Skocz do zawartości

amiga

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O amiga

Osiągnięcia amiga

0

Reputacja

  1. Robiłem tak jak jest napisane od 1500-4200(4500) zresztą do czerwone pola na 4 nawet nie dojdę bo coś zrypane max 160 gdzieś poleci. Powyżej 4000 jest spadek mocy bardzo. Tak jakby komputer wchodził w tryb awaryjny.[br]Dopisany: 15 Lipiec 2008, 14:46 _________________________________________________W weekend będę czyścił przepływkę i przepływomierz to zobaczymy ;/ bo obroty też mi skaczą.
  2. Wielkie dzięki za info: Auto nie ma LPG. Jutro zrobię jeszcze te pomiary 002, 007 jeszcze.[br]Dopisany: 13 Lipiec 2008, 00:28 _________________________________________________Wrzucam grupę 002 i 007 Group A: '002 Engine Engine Fuel Injectors Air TIME Speed Load Average Time Mass Flow MARKER STAMP /min ms ms g/s 0.5 1480 6.15 13.93 28.12 0.89 1560 6.25 13.59 31.59 1.27 1600 6.3 13.5 33.12 1.66 1680 6.35 13.5 32.64 2.04 1720 6.5 13.76 29.79 2.42 1760 6.5 13.59 32.29 2.81 1800 6.55 13.5 30.69 3.18 1880 6.6 13.5 31.94 3.56 1920 6.65 13.5 31.81 3.94 1960 6.7 13.59 32.78 4.33 2040 6.8 13.76 30.9 4.71 2080 6.85 13.67 33.06 5.1 2160 6.9 13.76 35.56 5.48 2200 7 13.93 34.51 5.86 2240 7 13.93 34.93 6.25 2320 7.05 14.02 39.65 6.62 2360 7.15 14.36 42.98 7.02 2400 7.2 14.45 45.21 7.4 2480 7.3 14.79 45.69 7.78 2520 7.35 14.88 44.65 8.17 2600 7.45 15.65 44.93 8.54 2640 7.55 15.31 47.08 8.92 2720 7.6 15.39 46.67 9.29 2760 7.75 15.82 49.03 9.66 2800 7.85 15.91 50.21 10.06 2880 8 16.34 51.73 10.44 2920 8 16.25 51.67 10.82 3000 8 16.25 52.01 11.19 3040 8 16.25 54.31 11.58 3080 8.05 16.17 53.96 11.96 3120 8.1 16.25 56.18 12.34 3200 8.35 16.68 59.17 12.73 3240 8.6 17.2 62.64 13.11 3280 8.75 17.72 62.71 13.51 3360 8.85 17.46 64.86 13.88 3400 8.75 17.2 66.32 14.26 3440 8.7 17.2 66.39 14.63 3520 8.6 17.2 65.48 15.03 3560 8.55 17.11 66.18 15.42 3600 8.45 17.03 68.12 15.8 3680 8.45 17.2 69.72 16.2 3720 8.45 17.11 68.33 16.58 3760 8.5 17.46 71.53 16.97 3800 8.5 17.2 68.4 17.33 3840 8.5 17.63 73.82 17.73 3920 8.4 17.2 71.87 18.13 3960 8.35 17.03 68.12 18.5 4000 8.35 17.2 72.22 18.9 4000 8.3 17.2 72.15 19.29 4080 8.2 16.77 72.78 19.67 4080 8.1 16.77 75.69 20.04 4120 8 16.25 72.29 20.42 4160 7.9 16.08 74.09 20.81 4200 7.7 15.48 67.01 21.21 4240 7.7 15.57 73.06 21.62 4280 7.65 15.57 73.54 22.02 4320 7.5 14.88 67.15 22.42 4320 7.45 14.88 68.4 22.82 4360 7.35 14.71 73.82 23.21 4400 7.3 14.53 69.23 23.61 4440 7.25 14.36 71.32 24 4440 7.2 14.19 69.58 24.39 4480 7.1 13.93 67.08 24.76 4520 7.1 13.93 69.23 25.12 4560 7.1 13.93 68.61 25.51 4560 7.05 13.93 68.89 GRUPA 007: Group A: '007 Lambda Voltage Duty Cycle (no units) TIME MARKER STAMP % V % 0.01 0 0.79 99.6 1 0.37 0 0.785 99.6 1 0.75 0 0.795 99.6 1 1.12 0 0.765 99.6 1 1.5 0 0.75 99.6 1 1.89 0 0.82 99.6 1 2.29 0 0.84 99.6 1 2.67 0 0.855 99.6 1 3.05 0 0.86 99.6 1 3.44 0 0.86 99.6 1 3.82 0 0.865 99.6 1 4.21 0 0.87 99.6 1 4.59 0 0.875 99.6 1 4.97 0 0.88 99.6 1 5.36 0 0.88 99.6 1 5.74 0 0.875 99.6 1 6.13 0 0.875 99.6 1 6.49 0 0.87 99.6 1 6.88 0 0.865 99.6 1 7.26 0 0.87 99.6 1 7.66 0 0.865 99.6 1 8.05 0 0.87 99.6 1 8.41 0 0.865 99.6 1 8.8 0 0.865 99.6 1 9.17 0 0.855 99.6 1 9.55 0 0.86 99.6 1 9.93 0 0.865 99.6 1 10.35 0 0.87 99.6 1 10.75 0 0.875 99.6 1 11.12 0 0.875 99.6 1 11.5 0 0.875 99.6 1 11.87 0 0.875 99.6 1 12.25 0 0.885 99.6 1 12.64 0 0.88 99.6 1 13 0 0.885 99.6 1 13.39 0 0.89 99.6 1 13.79 0 0.895 99.6 1 14.17 0 0.895 99.6 1 14.54 0 0.895 99.6 1 14.92 0 0.89 99.6 1 15.34 0 0.885 99.6 1 15.72 0 0.885 99.6 1 16.12 0 0.88 99.6 1 16.56 0 0.875 99.6 1 16.94 0 0.87 99.6 1 17.32 0 0.875 99.6 1 17.69 0 0.88 99.6 1 18.08 0 0.875 99.6 1 18.46 0 0.875 99.6 1 18.84 0 0.88 99.6 1 19.23 0 0.885 99.6 1 19.63 0 0.885 99.6 1 20.03 0 0.885 99.6 1 20.44 0 0.885 99.6 1 20.83 0 0.88 99.6 1 21.21 0 0.88 99.6 1 21.6 0 0.875 99.6 1 21.98 0 0.875 99.6 1 22.38 0 0.885 99.6 1 22.76 0 0.875 99.6 1 23.13 -6.3 0.895 0 1 23.51 -10.2 0.73 0 1
  3. Witajcie chłopaki wkońcu to zrobiłem, wiem że z autem jest coś nie tak: przepływka albo może jeszcze coś gorszego. Tak dla pewności wrzucam logi: Auto to: 1.8 B5 z 95roku Saturday 12 July 2008 20:23:59 8D0 907 557 C 1.8L R4/5V MOTR HS D07 Group A: '008 Time Lambda Lambda TIME MARKER STAMP ms % % 0.38 1.46 7 0.8 TankVent OFF 1.52 12.13 6.3 0.8 TankVent ON 2.69 12.73 5.5 0.8 TankVent ON 3.82 13.5 4.7 0.8 TankVent ON 4.99 12.64 3.9 0.8 TankVent OFF 6.13 13.5 3.1 0.8 TankVent OFF 7.28 14.71 3.1 0.8 TankVent ON 8.44 15.39 3.1 0.8 TankVent ON 9.63 16.68 2.3 0.8 TankVent ON 10.78 16.68 2.3 0.8 TankVent ON 11.96 16.86 2.3 0.8 TankVent ON 13.13 15.65 2.3 0.8 TankVent ON 14.28 14.36 1.6 0.8 TankVent OFF 15.42 13.93 1.6 0.8 TankVent OFF 16.56 13.33 1.6 0.8 TankVent OFF Group B: '011 Engine Coolant Intake Air Ignition TIME Speed Temperature Temperature Timing STAMP /min ms km/h l/h 0.77 1520 5.4 27.5 6.16 1.9 1640 5.7 28.6 8.54 3.07 1880 5.9 35.2 9.24 4.21 2160 6.2 38.5 11.62 5.36 2440 6.45 45.1 11.34 6.51 2720 6.8 48.4 13.58 7.68 3000 7.35 56.1 16.24 8.86 3280 8 60.5 19.04 10.01 3600 8.5 69.3 22.4 11.18 3840 8.4 71.5 24.5 12.33 4080 8.2 79.2 25.9 13.53 4280 7.6 81.4 23.52 14.67 4480 7.2 88 23.38 15.8 4640 6.95 89.1 24.08 16.92 4760 6.6 92.4 23.1 Group C: '003 Engine Air Throttle Ignition TIME Speed Mass Flow Angle Timing STAMP /min V °C °C 0.01 1400 13.94 73.5 19.5 1.15 1480 13.872 73.5 19.5 2.3 1720 13.872 73.5 19.5 3.44 2000 13.872 73.5 19.5 4.61 2240 13.872 73.5 19.5 5.74 2520 13.804 73.5 19.5 6.89 2800 13.872 73.5 19.5 8.06 3080 13.872 73.5 19.5 9.24 3400 13.804 73.5 19.5 10.4 3680 13.736 73.5 19.5 11.58 3920 13.804 73.5 19.5 12.73 4160 13.872 73.5 19.5 13.92 4360 13.872 73.5 19.5 15.04 4520 13.804 73.5 19.5 16.17 4680 13.804 73.5 19.5 I Statyczne: Group A: '014 Engine Engine Misfire Misfire TIME Speed Load Sum Counter Recog MARKER STAMP /min ms ° ° 0.01 840 1.4 0 0 0.77 880 1.4 0 0 1.52 880 1.4 0 0 2.27 840 1.4 0 0 3.04 840 1.4 0 0 3.81 840 1.4 0 0 4.56 800 1.4 0 0 5.31 800 1.4 0 0 6.09 840 1.4 0 0 6.86 840 1.4 0 0 7.63 840 1.4 0 0 8.4 800 1.4 0 0 Group B: '018 Lowest Engine Highest Engine Lowest Engine Highest Engine TIME Speed @ Misfire Speed @ Misfire Load @ Misfire Load @ Misfire STAMP /min ms ms % 0.38 800 1.4 2.25 -29.7 1.13 840 1.4 2.35 -29.7 1.89 840 1.4 2.35 -29.7 2.65 840 1.4 2.35 -29.7 3.42 840 1.4 2.35 -29.7 4.19 880 1.4 2.3 -29.7 4.94 840 1.4 2.35 -29.7 5.7 880 1.4 2.25 -29.7 6.48 880 1.4 2.3 -29.7 7.24 880 1.4 2.25 -29.7 8.01 880 1.4 2.3 -29.7 8.78 880 1.4 2.25 -29.7 Group A: '004 Engine Battery Coolant Intake Air TIME Speed Voltage Temperature Temperature MARKER STAMP ° g/s g/s 0.51 10.4 1.71 0 Idle 1.65 10.9 1.71 0 Idle 2.8 10.4 1.71 0 Idle 3.95 10.4 1.71 0 Idle 5.12 10.4 1.71 0 Idle 6.27 10 1.71 0 Idle 7.41 10 1.71 0 Idle 8.58 9.5 1.71 0 Idle 9.71 9.5 1.71 0 Idle 10.85 9.5 1.71 0 Idle 12.02 9.1 1.71 0 Idle Group B: '007 Lambda Voltage Duty Cycle (no units) TIME STAMP % V % 0.9 -18.8 0.925 0 1 2.03 -21.1 0.92 0 1 3.2 -24.2 0.92 0 1 4.35 -25 0.915 0 1 5.5 -25 0.92 0 1 6.66 -25 0.915 0 1 7.79 -25 0.91 0 1 8.96 -25 0.91 0 1 10.08 -25 0.905 0 1 11.23 -25 0.905 0 1 12.4 -25 0.9 0 1 Group A: '000 TIME STAMP 0.3 170 41 87 199 26 150 140 128 251 129 1.4 170 40 86 200 26 150 140 132 251 129 2.48 170 40 86 199 25 150 140 118 251 129 3.58 170 40 87 200 26 150 140 137 251 129 Group B: '001 Engine Coolant O2 Sensor Adjustment TIME Speed Temperature Control Conditions STAMP /min ms ° °BTDC 0.68 840 2.05 11.3 12 1.77 840 2 11.3 12 2.86 840 2 10.9 12 3.96 840 2 10.9 12 5.05 840 2 10.9 12 W trybie basic: Group: 000 TIME STAMP 0.28 182 27 87 201 20 142 140 255 2 129 0.62 182 27 89 200 20 142 140 255 2 129 0.95 182 27 86 199 20 142 140 255 2 129 1.31 182 27 86 200 20 142 140 255 2 129 Group A: '003 Engine Air Throttle Ignition TIME Speed Mass Flow Angle Timing STAMP /min V °C °C 0.01 840 13.6 88.5 19.5 0.38 840 13.668 88.5 19.5 0.76 840 13.668 88.5 19.5 1.15 840 13.668 88.5 19.5 1.51 880 13.6 88.5 19.5 1.9 840 13.532 88.5 19.5 2.28 840 13.668 88.5 19.5 2.67 840 13.668 88.5 19.5 Group A: '004 Engine Battery Coolant Intake Air TIME Speed Voltage Temperature Temperature STAMP ° g/s g/s 0.01 8.2 1.71 0 Idle 0.37 8.2 1.71 0 Idle 0.75 8.2 1.71 0 Idle 1.13 8.2 1.71 0 Idle 1.53 8.2 1.71 0 Idle 1.92 8.2 1.71 0 Idle 2.29 8.7 1.71 0 Idle Mam nadzieje ze za duzo tego nie dalem na raz ;/ Good Luck ;/[br]Dopisany: 12 Lipiec 2008, 21:59 _________________________________________________A jeszcze dodam że: obroty skacza na niskach obrotach. Samochod benzyna z 250tys zrobione. Czasami sie dusi jak chce sie szybko ruszyc:) Ja mu gaz do dechy a tu jakis dziadek by mnie na rowerkow wypszedzil;/ noga z gazu po czym powoli gaz i jest ok;/ [br]Dopisany: 12 Lipiec 2008, 22:03 _________________________________________________A jeszcze cos takiego mialem w bledach od silnika, ale po usunieciu ich nie pojawily sie ponownie: 5 DTCs Found: 00515 - Camshaft Position Sensor (G40) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 17978 - Engine Control Module Blocked by Immobilizer 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal 35-10 - - - Intermittent 16514 - O2S B1 S1: Ciruit Failure 35-10 - - - Intermittent 00561 - Fuel Mixture Adjustment 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
  4. Cze chlopaki mam pytanie jak mi skrzypi przednie zawieszenie a dokladnie to w prawym kole to ktory wahacz powininem wymienic czy to jest pewne ze ten ze sworznia czy trzeba oba ? Dodam ze chcialbym to wymienic sam ale zbytnio nie mam sprzetu chce go kupic co mi potrzebne. Czy warto, czy lepiej moze oddac do mechanika. Dodam ze ostatnio wymienialem wahacz przedni lewy do przegladu byl potrzebny bo sztukal zaplacilem na polskie 400zl 200zl za wahacz i 200 za wymiane )[br]Dopisany: 11 Grudzień 2007, 12:07 _________________________________________________A jeszcze cos jak skrzypi to powiniem to jak najszybciej wymienic czy moge jakos sprawdzic co z tym jest nie tak i czy dojechal bym do Polski np na tym i w Polsce wymienil. PS. jakies 1600km.
  5. Prosilbym bym serdecznie o analize nastepujacych logow oraz informacje jak to naprawic . 515 Czujnik Halla - G 40, Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) - brak sygnału (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor 561 Regulacja składu mieszanki, Kontrola dodawania mieszanki 1247 Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80, Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP - N115 17978 P1570 Contr.Module Locked P.S Odnoscie bledu 515 jak sprawdzic CPM i co to jest ? Z gory dziekuje: Dodam iz w moim samochodzie wydaje mi sie ze brakuje mocy. Oraz faluja obroty. Czy powyzsze bledy moga miec na to wplyw?[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 18:33 _________________________________________________Ma ktos jakies pomysly
  6. A4 to jest to :> Nic dodac nic ujac :> Klasyczne ale piekne, luksusowe ale sportowe ^^
×
×
  • Dodaj nową pozycję...