Skocz do zawartości

Gromnen

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gromnen

Osiągnięcia Gromnen

0

Reputacja

  1. Obiad zjedzony pora sie brac za robote;) Dzieki za pomoc Devastation ---------- Post dopisany 18-05-2013 at 00:34 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2013 at 16:07 ---------- koronka w prawym kole byla luzna, i lekko latala, dlatego zle czujnik ustawilem. Teraz jest wszystko okey, jak lepiej zamocowalem koronke i ustawilem wszystko blad zniknal i juz nie chce sie zapalic(oby jak najdluzej!). Czyli po wymianie: tylnich czujnikow, 2 sterownikow, 1 pompy abs, 1 koronce Okazalo sie ze poprzedni mechanik, zle ustawil czujniki, odwrotnie koronki zalozyl, i wymienil sterownik na zly. Wielkie dzieki raz jeszcze! Temat uwazam za zamkniety!
  2. Tak... Co innego moglo tam zdechnac? Bo juz nie wiem za co mam sie brac. A tutejsi mechanicy(norwescy) muwia chca wymienic czujniki ktore juz wymienialem... ---------- Post dopisany 22-04-2013 at 11:10 ---------- Poprzedni post napisany 19-04-2013 at 19:37 ---------- Moze ktos mial taka usterke? ---------- Post dopisany 17-05-2013 at 15:55 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2013 at 11:10 ---------- Wiec glowny problem wlasnie rozwiazalem! Powod, jakis niemrawy mechanik zamieniajac tarcze z tylu nabil koronke zle(czytaj: do gory nogami)! Teraz ABS znika po wlaczeniu silnika, i ruszeniu. Lecz ponownie sie wlacza przekraczajac 45km/h. Teraz juz nie wiem, problem spowodowany tym ze aktualnie jezdze na zapasowce 15" a reszta jest na 16"? Czy tez zle ustawienie czujnikow co do koronek? ---------- Post dopisany at 15:55 ---------- Poprzedni post napisany at 15:55 ---------- Wiec glowny problem wlasnie rozwiazalem! Powod, jakis niemrawy mechanik zamieniajac tarcze z tylu nabil koronke zle(czytaj: do gory nogami)! Teraz ABS znika po wlaczeniu silnika, i ruszeniu. Lecz ponownie sie wlacza przekraczajac 45km/h. Teraz juz nie wiem, problem spowodowany tym ze aktualnie jezdze na zapasowce 15" a reszta jest na 16"? Czy tez zle ustawienie czujnikow co do koronek?
  3. Jutro sprawdze bo raczej sterownik i pompa jest dobra jak po zamontowaniu wszystkie bledy zniknely? ---------- Post dopisany 17-04-2013 at 12:24 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2013 at 22:30 ---------- Wszystko dobrze siedzi... W czym moze byc problem? ---------- Post dopisany 19-04-2013 at 18:12 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2013 at 12:24 ---------- Panowie, nikt nie wie? Moze przypuszczacie cos?
  4. wsadzilem czujnik na maksa i doslownie nawet nie z 2 milimetry odsunolem. 1-2 milimetry max Moze byc ze musze koronki z tylu wymienic?
  5. Prubowalem wkladajac czujnik w roznych pozycjach, wiec jezeli o to chodzi to tak. Mysle ze odleglosc jest odpowiednia
  6. Witam! Moje Audi kupilem juz z bledem ABS na zegarach. Wedlug sprzedajacego mial byc tylny prawy czujnik do wymiany. Tylny czujnik prawy wymienilem. Ze blad ciagle sie swiecil, podlaczylem sie pod komputer. Brak informacji wysylanych podczas jazdy z tylnich kol. Wedlug VW/Audi- Norwegia do mojego modelu powinna byc pompa z koncowka 111 AH czyli z ABS/EDS/ASR Zakupilem ta Pompe razem z sterownikem po regeneracji z 2 letnia gwarancja. Przelozylem ta pompe razem ze sterownikiem, podlaczylem i po przekreceniu stacyjki abs ciagle sie swieci i po chwili wykrzyknij zaczyna krzyczec. Skontaktowalem sie z Audi Polska i tam dowiedzialem sie ze pompa odpowiednia do mojego auta jest z koncowka 111 F, czyli zamiennik do 111 B(taka jaka posiadam) Postawilem na sterownik i kupilem piekny sterownik do pompy 111 B, i zaraz po wymianie pompy i sterownika na odpowiednie, po przekreceniu stacyjki. Eureka! ABS zniknal i nie ma wykrzyknika... Lecz dlugo sie nie cieszylem i zaraz po tym jak autkiem ruszylem ABS mi znow wyskoczyl... Zmierzylem na wtyczce miernikiem ktora podlaczamy do sterownika czy mam sygnal od czujnikow. Wszystkie czujniki wysylaja sygnal tylko ze jeden o naprawde nie wiele wiecej niz pozostale, przypuszczam ze to ten nowy ktory wymienilem. Czy osad rdzewny na bolcach od pompy w ktore wchodzi sterownik moze byc tego przyczynem? Co moge zrobic panowie by sie pozbyc tego felernego bledu abs?!? dodatkowo ostatnio zaswiecila mi sie kontrolka wymiany klockow hamulcowych, z czym moge sie zgodzic bo przydalo by sie to wymienic wiec raczej nie wiaze tego z problemami ABSu. Wiec prosze o pomoc!
  7. Czyli przez vaga można to normalnie wyłączyc. I tu jest pytanie: czy będzie wiecej palil? Czy tez w ten sposób wejdziemy w ten tak zwany standardowy program( awaryjny?)
  8. Tak wlasnie myslalem nie ma co inwestowac w byle co;) tylko jedno ale ja mam silnik APU
  9. Witam Nie znalazłem na forum wątku co do wymiany sondy lamda za katalizatorem(II sonda). Chodzi mi o numer części, czy np. Jakiś zamiennik i tez cenne. Z góry dzięki! ---------- Post dopisany 13-03-2013 at 16:34 ---------- Poprzedni post napisany 12-03-2013 at 09:44 ---------- Panowie nikt nie wie?
  10. Tak to wiem sworzen sworzeniem , ale zabezpieczenie nie chce zejść, nie wiem czy trzeba mieć jakiś sciagacz czy tez sposób? Chodzi mi o zabezpieczenie, ten bolec z boku, strzałka zaznaczone miejsce gdzie opiera sie na końcówce !!! No i wrescie zrobilem to calkowicie i do konca, wiec ten bolec trzeba bylo walnac ile wlezie bo wredny az skorodowal od srodka i sie zbuntowal hehe ale robota juz zrobiona
  11. Odsmarze kotleta, wiec wystarczy to zabezpieczenie obrucic o 90°?!? Wlasnie mam ten problem i nie moge wlasnie tego bolca zabezpieczajacego wyciagnac... W która strone go obkrecic? Czy nie ma to zadnego znaczenia? I pytanie jak, bo tam doslownie nie ma za co zlapac?
  12. Witam jestem szczęśliwy posiadaczem B5 1.8 z 97r. Mieszkam w Norwegi juz od 4 lat. a4 mam od nie dawna. Ale bryka bomba Pzd Gromnen
×
×
  • Dodaj nową pozycję...