Skocz do zawartości
IGNOROWANY

analiza logow


kwapaa

Rekomendowane odpowiedzi

logi do porawki w 1.8t logujesz tylko dynamicznie bloki 2 20 31 115 118 na 3 biegu od 1500-6500 obr i podaj wartosci z bloku 32 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. narazie mogłem zrobić tylko te logi:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

później zrobie grupe 115 118. problem mam taki że co ok 30-50km wywala mi błąd

1 Fault Found:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 - -

i wywala nawet jak jeżdze na benzynie. w mojej gazowni powiedzieli że to może być przepływka lub gdzieś lewe powietrze sie dostaje. logi oczywiście zrobione na benzynie. niestety ktoś mi wyjechał i musiałem przychamowywac i dalej już niemogłem przyspieszać. nieznam się na tym, ale czy przy 6500obr/min niepowinno być wiecej niż 102g/s?

dodam że od jakiegoś czasu lekko mi tłumik popiarduje, ale tłumikarz stwierdził że niewidać nieszczelności. może to być od jkiejś mokro nieszczelności gdzieś w tłumiku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj wyjąłem przepływke, ta krateczka z drucików była taka jakby zaśniedziała. niemam zdolności manualnych, więc kobieta delikatnie pędzelkiem poczyściła, izopropanolem. po zabiegu sama krateczka aż lśni. więc mam nadzieję że maf odpada... muszę podjechać do innego tłumikarza, bo nietylko ja słyszę taki jakby pomruk z tłumika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób porzadne logi bo na podstawie tych co porobiłes nic nie mozna nic stwierdzic .przed logowaniem skasuj błedy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maf-a wymień,ciśnienie paliwa na listwie sprawdz,czasy wtrysków krótkie,filrtr paliwa lub pompa słaba to tak według mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływke zostaw w spokoju cisnienie paliwa jest tez ok jedyne co jest nie tak co widac w logach to padniety zawór DV . wymien go i powtórz logi mozesz tez przy wymianie zaworu sprawdzic szczelnosc układu turbo cisnieniowo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do przepływki, to gdy ją czyściłem to na tym elemencie co się wykręca z czujnikiem zainteresowała mnie jedna rzecz. otóż posiada takie kółeczko ze strzałeczką która pokazuje na 8, a po bokach strzałeczki są dwie jedynki. czy to nie jest przypadkiem data produkcji sierpień 2011? jeśli się myle proszę mnie poprawić, ale jeśli to to, to chyba za wcześnie na śmierć niespełna dwuletniej przepływki? orginalna Bosch.

a no i ten błąd wywala tak na pb, jak i na lpg. więc chyba pompa paliwa i filtr odpada tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie zostaw przepływke wymien DV i sprawdz szczelnosc układu i powtórz logi po wymianie DV-ałki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie panowie, ten dv widzę ma dwa oznaczenia 06a145710N i 06a145710P który wziąść? a no i czytałem gdzieś że można sprawdzić sprawność zaworu tylko dokładnie nie wiem jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naj lepszy bezie zaworek z literka N . mozesz go sprawdzic wyciagajac go z auta i dmuchajac w cienki kruciec lub wciskajac tłoczek palcem i zatykajac mały kruciec palcem i puszczajac tłoczek nie powinien sie zamknac moze lekko sie przymnknac ale nie całkiem .

Grzesiek zgadza sie ze jest nieszczelnosc jest ona spoaodowana przes niesprawny DV doskonale to widac w logu z bloku 118 po zdieciu nogi z gazu cisnienie wzrosło prawie do 0,7 bara zamiast spasc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...