etykiet: 03L-906-022-CAG.clb
Oznaczenie elementu: 03L 906 022     HW: 03L 906 022 B
  Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC   H01 8464
           Kodowanie: 0104002C18072118
           Kod serwisu: WSC 06325 000 00000
              Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI03L906022 A01008 (AU48)
                       ROD: EV_ECM20TDI03L906022.rod
                      VCID: 62CA9214754FB056FC-8036
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

4332 - Sprawdzić kodowanie sterowników w obrębie magistrali danych układu napędowego 
          P1647 00 [167] - -
          MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 224473 km
                    Data: 2018.02.08
                    Czas: 18:11:17

                    Prędkość obrotowa silnika: 831.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 31.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 56 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 12 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.100 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 831.0 /min
                    Prędkość pojazdu: 0.00 km/h
                    ACCI a Des: 0.000 m/s˛
                    Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
                    ACCI st State-Bit 0: 00000011 
                    Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bit 0: 00000011 
                    ACCI st Brk Err mp-Bit 0: 00000000 
Nie wiec co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam tej metki z numerem na przewodzie od kierownicy do taśmy. Ale cały komplet kierownica, taśma, poduszka, manetki były z A4 B8 2008 rok, wszystko z jednego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten scan? Taśma jest z E, bo mam swoją założoną. A czy jest różnica w tym że pierwsze manetki miały tempomat ale nie miały przełączników od FIS, a ostatnia nie miała tempomatu ale była z końcówką F? Trzeba taśmy kodować jeżeli była w aucie bez tempomatu, ale i tak ma końcówkę F?

SCAN.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, i miałem założone z F już 3, i na każdej coś nie działało tak jak pisałem wcześniej, na 1 manetki od FIS a na 2 pozostałych błąd tempomatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...