Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Blad ABS, Brak informacji z tylnych kol mimo wymiany wielu elemtow


Gromnen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Moje Audi kupilem juz z bledem ABS na zegarach. Wedlug sprzedajacego mial byc tylny prawy czujnik do wymiany.

Tylny czujnik prawy wymienilem.

Ze blad ciagle sie swiecil, podlaczylem sie pod komputer.

Brak informacji wysylanych podczas jazdy z tylnich kol.

Wedlug VW/Audi- Norwegia do mojego modelu powinna byc pompa z koncowka 111 AH czyli z ABS/EDS/ASR

Zakupilem ta Pompe razem z sterownikem po regeneracji z 2 letnia gwarancja.

Przelozylem ta pompe razem ze sterownikiem, podlaczylem i po przekreceniu stacyjki abs ciagle sie swieci i po chwili wykrzyknij zaczyna krzyczec.

Skontaktowalem sie z Audi Polska i tam dowiedzialem sie ze pompa odpowiednia do mojego auta jest z koncowka 111 F, czyli zamiennik do 111 B(taka jaka posiadam)

Postawilem na sterownik i kupilem piekny sterownik do pompy 111 B, i zaraz po wymianie pompy i sterownika na odpowiednie, po przekreceniu stacyjki.

Eureka! ABS zniknal i nie ma wykrzyknika... Lecz dlugo sie nie cieszylem i zaraz po tym jak autkiem ruszylem ABS mi znow wyskoczyl...

Zmierzylem na wtyczce miernikiem ktora podlaczamy do sterownika czy mam sygnal od czujnikow.

Wszystkie czujniki wysylaja sygnal tylko ze jeden o naprawde nie wiele wiecej niz pozostale, przypuszczam ze to ten nowy ktory wymienilem.

Czy osad rdzewny na bolcach od pompy w ktore wchodzi sterownik moze byc tego przyczynem?

Co moge zrobic panowie by sie pozbyc tego felernego bledu abs?!?

dodatkowo ostatnio zaswiecila mi sie kontrolka wymiany klockow hamulcowych, z czym moge sie zgodzic bo przydalo by sie to wymienic wiec raczej nie wiaze tego z problemami ABSu.

Wiec prosze o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłes odległosci czujników od koronek ABS ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawidlowa odległosc 0.6-0.8 mm

sprawdz dokąłdnie ile masz bo to wazne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro sprawdze ;) bo raczej sterownik i pompa jest dobra jak po zamontowaniu wszystkie bledy zniknely?

---------- Post dopisany 17-04-2013 at 12:24 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2013 at 22:30 ----------

Wszystko dobrze siedzi... W czym moze byc problem?

---------- Post dopisany 19-04-2013 at 18:12 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2013 at 12:24 ----------

Panowie, nikt nie wie? Moze przypuszczacie cos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłes dokładnie te odległości ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak... Co innego moglo tam zdechnac? Bo juz nie wiem za co mam sie brac. A tutejsi mechanicy(norwescy) muwia chca wymienic czujniki ktore juz wymienialem...

---------- Post dopisany 22-04-2013 at 11:10 ---------- Poprzedni post napisany 19-04-2013 at 19:37 ----------

Moze ktos mial taka usterke?

---------- Post dopisany 17-05-2013 at 15:55 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2013 at 11:10 ----------

Wiec glowny problem wlasnie rozwiazalem! Powod, jakis niemrawy mechanik zamieniajac tarcze z tylu nabil koronke zle(czytaj: do gory nogami)!

Teraz ABS znika po wlaczeniu silnika, i ruszeniu. Lecz ponownie sie wlacza przekraczajac 45km/h.

Teraz juz nie wiem, problem spowodowany tym ze aktualnie jezdze na zapasowce 15" a reszta jest na 16"?

Czy tez zle ustawienie czujnikow co do koronek?

---------- Post dopisany at 15:55 ---------- Poprzedni post napisany at 15:55 ----------

Wiec glowny problem wlasnie rozwiazalem! Powod, jakis niemrawy mechanik zamieniajac tarcze z tylu nabil koronke zle(czytaj: do gory nogami)!

Teraz ABS znika po wlaczeniu silnika, i ruszeniu. Lecz ponownie sie wlacza przekraczajac 45km/h.

Teraz juz nie wiem, problem spowodowany tym ze aktualnie jezdze na zapasowce 15" a reszta jest na 16"?

Czy tez zle ustawienie czujnikow co do koronek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle ustawione czujniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiad zjedzony pora sie brac za robote;)

Dzieki za pomoc Devastation :)

---------- Post dopisany 18-05-2013 at 00:34 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2013 at 16:07 ----------

koronka w prawym kole byla luzna, i lekko latala, dlatego zle czujnik ustawilem.

Teraz jest wszystko okey, jak lepiej zamocowalem koronke i ustawilem wszystko blad zniknal i juz nie chce sie zapalic(oby jak najdluzej!).

Czyli po wymianie:

tylnich czujnikow,

2 sterownikow,

1 pompy abs,

1 koronce

Okazalo sie ze poprzedni mechanik, zle ustawil czujniki, odwrotnie koronki zalozyl, i wymienil sterownik na zly.

Wielkie dzieki raz jeszcze!

Temat uwazam za zamkniety! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...