Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARG] Prośba o analizę logów


amiga

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie chłopaki wkońcu to zrobiłem, wiem że z autem jest coś nie tak: przepływka albo może jeszcze coś gorszego.

Tak dla pewności wrzucam logi:

Auto to: 1.8 B5 z 95roku

Saturday 12 July 2008 20:23:59

8D0 907 557 C 1.8L R4/5V MOTR HS D07

Group A: '008

Time Lambda Lambda

TIME

MARKER STAMP ms % %

0.38 1.46 7 0.8 TankVent OFF

1.52 12.13 6.3 0.8 TankVent ON

2.69 12.73 5.5 0.8 TankVent ON

3.82 13.5 4.7 0.8 TankVent ON

4.99 12.64 3.9 0.8 TankVent OFF

6.13 13.5 3.1 0.8 TankVent OFF

7.28 14.71 3.1 0.8 TankVent ON

8.44 15.39 3.1 0.8 TankVent ON

9.63 16.68 2.3 0.8 TankVent ON

10.78 16.68 2.3 0.8 TankVent ON

11.96 16.86 2.3 0.8 TankVent ON

13.13 15.65 2.3 0.8 TankVent ON

14.28 14.36 1.6 0.8 TankVent OFF

15.42 13.93 1.6 0.8 TankVent OFF

16.56 13.33 1.6 0.8 TankVent OFF

Group B: '011

Engine Coolant Intake Air Ignition

TIME Speed Temperature Temperature Timing

STAMP /min ms km/h l/h

0.77 1520 5.4 27.5 6.16

1.9 1640 5.7 28.6 8.54

3.07 1880 5.9 35.2 9.24

4.21 2160 6.2 38.5 11.62

5.36 2440 6.45 45.1 11.34

6.51 2720 6.8 48.4 13.58

7.68 3000 7.35 56.1 16.24

8.86 3280 8 60.5 19.04

10.01 3600 8.5 69.3 22.4

11.18 3840 8.4 71.5 24.5

12.33 4080 8.2 79.2 25.9

13.53 4280 7.6 81.4 23.52

14.67 4480 7.2 88 23.38

15.8 4640 6.95 89.1 24.08

16.92 4760 6.6 92.4 23.1

Group C: '003

Engine Air Throttle Ignition

TIME Speed Mass Flow Angle Timing

STAMP /min V °C °C

0.01 1400 13.94 73.5 19.5

1.15 1480 13.872 73.5 19.5

2.3 1720 13.872 73.5 19.5

3.44 2000 13.872 73.5 19.5

4.61 2240 13.872 73.5 19.5

5.74 2520 13.804 73.5 19.5

6.89 2800 13.872 73.5 19.5

8.06 3080 13.872 73.5 19.5

9.24 3400 13.804 73.5 19.5

10.4 3680 13.736 73.5 19.5

11.58 3920 13.804 73.5 19.5

12.73 4160 13.872 73.5 19.5

13.92 4360 13.872 73.5 19.5

15.04 4520 13.804 73.5 19.5

16.17 4680 13.804 73.5 19.5

I Statyczne:

Group A: '014

Engine Engine Misfire Misfire

TIME Speed Load Sum Counter Recog

MARKER STAMP /min ms ° °

0.01 840 1.4 0 0

0.77 880 1.4 0 0

1.52 880 1.4 0 0

2.27 840 1.4 0 0

3.04 840 1.4 0 0

3.81 840 1.4 0 0

4.56 800 1.4 0 0

5.31 800 1.4 0 0

6.09 840 1.4 0 0

6.86 840 1.4 0 0

7.63 840 1.4 0 0

8.4 800 1.4 0 0

Group B: '018

Lowest Engine Highest Engine Lowest Engine Highest Engine

TIME Speed @ Misfire Speed @ Misfire Load @ Misfire Load @ Misfire

STAMP /min ms ms %

0.38 800 1.4 2.25 -29.7

1.13 840 1.4 2.35 -29.7

1.89 840 1.4 2.35 -29.7

2.65 840 1.4 2.35 -29.7

3.42 840 1.4 2.35 -29.7

4.19 880 1.4 2.3 -29.7

4.94 840 1.4 2.35 -29.7

5.7 880 1.4 2.25 -29.7

6.48 880 1.4 2.3 -29.7

7.24 880 1.4 2.25 -29.7

8.01 880 1.4 2.3 -29.7

8.78 880 1.4 2.25 -29.7

Group A: '004

Engine Battery Coolant Intake Air

TIME Speed Voltage Temperature Temperature

MARKER STAMP ° g/s g/s

0.51 10.4 1.71 0 Idle

1.65 10.9 1.71 0 Idle

2.8 10.4 1.71 0 Idle

3.95 10.4 1.71 0 Idle

5.12 10.4 1.71 0 Idle

6.27 10 1.71 0 Idle

7.41 10 1.71 0 Idle

8.58 9.5 1.71 0 Idle

9.71 9.5 1.71 0 Idle

10.85 9.5 1.71 0 Idle

12.02 9.1 1.71 0 Idle

Group B: '007

Lambda Voltage Duty Cycle (no units)

TIME

STAMP % V %

0.9 -18.8 0.925 0 1

2.03 -21.1 0.92 0 1

3.2 -24.2 0.92 0 1

4.35 -25 0.915 0 1

5.5 -25 0.92 0 1

6.66 -25 0.915 0 1

7.79 -25 0.91 0 1

8.96 -25 0.91 0 1

10.08 -25 0.905 0 1

11.23 -25 0.905 0 1

12.4 -25 0.9 0 1

Group A: '000

TIME

STAMP

0.3 170 41 87 199 26 150 140 128 251 129

1.4 170 40 86 200 26 150 140 132 251 129

2.48 170 40 86 199 25 150 140 118 251 129

3.58 170 40 87 200 26 150 140 137 251 129

Group B: '001

Engine Coolant O2 Sensor Adjustment

TIME Speed Temperature Control Conditions

STAMP /min ms ° °BTDC

0.68 840 2.05 11.3 12

1.77 840 2 11.3 12

2.86 840 2 10.9 12

3.96 840 2 10.9 12

5.05 840 2 10.9 12

W trybie basic:

Group: 000

TIME

STAMP

0.28 182 27 87 201 20 142 140 255 2 129

0.62 182 27 89 200 20 142 140 255 2 129

0.95 182 27 86 199 20 142 140 255 2 129

1.31 182 27 86 200 20 142 140 255 2 129

Group A: '003

Engine Air Throttle Ignition

TIME Speed Mass Flow Angle Timing

STAMP /min V °C °C

0.01 840 13.6 88.5 19.5

0.38 840 13.668 88.5 19.5

0.76 840 13.668 88.5 19.5

1.15 840 13.668 88.5 19.5

1.51 880 13.6 88.5 19.5

1.9 840 13.532 88.5 19.5

2.28 840 13.668 88.5 19.5

2.67 840 13.668 88.5 19.5

Group A: '004

Engine Battery Coolant Intake Air

TIME Speed Voltage Temperature Temperature

STAMP ° g/s g/s

0.01 8.2 1.71 0 Idle

0.37 8.2 1.71 0 Idle

0.75 8.2 1.71 0 Idle

1.13 8.2 1.71 0 Idle

1.53 8.2 1.71 0 Idle

1.92 8.2 1.71 0 Idle

2.29 8.7 1.71 0 Idle

Mam nadzieje ze za duzo tego nie dalem na raz ;/

Good Luck ;/[br]Dopisany: 12 Lipiec 2008, 21:59 _________________________________________________A jeszcze dodam że: obroty skacza na niskach obrotach.

Samochod benzyna z 250tys zrobione.

Czasami sie dusi jak chce sie szybko ruszyc:) Ja mu gaz do dechy a tu jakis dziadek by mnie na rowerkow wypszedzil;/ noga z gazu po czym powoli gaz i jest ok;/ :thumbdown:[br]Dopisany: 12 Lipiec 2008, 22:03 _________________________________________________A jeszcze cos takiego mialem w bledach od silnika, ale po usunieciu ich nie pojawily sie ponownie:

5 DTCs Found:

00515 - Camshaft Position Sensor (G40)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

17978 - Engine Control Module Blocked by Immobilizer

35-10 - - - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

35-10 - - - Intermittent

16514 - O2S B1 S1: Ciruit Failure

35-10 - - - Intermittent

00561 - Fuel Mixture Adjustment

15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby ocenić przepływkę zrób dynamicznie 002, w 007 widać że przelewa mieszankę stąd 00561. Rozumiem z opisu, że auto niema LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za info: Auto nie ma LPG.

Jutro zrobię jeszcze te pomiary 002, 007 jeszcze.[br]Dopisany: 13 Lipiec 2008, 00:28 _________________________________________________Wrzucam grupę 002 i 007

Group A: '002

Engine Engine Fuel Injectors Air

TIME Speed Load Average Time Mass Flow

MARKER STAMP /min ms ms g/s

0.5 1480 6.15 13.93 28.12

0.89 1560 6.25 13.59 31.59

1.27 1600 6.3 13.5 33.12

1.66 1680 6.35 13.5 32.64

2.04 1720 6.5 13.76 29.79

2.42 1760 6.5 13.59 32.29

2.81 1800 6.55 13.5 30.69

3.18 1880 6.6 13.5 31.94

3.56 1920 6.65 13.5 31.81

3.94 1960 6.7 13.59 32.78

4.33 2040 6.8 13.76 30.9

4.71 2080 6.85 13.67 33.06

5.1 2160 6.9 13.76 35.56

5.48 2200 7 13.93 34.51

5.86 2240 7 13.93 34.93

6.25 2320 7.05 14.02 39.65

6.62 2360 7.15 14.36 42.98

7.02 2400 7.2 14.45 45.21

7.4 2480 7.3 14.79 45.69

7.78 2520 7.35 14.88 44.65

8.17 2600 7.45 15.65 44.93

8.54 2640 7.55 15.31 47.08

8.92 2720 7.6 15.39 46.67

9.29 2760 7.75 15.82 49.03

9.66 2800 7.85 15.91 50.21

10.06 2880 8 16.34 51.73

10.44 2920 8 16.25 51.67

10.82 3000 8 16.25 52.01

11.19 3040 8 16.25 54.31

11.58 3080 8.05 16.17 53.96

11.96 3120 8.1 16.25 56.18

12.34 3200 8.35 16.68 59.17

12.73 3240 8.6 17.2 62.64

13.11 3280 8.75 17.72 62.71

13.51 3360 8.85 17.46 64.86

13.88 3400 8.75 17.2 66.32

14.26 3440 8.7 17.2 66.39

14.63 3520 8.6 17.2 65.48

15.03 3560 8.55 17.11 66.18

15.42 3600 8.45 17.03 68.12

15.8 3680 8.45 17.2 69.72

16.2 3720 8.45 17.11 68.33

16.58 3760 8.5 17.46 71.53

16.97 3800 8.5 17.2 68.4

17.33 3840 8.5 17.63 73.82

17.73 3920 8.4 17.2 71.87

18.13 3960 8.35 17.03 68.12

18.5 4000 8.35 17.2 72.22

18.9 4000 8.3 17.2 72.15

19.29 4080 8.2 16.77 72.78

19.67 4080 8.1 16.77 75.69

20.04 4120 8 16.25 72.29

20.42 4160 7.9 16.08 74.09

20.81 4200 7.7 15.48 67.01

21.21 4240 7.7 15.57 73.06

21.62 4280 7.65 15.57 73.54

22.02 4320 7.5 14.88 67.15

22.42 4320 7.45 14.88 68.4

22.82 4360 7.35 14.71 73.82

23.21 4400 7.3 14.53 69.23

23.61 4440 7.25 14.36 71.32

24 4440 7.2 14.19 69.58

24.39 4480 7.1 13.93 67.08

24.76 4520 7.1 13.93 69.23

25.12 4560 7.1 13.93 68.61

25.51 4560 7.05 13.93 68.89

GRUPA 007:

Group A: '007

Lambda Voltage Duty Cycle (no units)

TIME

MARKER STAMP % V %

0.01 0 0.79 99.6 1

0.37 0 0.785 99.6 1

0.75 0 0.795 99.6 1

1.12 0 0.765 99.6 1

1.5 0 0.75 99.6 1

1.89 0 0.82 99.6 1

2.29 0 0.84 99.6 1

2.67 0 0.855 99.6 1

3.05 0 0.86 99.6 1

3.44 0 0.86 99.6 1

3.82 0 0.865 99.6 1

4.21 0 0.87 99.6 1

4.59 0 0.875 99.6 1

4.97 0 0.88 99.6 1

5.36 0 0.88 99.6 1

5.74 0 0.875 99.6 1

6.13 0 0.875 99.6 1

6.49 0 0.87 99.6 1

6.88 0 0.865 99.6 1

7.26 0 0.87 99.6 1

7.66 0 0.865 99.6 1

8.05 0 0.87 99.6 1

8.41 0 0.865 99.6 1

8.8 0 0.865 99.6 1

9.17 0 0.855 99.6 1

9.55 0 0.86 99.6 1

9.93 0 0.865 99.6 1

10.35 0 0.87 99.6 1

10.75 0 0.875 99.6 1

11.12 0 0.875 99.6 1

11.5 0 0.875 99.6 1

11.87 0 0.875 99.6 1

12.25 0 0.885 99.6 1

12.64 0 0.88 99.6 1

13 0 0.885 99.6 1

13.39 0 0.89 99.6 1

13.79 0 0.895 99.6 1

14.17 0 0.895 99.6 1

14.54 0 0.895 99.6 1

14.92 0 0.89 99.6 1

15.34 0 0.885 99.6 1

15.72 0 0.885 99.6 1

16.12 0 0.88 99.6 1

16.56 0 0.875 99.6 1

16.94 0 0.87 99.6 1

17.32 0 0.875 99.6 1

17.69 0 0.88 99.6 1

18.08 0 0.875 99.6 1

18.46 0 0.875 99.6 1

18.84 0 0.88 99.6 1

19.23 0 0.885 99.6 1

19.63 0 0.885 99.6 1

20.03 0 0.885 99.6 1

20.44 0 0.885 99.6 1

20.83 0 0.88 99.6 1

21.21 0 0.88 99.6 1

21.6 0 0.875 99.6 1

21.98 0 0.875 99.6 1

22.38 0 0.885 99.6 1

22.76 0 0.875 99.6 1

23.13 -6.3 0.895 0 1

23.51 -10.2 0.73 0 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25.51 4560 7.05 13.93 68.89

Robiąc logi dynamiczne kręć silnik do końca "zielonego pola", a przynajmniej do obrotów przy których twój silnik osiąga moc maksymalną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem tak jak jest napisane od 1500-4200(4500) zresztą do czerwone pola na 4 nawet nie dojdę bo coś zrypane max 160 gdzieś poleci. Powyżej 4000 jest spadek mocy bardzo. Tak jakby komputer wchodził w tryb awaryjny.[br]Dopisany: 15 Lipiec 2008, 14:46 _________________________________________________W weekend będę czyścił przepływkę i przepływomierz to zobaczymy ;/ bo obroty też mi skaczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem tak jak jest napisane od 1500-4200(4500)

To się chyba diesla tyczyło? Pozatym możesz pociągnąć na niższym biegu, np. na dwójce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey

ja właśnie też doprowadzam swojego ARG do porządku i miałem podobne objawy, powyżej 4000 to nie chciał nawet jechać, prawie sie cofał :), wypiołem wtyczke z przepływomierza i auto rakieta, chodziło super, tylko paliło około 14l na trasie, 230pln nowa przepływka (regenerowany bosh) i już jest wszystko ok

może Ci to coś pomoże ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...