piotrekpiwko Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Witam. Mam problem z termostatem lub czujnikiem. Pierwsza rzecz błędy: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Druga rzecz - wskazówka od temperatury silnika nigdy nie przekracza 90 stopni a chyba silnik osiąga czasem więcej. Czy to oznacza termostat do wymiany? Czy może to jakiś czujnik temperatury? ---------- Post dopisany at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:01 ---------- Zrobiłem logi kanału 001 i 004 o ile są pomocne: http://piotrek.w.tkb.pl/logi.jpg
enrike2 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Kolego czujnik temperatury do wymiany ten w chlodnicy no i termostat tez ;d a sprawdzales czy dolny waz jest goracy??
piotrekpiwko Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Nie sprawdzałem. A ten czujnik w chłodnicy to jakoś fachowo sie nazywa żebym mógł znaleźć do kupienia. Jakiś numer katalogowy?
enrike2 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 nie normalnie powiesz ze chcesz czujnik temp w hłodnicy i ci dadza on jest dwu pinowy i moze byc tez drugi do wymiany za silnikiem ja takmialem po temperatura mi glupiala a okazalo sie ze termostat byl nowy po wymianie czujnikow bylo wszytsko ok ;-) zacznij od wymiany czujnikow i wtedy napisz czy pomoglo ;d
piotrekpiwko Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2014 A który wąż muszę sprawdzić dokładnie czy jest gorący? I w którym momencie, po otwarciu się termostatu? Dzisiaj podpiąłem komputer żeby porównać temperaturę z bloków pomiarowych --> instruments kanał 003, czyli wskaźnik temperatury na zegarach i na komputerze wskazywało 102 stopnie, a na zegarach twardo stała wskazówka na 90 i ani drgnie w żadną stronę. Wiatrak normalnie się obracał. Czy to normalne. Wolałbym dojść dokładnie co może mu dolegać, bo metoda prób i błędów to jednak większe koszty :] ---------- Post dopisany 17-06-2013 at 20:08 ---------- Poprzedni post napisany 29-04-2013 at 20:37 ---------- Witam. Sorry że długo nie pisałem ale byłem tak pochłonięty pracą że nie miałem w ogóle czasu. Jestem po wymianie termostatu. Także nie wiem czy był padnięty termostat czy też czujnik. Błąd zniknał. Wymieniłem także ten czujnik przy chłodnicy G83 lecz błąd nie zniknął i jest dalej. 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Czy ktoś może mi przytoczyć jakie mogą być skutki z tym nie działającym/źle działającym czujnikiem? Czy powinieniem tym się martwić czy też nie? I czy mógłby ktoś obeznany poradzić jak to jest z tym wskaźnikiem temperatury. Bo te stojące nieruchomo w miejscu 90 stopni zaczyna mnie denerwować, przecież temperatura się cały czas w silniku zmienia, dochodzi przecież do więcej niż 90 stopni - a wskazówka ani drgnie dalej. Niedługą wybieram się w bardzo długą podróż i nie chciałbym mieć żadnych problemów z temperaturą. Proszę o pomoc ---------- Post dopisany 24-04-2014 at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany 17-06-2013 at 20:08 ---------- Witam. Odświeże swój stary temat. Czy jakikolwiek błąd czujnika G83 (czujnika temperatury cieczy tego wychodzącego z chłodnicy) może wpływać na właściwości jezdne samochodu lub pracę silnika? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się