Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zgasł podczas jazdy i nie chce odpalić


michal56123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na wstępie przepraszam ze nie użyłem szukajki. Mam taki problem jechałem i nagle na wyjściu z zakrnętu auto zgasło po 10 sek. odpalał ale nie wchodził na oboty powyżej 1000 strasznie nim telepało. teraz już nie daje się uruchomić. Żadnych błędów na vagu nie ma. Proszę o jakieś wskazówki co mam posprawdzać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A paliwko jest? Ja się oduczyłem jazdy na rezerwie jak po zakręci mi zgasł. Jak nie wchodzi na obr i telepie to objaw podobny do zapowietrzenia układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w baku na pewno ON, a nie bena? Głupie pytanie, ale kto wie. Może filtr paliwa zassał jakiś syf z baku i się przytkał. Ja bym zrobił taki test: zdjąć wąż między układem wtryskowym, a filtrem, wąż do małego kanistra ze świeżym ON i spróbować na tym odpalić. Jak odpali to wiadomo, że problem leży po stronie układu doprowadzenia paliwa, a jak nie odpali, to trzeba szukać dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja także mam od wczoraj podobny problem , jechałem zmieniłem na trzeci bieg dodając gazu on wogóle nie miał mocy nawet ledwo pod górkę się wtoczył i póżniej zgasł . Na początku pomyślałem że może czujka od baku się zepsuła i oszukała mnieże mam paliwo ale dolałem 20 litrów i od kiedy zgasł w drodze to nie mogę go odpalić i zastanawiam się co jest nie tak . najpier sprawdzę filt paliwa aczkolwiek wymieniałem na nowy :( jeśli macie jakieś porady to skorzystam z wszystkiego :) z góry dziękuję i pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzcie czy odpali na plaku. Później pomiar napięcia na N109 jak będzie to popuście rurki na wtryskach i kręccie rozrusznikiem a ktoś niech patrzy czy idzie ropa na wtrsyki lub wyciagnąć wtryski skręcić z rurką i wtedy kręcić i patrzeć czy dobrze rozpylają jak wszystko będzie OK to pomiar ciśnienia na garnkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na plaku jak zaaplikujesz w kolektor to po pierwszym obrocie złapie najlepiej by bylo jak byś mial kogoś do pomocy jeden psika w kolektor a drugi kręci gdy zapali psikasz plaka i na chwile puszczasz patrzysz czy chodzi na ON czy gaśnie, jak gaśnie to problem lezy po stronie kompresji lub układu paliwowego.

A i najlepiej rób to na zewnątrz bo dym ze spalania plaka jest masakrycznie smierdzący i podrażnia oczy :P Także możesz popłakać troche :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...