Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Założenie gwintowanego zawieszenia


twister13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie, zakupiłem zawieszenie gwintowane firmy Ta-Technix i mam kilka pytań. Szukałem po forum, może słabo, ale nie znalazłem nic co mogłoby mnie zainteresować. Mianowicie:

1. Czy znajdę tu jakieś fotostory z zakładania gwintowanej zawiechy a może ktoś ma niech wrzuci :)?

2. Co potrzebuję do ściągnięcia starej zawiechy?

3. Czy gwint podejdzie P&P, a jak nie to co potrzebuję (odboje, mocowania)?

4. Czy dam radę zrobić to sam z jakimiś minimalnymi zdolnościami?

5. Co mogę wymienić przy okazji wymiany zawieszenia?

Dodam, że nie robiłem tego nigdy, ale chęci i czas mam :wink:.

Aha moje autko to AUDI B5 1.8 ADR 98 rocznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. w dziale " zrób to sam " jakieś poradniki znajdziesz... może nie zakładania gwintu, ale wymiany zawieszenia na bank

2. kilka podstawowych kluczy

3. jak wyciągniesz stare amory to będziesz widział w jakim stanie masz górne mocowanie itp.... jak ok to przekładasz skręcasz i na auto

4. powinieneś dac rade... nic skomplikowanego

5. to co zużyte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to fajnie :) ale nie do końca jestem przekonany z tymi mocowaniami niektórzy piszą że potrzebny polift no nic okaże się jak się za to zabiorę dzięki za info jakby ktoś miał jakieś rady dla nowicjusza to chętnie wysłucham

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polift ma inne górne mocowanie z tyłu... przod to samo

Poczytaj:

http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/montaz-zawieszenia-gwintowanego-235554/index2.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak podejdzie bez problemu... jedynie te tylne górne mocowania możesz mieć inne... ale masz 98... czyli po pierwszym lifcie... więc powinno byc to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinno czyli nie na 100% :decayed: aha a co z odbojami po co i kiedy powinno się montować? Wiecie wolę skompletować wszystko niż potem płakać z rozkręconym autem na lewarku:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam po 1wszym lifcie i potrzebowałem tylne górne mocowania od polifta :wink: możesz sobie kupić drogie nie są a będziesz w razie potrzeby miał i nie będziesz musiał sie wkurzać jak będą potrzebne :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twister13 podepnę Ci się do tematu żeby nie zakładać nowego :hi:

Koledzy powiedzcie mi jak to jest z tym gwintem bo czytam czytam i już zgłupiałem... :facepalm:

Zawieszenie gwintowane im jest niżej tym jest twardsze czy odwrotnie?

Dopiero co założyłem alusy 8Jx17 ET35 z oponami 215/50 i koło z przodu jest praktycznie równo z błotnikiem, jak zejdę z zawieszeniem ok 30mm to pomiędzy kołem a błotnikiem będzie powiedzmy prześwit na "dwa palce". Przy takim obniżeniu o 30mm zawias będzie na tyle miękki że będę napierdzielał kołem po błotniku przy jakichś wybojach czy na tyle twardy że będę na nich podskakiwał? :eusathink:

Dodam że chodzi o gwint TA Technix :mysli:

Nie mam pojęcia co zrobić :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kupla hardcora co jak ma skręcone koła to kartka papieru wchodzi myślę ze nie powinieneś mieć problemów ale na 100 nie jestem pewien

---------- Post dopisany 28-04-2013 at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany 26-04-2013 at 09:43 ----------

Jeszcze jedno pytanie jak rozpoznać po gwincie czy będę potrzebować mocowania od polifta i czy napewno tylko tylne mocowania mogą nie pasować czy te przednie też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...