Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje prace


Griffe

Rekomendowane odpowiedzi

Mora czyli skorka pomaranczy jest wieksza lub mniejsza na kazdym aucie (poza super samochodami - najtansze bez to Bentley) wynika to z procesu lakierowania. Samochody sa lakierowane automatycznie na tasmie, wygrzewane i na tym proces sie konczy. Pomijam fakt, ze przy skladaniu, zabezpieczaniu a potem myciu w salonie lakier jest juz porysowany. Auto po korekcie - mowa oczywiscie o dobrej korekcie, wyglada znacznie lepiej jak nowe - wlasnie wynika to powodow przedstawionych wczesniej. Najlepiej przeprowadzona korekta, laier wolny od zmatowien i zarysowan ma niezly blask i szajn - jednak rownac sie nie moze z lakierem bez mory. Skorka pomaranczy powoduje nierownomierne zalamania odbic - rozproszenia swiatla stad tak spore roznice. Jako taki poglad bedziesz mial po przestudiowaniu tego:

http://a4-klub.pl/auto-250/auto-temat-sie-rozwija-268844/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne. Poczytałem sobie cały wątek. Robota świetna i RS6 tez mega :slina:

Jak ostatnio Ci pisałem o mojej walce z A4 to własnie po całym zabiegu dopiero zobaczyłem co to jest ta mora. Jak był zaniedbany to się tak nie rzucało w oczy ale po Achillesie było to widać mocno. Sam bym się za coś takiego w życiu nie wziął bo trzeba by go malowac :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjmujac samochod aplikuje IronX na calosc.

w jakich proporcjach jeśli można zapytać? gratuluję umiejtności i pozdrawiam:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna, IronX i jemu podobne to srodki gotowe do uzycia - NIErozcienczalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega robota :slina: Hmmm zastanawiam się jakby to wyszło z jasnym autem np. srebrny :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to bialy czy srebrny efekt bedzie podobny, auto dostanie sporego kopa i nabierze tak pozadanego wetlooku, oczywiscie na tak spektakularne odbicia nie ma co liczyc, bo to juz wynika ze specyfiki samego koloru - im ciemnijeszy tym lepiej odbija. Wystarczy jednak takim dopieszczonym bialym stanac obok drugiego bialego - gwarantuje, ze nie trzeba sie wpatrywac aby pojawil sie banan na twarzy bedzie lekko szary obok snieznobialego mokrego:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega robota :slina: Hmmm zastanawiam się jakby to wyszło z jasnym autem np. srebrny :eusathink:

to samo chciałem powiedzieć...

ciemne lakiery wychodzą pięknie, a jasne?

ciekawa sprawa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede pewnie niedlugo robil puga 206 w kolorze szampanskim, to sami ocenicie/zobaczycie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega robota :slina: Hmmm zastanawiam się jakby to wyszło z jasnym autem np. srebrny :eusathink:

to samo chciałem powiedzieć...

ciemne lakiery wychodzą pięknie, a jasne?

ciekawa sprawa....

Moim zdaniem jasne wychodzą bardzo szkliście - piękny efekt. Jak do tego dodać odpowiedni wosk albo odżywkę to istny świecący pocisk ;) Nie tylko ciemne lakiery wychodzą fajnie :wink: Ostatnio robiłem białą Skodę Octavie I to wyszła śnieżno biała - coś pięknego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekam jakby wyglądała srebrna bestia ...

kusi mnie, nie powiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekam jakby wyglądała srebrna bestia ...

kusi mnie, nie powiem :)

Zadbany lakier zawsze będzie wyglądał dobrze, niezależnie od koloru:wink:

DSC_0022.jpg~original

DSC_0026-1.jpg~original

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza bledami git malina, tylko dlaczego w moim watku:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza bledami git malina, tylko dlaczego w moim watku:facepalm:

Sorry, nie mam pełnej relacji, a że akurat była mowa o srebrnym...

Jakimi błędami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza bledami git malina, tylko dlaczego w moim watku:facepalm:

Sorry, nie mam pełnej relacji, a że akurat była mowa o srebrnym...

Jakimi błędami?

Wypowiedz tyczyla sie kris-krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekam jakby wyglądała srebrna bestia ...

kusi mnie, nie powiem :)

Zadbany lakier zawsze będzie wyglądał dobrze, niezależnie od koloru:wink:

http://i1049.photobucket.com/albums/s389/michal_s87/DSC_0022.jpg~original

http://i1049.photobucket.com/albums/s389/michal_s87/DSC_0026-1.jpg~original

:slina::slina::slina:

tylko tyle moge powiedziec....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klient zmienil oczekiwania co do motocykla, miala byc powloka a wyszlo odswiezenie, wiec zostalo sporo wolnego czasu, skorzystalem w postaci umycia wlasnego auta. Na RS6 lezy od dwoch tygodni Sonax ProfiLine Polymer Netshield biorac pod uwage przelot ponad 1000km w tym czaise, upaly i panujace pieklo na masce i blotnikach od "elektrowni biatomowej" znajdujacej sie pod maska ma sie wysmienicie, co pokazuja krople po samej aktywnej pianie i oplukaniu.

Dach nie byl zabezpieczony tym polimerem, a lezacy tam wosk jak widac umarl, wiec sonax powedrowal rowniez na maske. Po myciu i osuszeniu przetarty niesamowitym QD Sonaxa EXTREME BRILLIANT SHINE DETAILER.

sdje.jpg

lfa7.jpg

nfqp.jpg

yfni.jpg

mc4g.jpg

ztmb.jpg

8jrx.jpg

n51c.jpg

hgow.jpg

p9ag.jpg

7vd5.jpg

q6xu.jpg

aw5m.jpg

4z56.jpg

ksbg.jpg

3p45.jpg

i783.jpg

b39o.jpg

0g1w.jpg

g5yr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PA - sprawdza sie juz czwarty sezon w komplecie z moim parchem

---------- Post dopisany 22-08-2013 at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany 04-08-2013 at 21:48 ----------

Dawno nic nie wrzucalem, ale nie wszyscy zycza sobie relacje z ich autami - no nic trzeba to uszanowac i nie wnikac w powody. Korzystajac z wolnego "dlugiego weekendu" postanowilem dokonac tego, co mialo dokonac sie jakis czas temu - kwarc. S3 jest zadbanym samochodem, mytym, woskowanym i tak ciagle - fajna zabawa :D , przez to lakier jest niezlym stanie i ma swoj szajn - wstydu nie ma 8) . Nadchodzaca zima i spore zmiany moga w znacznym stopniu ograniczyc czas na dwudniowe mycia i woskowania, wiec decyzja zapadla. Przy okazji korekty - wiele do ciecia nie bylo, w zasadzie drobne odsiwezenie (no ale pod powloke ma byc idealnie) chcialem zrobic zaprawki - odpryski po kamieniach w postaci bialych plamek na lakierze bardziej przypominaja muchomora niz zadbane auto. Na masce wyszlo cos kolo stu i byla to zmudna zabawa. Kazda recznie, pedzelkiem: baza i bezbarwny potem szlifowanie miejscowe kilkoma gradacjami papierow i wyciaganie tego przez polerowanie. Poczatkowo ciecie futrem i z czasem coraz mniej ciecia a wiecej polerowania i tak do finiszu. Co jakis czas oczywiscie sprawdzanie plynem inspekcyjnym (pasty bardzo pieknie maskuja slady po papierze niestety) poprawka i poprawka, az w koncu osiagnie sie efekt. Przez robienie zaprawek czasu zabraklo i sama maska zajela kilka dni, wiec jestem w trakcie - realcja bedzie uzupelniana. W miare mozliwosci dzialam popoludniami po pracy.

Jak zwykle milego ogladania:

y94z.jpg

5gfw.jpg

4tza.jpg

m3n7.jpg

lmpw.jpg

w1bw.jpg

tmg1.jpg

rse8.jpg

z3g7.jpg

mj8h.jpg

tu8j.jpg

r6l7.jpg

2tk5.jpg

gyrg.jpg

qet1.jpg

u7yy.jpg

3h5i.jpg

ysj6.jpg

ii3m.jpg

nx0g.jpg

7hae.jpg

fpzu.jpg

9yz7.jpg

mcb4.jpg

ljeb.jpg

d4n7.jpg

ljq3.jpg

zxps.jpg

y6hj.jpg

re89.jpg

f125.jpg

bpmu.jpg

6d9t.jpg

1c09.jpg

1j8e.jpg

7ubk.jpg

0xnw.jpg

6adg.jpg

jgyj.jpg

xr37.jpg

w0h1.jpg

f7vt.jpg

rbb2.jpg

9rwm.jpg

hun9.jpg

ith2.jpg[/url

rvvg.jpg

06kd.jpg

8ir3.jpg

y9yc.jpg

pk4l.jpg

8y4c.jpg

fo8z.jpg

6vop.jpg

r7oa.jpg

eoyy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...