Skocz do zawartości

Arek476

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Arek476

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Tuszyma

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Arek476

3

Reputacja

  1. Do zrobienia korekta po temperaturze. Za dużo ma gazu na zimnym przed pełnym rozgrzaniem, i po dodaniu gazu go dławi.
  2. Tylko te felgi będą bardzo schowane do środka.
  3. Arek476

    Wymiana wysprzeglika

    Nie trzeba ściągać skrzyni, na kanale wystarczy osłonę ściągnąć i wysprzeglik jest na 1 śrubie. A skrzypiec może ciegno pod deska, widać jak się pod nią położy i porusza.
  4. Arek476

    dziwne buczenie

    Jak odpalisz auto to ten dźwięk tak po 1-2 sekundy zaczyna narastająco być słyszalny? I później już jest ciągły niezależnie od niego?
  5. Parametry ok bo to jest wartość wymagana a nie rzeczywista. Musisz inny parametr sprawdzić z ciśnieniem.
  6. Arek476

    dziwne buczenie

    Wejdź pod auto i posłuchaj pompy paliwa pod autem i w baku.
  7. O regulator chodzi. Mi też falowały obroty i skakało ciśnienie. Kupiłem nowy, na starym było troszkę opiłków, taka maź aluminiowa. Na nowym chwilę było ok, ale pompa dawała za dużo opiłków i go uszkodziło. Teraz mam wymieniony cały układ wtryskowy i jest dopiero ok.
  8. Jeżeli ma takie skoki to będzie ten czujnik na listwie. Jak stary wyciągnąłeś to były na nim opiłki?
  9. Mi też poszła pompa, 2008 rok przebieg 250 tys. Wie ktoś czy listwa z zaworem 057130764AB może być zamiast 057130764H?
  10. Jeżeli dwumas jest ok to ja bym go nie ruszał. Jak będzie zrzucona skrzynia to w każdej chwili możesz go dokupić i założyć. Z tym, że teraz pasuje Ci założyć coś mocniejszego albo chociaż obić tarcze kevlarem żeby po zmianie samego sprzęgła nie okazało się po 10-15 tyś znów się ślizga.
  11. Arek476

    Płukanka

    Ja już 2 razy robiłem płukankę, a Audi i jeździ jeszcze. Przez 5 lat w Saabie też co 2 wymianę płukałem, w starej Grand Vitarze też zrobiłem, znajomemu w Golfie i BMW E90 i nigdy nie było żadnych problemów.
  12. Są gotowe zestawy na necie: https://czesciaso.pl/pl/p/Luz-na-polosi-Audi-zestaw-naprawczy/844
  13. Był sachs do cglc? Bo ja nigdzie nie widziałem. Wiem że dwumas sachs i docisk luk nie założysz razem. A jak masz prawie nowy dwumas to dobrze do tego coś dobierać, szkoda kasy.
  14. Do dwumasy sachs na pewno nie pasuje, mierzylem z ciekawości.
  15. Sam docisk. Tylko nie wiadomo co z tarcza skoro już się ślizgała trochę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...