Wegor 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Mam problem , Kupilem przed wczoraj Audi A4 B6 Avant 2003r 163km multitronic ( BDG ) skrzynia po regenracji 12tys km temu , przejechalem nim w drodze do domu ponad 500km i wszystko bylo w porzadku. Dzisiaj , wracalem do domu, ze skrzyzowania chcialem gwaltownie ruszyc i cos mi zgrzytnelo , odczulem to w kabinie. Niby teraz wszystko jest ok. Moze to byc jakis test ABS? O tym tez slyszalem ale chcialbym wiedziec czy jest sie czym przejmowac. Dzieki za odpowiedz i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Test pompy ABS masz tylko jeśli auto stało przez jakiś czas i z takich warunków ruszasz (nie w trakcie cyklu jazdy). Sprawdź przeguby zewnętrzne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegor 1 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam. dokładnie to stało się tak że na odległości 30 km miałem 2 praktycznie awaryjne hamowania i za każdym z tych hamowań po ruszeniu miałem te zgrzyty z drganiem odczuwalnym w kabinie ok 2 sekund to trwało .... ---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:09 ---------- Teraz już śmigam prawie tydzień i nie miałem ani razu takiej sytuacji. Czy te gwałtowne hamowanie mogło mieć na to wpływ ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam.dokładnie to stało się tak że na odległości 30 km miałem 2 praktycznie awaryjne hamowania i za każdym z tych hamowań po ruszeniu miałem te zgrzyty z drganiem odczuwalnym w kabinie ok 2 sekund to trwało .... ---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:09 ---------- Teraz już śmigam prawie tydzień i nie miałem ani razu takiej sytuacji. Czy te gwałtowne hamowanie mogło mieć na to wpływ ??? Nie powinno - jeździj dalej i obserwuj co się dzieje. Przy okazji kontrola na kanale/podnośniku - każdy przegub z wyciekiem jest teoretycznym podejrzanym.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegor 1 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 ok. sprawdzę to dzięki A co możesz powiedzieć mi na temat skrzyń Multi? czytałem bardzo wiele o tym typie skrzyń zdania są podzielone. Po czym się spodziewać że skrzynia już kończy swój żywot? dla mnie jazda V6 z Multi to coś pięknego wygoda, bardzo płynna praca Multi żadnych szarpań ani nic z tych rzeczy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Wszystko co chcę powiedzieć na temat CVT masz tutaj na forum - poczytaj encyklopedię. Na pewno moja opinia na temat tej skrzyni nie jest negatywna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegor 1 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Witam ponownie dziś stało się to ponownie tylko że tym razem zapalił się ''ABS'' . Czy to już w 100% potwierdza że winnym jest przegub ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Witam ponownie dziś stało się to ponownie tylko że tym razem zapalił się ''ABS'' . Czy to już w 100% potwierdza że winnym jest przegub ??? Odczytaj błędy ze sterownika ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegor 1 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Spoko dzięki dziś wieczorkiem się tym zajmę ---------- Post dopisany at 15:42 ---------- Poprzedni post napisany at 15:38 ---------- czyli odczyt błędów ABS pomoże zlokalizować te dziwne zjawiska ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Spoko dzięki dziś wieczorkiem się tym zajmę---------- Post dopisany at 15:42 ---------- Poprzedni post napisany at 15:38 ---------- czyli odczyt błędów ABS pomoże zlokalizować te dziwne zjawiska ??? Możliwe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegor 1 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Witam. VGA sprawdzony kolega sprawdzał nic nie wykrył niby... Powiem tak mam już te Audi miesiąc i wiem to że jak odpalam ją po raz 1 w dany dzień i wygląda to tak że jak już jadę to obroty są ok 1600 przy 70na/h jak dla mnie to trochę dużo więc staje i gaszę i ponownie odpalam i jest ok czyli ok. 1100 przy 70/h... ---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 21:20 ---------- Sorki za zwłokę z odpisaniem ale wyleciało mi z głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 No przy 70 powinieneś mieć jeszcze 1500 obr... Dopiero po przekroczeniu 80 obroty idą do góry wraz z prędkością, chyba, że w TDI inaczej jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wegor 1 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 U mnie jest ok 1100 do ok 70/h to jest tak normalnie ale mam te dziwne zjawisko po pierwszym odpaleniu a jak zgaszę i odpalę na nowo to jest GiTARA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się