Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T Quattro - luz i szarpniecie na sprzegle


trzmi3lu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Około 1500 km temu wymieniałem sprzegło komplet(LUK) bez dwumasy(mechanik stwierdził ze jest ok i nie ma sensu wymieniac) na samym początku sprzegło brało od samego dołu i niby było wszystko ok, ale pojawił sie problem z wrzucaniem 2 biegu, po pierwsze ze coraz bardziej było wyczuwalne haczenie i drgania lewarka po drugie to pojedyncze szarpniecie przy puszczaniu sprzegła, najbardziej na 2 i 3 biegu. Przy ruszaniu szarpniec raczej nie wyczuwam. W tej chwili jest to dosc wkurzające bo praktycznie nie da sie wrzucic 2 biegu zeby nie szarpnęło autem, a przy wiekszych obrotach przy wrzuceniu 3 biegu czuc dosc mocne uderzenie na sprzegle tak jakby tarcza w ułamku sekundy mocno sklejała, tylko w takim przypadku dlaczego dwumasa tego nie amortyzuje? Dodam jeszcze, ze sprzegło teraz bierze juz duzo wyzej jak po wymianie i od góry jest około 10cm luzu. Czy to jest normalne? Juz nie wiem co o tym myslec, czy problem lezy w dwumasie, docisku czy moze jakies luzy na wale?

ps. odrazu napisze ze zadnych odgłosów i wibracji padału sprzegła nie ma ale czuc jakby wieksze wibracje/rezonans całej budy podczas jazdy

Z góry dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło dwumasowe do wymiany. Bądź dobry i się słuchaj mechaników :facepalm: i tak musisz zrzucic skrzynie po raz kolejny dlaczego od razu dwumasa nie wymieniłeś ? Komplet to zawsze masz spasowany, a tak kolo masz od czegos innego reszta od luka. Tam musi byc precyzja.

Pojedz do tego mechanika niech Ci gwarancyjnie naprawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze skontroluj jak masz przykrecone mocowanie wodzika od biegów. Może masz zle ustawiony i dlatego jest problem z biegami.

Czy sam dokonałeś oględzien dwumasu?

W benzynie raczej dwumasy tak nie siadają

Tak to u Ciebie wyglądało?

Wal dobrze dokręcony? W jakim stanie sa poduszki silnika i jak ustawiony jest odbojnik czołowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduchy silnika są nowe, odbojnik jest ok, koła osobiscie nie sprawdzałem to diagnoza mojego machanika. Jak wyglada to mocowanie wodzika i jak powinno byc ustawione?

---------- Post dopisany 12-04-2013 at 09:25 ---------- Poprzedni post napisany 11-04-2013 at 10:02 ----------

Czy na tym wodziku jest wogole jakaś regulacja, czy poprostu sie przykreca i tyle ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...