Jump to content

Arek476

Pasjonat
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3

About Arek476

Informacje

  • First name
    Arek
  • Location
    Tuszyma

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Do zrobienia korekta po temperaturze. Za dużo ma gazu na zimnym przed pełnym rozgrzaniem, i po dodaniu gazu go dławi.
  2. Tylko te felgi będą bardzo schowane do środka.
  3. Nie trzeba ściągać skrzyni, na kanale wystarczy osłonę ściągnąć i wysprzeglik jest na 1 śrubie. A skrzypiec może ciegno pod deska, widać jak się pod nią położy i porusza.
  4. Arek476

    dziwne buczenie

    Jak odpalisz auto to ten dźwięk tak po 1-2 sekundy zaczyna narastająco być słyszalny? I później już jest ciągły niezależnie od niego?
  5. Parametry ok bo to jest wartość wymagana a nie rzeczywista. Musisz inny parametr sprawdzić z ciśnieniem.
  6. Arek476

    dziwne buczenie

    Wejdź pod auto i posłuchaj pompy paliwa pod autem i w baku.
  7. O regulator chodzi. Mi też falowały obroty i skakało ciśnienie. Kupiłem nowy, na starym było troszkę opiłków, taka maź aluminiowa. Na nowym chwilę było ok, ale pompa dawała za dużo opiłków i go uszkodziło. Teraz mam wymieniony cały układ wtryskowy i jest dopiero ok.
  8. Jeżeli ma takie skoki to będzie ten czujnik na listwie. Jak stary wyciągnąłeś to były na nim opiłki?
  9. Mi też poszła pompa, 2008 rok przebieg 250 tys. Wie ktoś czy listwa z zaworem 057130764AB może być zamiast 057130764H?
  10. Jeżeli dwumas jest ok to ja bym go nie ruszał. Jak będzie zrzucona skrzynia to w każdej chwili możesz go dokupić i założyć. Z tym, że teraz pasuje Ci założyć coś mocniejszego albo chociaż obić tarcze kevlarem żeby po zmianie samego sprzęgła nie okazało się po 10-15 tyś znów się ślizga.
  11. Arek476

    Płukanka

    Ja już 2 razy robiłem płukankę, a Audi i jeździ jeszcze. Przez 5 lat w Saabie też co 2 wymianę płukałem, w starej Grand Vitarze też zrobiłem, znajomemu w Golfie i BMW E90 i nigdy nie było żadnych problemów.
  12. Są gotowe zestawy na necie: https://czesciaso.pl/pl/p/Luz-na-polosi-Audi-zestaw-naprawczy/844
  13. Był sachs do cglc? Bo ja nigdzie nie widziałem. Wiem że dwumas sachs i docisk luk nie założysz razem. A jak masz prawie nowy dwumas to dobrze do tego coś dobierać, szkoda kasy.
  14. Do dwumasy sachs na pewno nie pasuje, mierzylem z ciekawości.
  15. Sam docisk. Tylko nie wiadomo co z tarcza skoro już się ślizgała trochę.
×
×
  • Create New...