Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje prace


Griffe

Rekomendowane odpowiedzi

achillesa na finiszowym korku i jakie obroty dac? drzec do suchego tak jak recznie? potem fibra? :D

Jak kazdy cleaner, rozprowadzasz na malych obrotach i potem w granicach 1500-2000 wypracowujesz do sycha. Wazne aby zrobic to rownomiernie bo potrafi sobie przyschnac. Mozna tez uzyc pada polerujacego, wtedy nieco wiecej zatnie - ot taki zloty srodek na szybki odsniezenie - nawet na bardzo szybkie to rodzaj AIO, wiec mozna nawet juz nie woskowac:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze ostatnie pytanie. Jaki wosk na koniec? Pasta juz przyszła na pozostałe rzeczy czekam, ale zapomniałem o wosku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy od ceny jak do 80 zeta Poor boy's Natys blue, budzet 2x w gore i Chemical guys Pete's 53

Po aplikacji cleanera i wypolerowaniu go fibra przyszedl czas na wosk. Wybor byl prosty i wiadomy od dawna Swissvax Crystal Rock. W pewnym momencie pod garazem zrobilo sie tloczno od znajomych i tylko brakowalo nam grilla i pifka. W sumie poswiecilismy foce jakies 13h, zasadniczo w dwie osoby. Szyby wyczyszczne Megsem glass cleanerem i zabezpieczone RainX, opony Megs Endurance a felgi cleaner Swissvax i wosk Swissvax Autobahn, koncowki wydechu Megs all metal polisch.

Ciekawostka - posiadam wyoskiej klasy cyfre, ale lakier forda ja zabil - kompletnie nie radzila sobie z balansem tonalnym i odwzorowaniem jej koloru. Znajomi posiadajacy takie auto maja ten sam problem - zasadniczo nic nie radzi sobie z jej perla i tu niespodzianka kilka fotek robionych sandalem i kolor jak zywy. Wlasciciel zachwycony woskiem poza wet lookiem jego zrzutem wody i kroplami :mrgreen:

9fwk.jpg

p90j.jpg

02l3.jpg

89ne.jpg

tynb.jpg

ovnz.jpg

svt.jpg

yeyx.jpg

m5of.jpg

nb5s.jpg

n5wc.jpg

t1qc.jpg

oijz.jpg

moj0.jpg

6f3u.jpg

w5vx.jpg

qln8.jpg

7p4m.jpg

2jlf.jpg

4zj4.jpg

ygil.jpg

h2x3.jpg

ycgp.jpg

x2pm.jpg

377z.jpg

5jc1.jpg

6twt.jpg

cv13.jpg

wgqr.jpg

wz8y.jpg

vv5a.jpg

pgk9.jpg

09km.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2010, 31000km nalotu poki co seria mocowo. Zmieniony zawias i dolozone dystanse tak na poczatek - ale bedzie grubo, nawet bardzo grubo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega robota i mega auto.

---------- Post dopisany at 18:30 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ----------

Poor boy's Natys blue jego się nakłada rękoma? Na ile woskowań starcza opakowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna nakladac rekoma - zuzywa sie wiecej wosku ale dla mnie frajda wieksza. Zalezy od wprawy - w tym temacie im mniej tym lepiej - srednio do 80 aplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robota 1 klasa jak zawsze :)

co do PB Nattys Blue szkoda że nie jest taki trwały jak Hi Temp czy Colinte :P ale Wet Look robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy to juz sa bardzo subiektywne odczucia. Osobiscie dla mnie blue lepiej pachnie niz red. Polyskomierz nie wykazal zadnej roznicy w sile odbicia. W wolnej chwili podzielimy maske na 4czesci (duza szachownica) polozymy oba Natysy - sadze, ze nie bedzie widoczna roznica - ale sprawdzimy:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za mile komentarze.

Tym razem czas na wlasne cztery kolka. Nie moze byc jak to zwykle bywa, ze "szewc bez butow chodzi" poza tym bardzo lubie dbac o czystosc i smigac lsniacym samochodem. Audi brudne nie bardzo bylo, ale i tak warto umyc. Po calej celebracji mycia i suszenia nadszedl czas na cleaner - zmiana obozu - czas na Zymola. Ostatnio ciagle Swissvax i Polishangel. Jak widac lakier ogolnie jest w bardzo dobrym stanie - raptem troche drobnych swirli. Na karoserie maszynowo poszlo HDC i na to dwie warstwy Zymola Destiny w odstepie 30h - jak ten wosk lubi sie pocic, juz o tym zapomnialem. Opony to Zymol Tyre Preserve, felgi to Zymol Wheel Coat, szyby Zymol Glas i GTechniq G1 oraz uszczelki Zymol Seal. Bardzo przyjemne 3dni. W tym samym czasie pod moim okiem moj "padawan" robil korekte Audi A3. Milego ogladania.

shbk.jpg

otj6.jpg

jl4k.jpg

eec9.jpg

20yd.jpg

c3a1.jpg

vjug.jpg

y2yy.jpg

xpv4.jpg

5fij.jpg

4dqk.jpg

dweg.jpg

c619.jpg

hcep.jpg

hmm7.jpg

orwm.jpg

ayke.jpg

xzqd.jpg

wy4k.jpg

6jlm.jpg

zggh.jpg

w2wm.jpg

x0zl.jpg

3bw8.jpg

5lif.jpg

6z03.jpg

uatg.jpg

z2sd.jpg

rdvk.jpg

6vbn.jpg

dwq1.jpg

1kr6.jpg

46ld.jpg

azr5.jpg

ovwl.jpg

6uam.jpg

87di.jpg

dcao.jpg

usve.jpg

nzwm.jpg

m1or.jpg

szqs.jpg

pmoq.jpg

5vkn.jpg

oymj.jpg

0bir.jpg

sujf.jpg

t5s6.jpg

l3cl.jpg

gcpf.jpg

2gds.jpg

5dtk.jpg

czin.jpg

mtdt.jpg

vuha.jpg

txff.jpg

19m5.jpg

79wb.jpg

qk6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylne hamulce maja oddzielny zacisk glowny 4tloczki i oddzielny maly do hamulca recznego. Typowe rozwiazanie z samochodow sportow np: R8, Murcielago ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisalem to miedzy linijkami i nie wiem czy wszyscy wylapali. Tak wlasnie wyglada pocacy sie wosk, a dokladnie zawarte w nim olejki i estry, ktore utrzymuja go w sloiczku w postaci pasty a nie twardego ciala stalego, jakim staje sie po nawoskowaniu. Na zdjeciu widoczne to jest w postaci troche nieregularnych linii prostych rozchodzacych sie od odbicia slonca zwanych chmurkami. Po spolerowaniu miekka mikrofibra znikaja a potem pojawiaja sie inne dopoki wosk nie wypoci sie calkowicie.

dfj6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...