Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a6 2.0TDI C7 177km , automat multitronic


kusiek

Rekomendowane odpowiedzi

Piszę w sprawie znajomego odnośnie chipa.. Pytanie moje brzmi co powiedziecie na chipa w automacie z takim motorem ? jest sens coś ruszać np. firma compsport czy raczej szkoda się bawić... w grę wchodzi tylko bezpieczny program..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tipy wsadzaja tam gdzie s-tronic (dsg) juz nie daje rady - najbardziej wytrzymała , znoszaca duże momenty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak bym miał taki silnik z taka skrzynia to mozna pod 200 koni ciagnac? Jak by nie bylo chip tego 2.0 tdi 177 juz nie jest za zdrowy do podciagniecia?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ogólnie multitronica nie ma co ruszać... a co powiesz na temat skrzyni tiptronic? warto ruszać myślę o silniku też 2.0TDI 177 tylko ,że skrzynia tiptronic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tipy wsadzaja tam gdzie s-tronic (dsg) juz nie daje rady - najbardziej wytrzymała , znoszaca duże momenty

Dość ciekawe, to co piszesz. Jeśli w Audi R8 montują s-tronic lub manual to na jakiej podstawie twierdzisz ze s-tronic jest nie wytrzymała skrzynia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tipy wsadzaja tam gdzie s-tronic (dsg) juz nie daje rady - najbardziej wytrzymała , znoszaca duże momenty

Dość ciekawe, to co piszesz. Jeśli w Audi R8 montują s-tronic lub manual to na jakiej podstawie twierdzisz ze s-tronic jest nie wytrzymała skrzynia.

jak mi pokarzesz gdzie ja w tej wypowiedzie napisałem że s-tronic nie jest wytrzymały to masz piwo u mnie - jak jeszcze raz przeczytasz i zrozumiesz to powinno ci wyjść że Tiptronic jest bardziej wytrzymały od s-tronica dlatego jak s-tronic nie daje rady momentowi np w Q7 4.2TDI to wsadzają tipy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stronik w w r8 montuja dopiero od tego roku modelowego wczesniej byl rtonic. Stronika i tipa nie mozna porownywac juz chocby dlatego ze s tronik to manual a tip to aufomat. Wytrzymale sa obie skrzynie a o ich zastosowaniu decyduja wzgledy konstrukcyjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pytam o tiptronic i chipa a wy wywody swoje :D

jakmtipy montuja do mocnych z dużym momentem to chyba odpowiedz sie nasuwa sama

---------- Post dopisany at 05:26 ---------- Poprzedni post napisany at 05:19 ----------

Tylko skąd ty weźmiesz w tym silniku tipa :shock3:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemożliwe ale czemu serwis mi wydrukował taką specyfikacje i pisze jasno i wyraźnie tiptronic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha i powiedz mi jeszcze ze tak ci powiedzieli w serwisie? W jakim byles?Masz pewnie wydruk z elsy. Tam zawsze jesz napisane tiptronic. Przy kazdym automacie i dsg. Chodz tu o mozliwosc zmianu stopni 'recznie'. Prosta sprawa jak auto ma q to jest dsg jak nie to multi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...