Skocz do zawartości
IGNOROWANY

proszę o analize logów


east-import

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Mógł by ktoś rzucić okiem czy dobrze zlogowałem Jak tak To czy wszystko Ok Jak zle Logowałem To proszę poprawić Co dokładnie trzeba logować

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR nie działa i za mała temperatura silnika. Zrób według porady z forum:

silnik rozgrzany do 90C, kolejnosć robienia logów:

-statyczne(światła, nawiew, radio, klima, całą elektryka off):

000

001

003 w trakcie po 5s musnać gas

004

007

011

013

-basic setting:

000 20s

003 50s

004 50s

011 50s

-dynamiczne(3 bieg, od 1000obr do 4000obr z pedałem w podłodze):

000

001

003

004

008

010

011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok Postaram się jutro zrobić Lepsze i na rozgrzanym silniku

Dzięki

---------- Post dopisany 06-05-2013 at 14:01 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2013 at 19:45 ----------

Log (0 - 000,003,004)

Log (1 - 013)

Log (2 - 014)

Log (3 - 011,011)

Log (4 - 004)

Log (5 - 000,001,003)

Log (6 - 003,003)

Log (7 - 000)

Log (8 - 004,007,011)

Może teraz są Ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sie dzieje z fałką ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby nic Pali i jezdzi :naughty: Posiadam ją od miesiaca i wszytko OK jak na razie / Ale Chciał bym by ktoś fachowym okiem sprawdził czy wszystko Ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest OK.

Fura smiga na mapie awaryjnej.

Odczytaj błędy i zrob logi dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U To mnie zmartwiłeś :kwasny:. Nie za bardzo jak mam zrobić logi dynamiczne. Żona do tego się nie nadaje ;(

Napisz co z tym zrobić by było jak trza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem wyzej.... odczytaj błędy... a do dynamicznych popros kolege, kolezanke, brata, siostre, wujka, tescia etc etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG-COM Version: Release 311.2-N

1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f

Control Module Part Number: 8E0 907 401 D

Component and/or Version: 2.5L V6 TDI G100AG 0009

Software Coding: 02016

Work Shop Code: WSC 05311

Additional Info: 00005059 130 106LC150_1.V79356246285

Additional Info: 00005059 130 106LC150_1.V79356246285

3 Faults Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1

38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-00 - Implausible Signal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos z tego da sie wykasowac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk sterujacy jest trupem... dlatego fura smiga na mapie awaryjnej. Bedziesz musiał wymienic. Ale dla pewnosci sprawdz jeszcze wtyczke i kabelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...