Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przewody gumowe przy kolektorze ssącym parzą nawet po godzinnym postoju


nrula

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam 1.8T od 2 tygodni i chciałem się o coś zapytać.

1. Czy przewód gumowy zaznaczony w linku http://img692.imageshack.us/img692/5452/przewodu.jpg powinien być tak gorący, że się go nie da dotknąć nawet po godzinie od zgaszenia samochodu.

2. Czy może to być związane z uszkodzonym ezektorem / który już zamówiłem po przeczytaniu tematu kolegi Gacyek /.

Samochód mam bardzo krótko dlatego może jestem trochę przewrażliwiony /wcześniej miałem A4 B5 1.9TDI AHU/. Otwieram maskę po godzinie i dalej gorąco jak ch**era. Temperatura płynu chłodniczego 90 stopni, rozgrzewa się po przejechaniu 500m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waz nr 1 jest od ukladu chlodzenia wiec potrafi byc dlugo goracy jeszcze po zgaszeniu.... nr2 znajduje sie w ukladzie podcisnienia, wiec niema nim nic wspolnego z ukladem chlodzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie przewodem gumowym nie muszę się przejmować:). Dzięki za wyjaśnienie. Co do ezektora, czy mogę tak jeździć aż mi nowa część przyjdzie czy lepiej sobie odpuścić. Jakie mogą być następstwa, oczywiście prócz spadku mocy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co ci Sie dzieje ze chcesz wlasnie ezektor zmienic??? p.s sprawdzales temerature pod wagiem??? moze termostat powoli sie konczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj jak wracałem z pracy wydawało mi się, że mam spadek mocy i słychać było syczenie /podobne do turbo ale jakby zaraz z pod maski/. Po przyjechaniu do domu oglądałem odpalony silnik z wszystkich stron i tylko delikatnie tknąłem ezektor i się na dwie części rozdzielił po czym samochód zgasł.Udało mi się złożyć tą częśc do kupy, odpaliłem zrobiłem przejażdźkę krótką i samochód śmiga aż miło. Dzisiaj wracam z pracy i znowu czuję jakby coś turbo nie domagało. Czy ten ezektor to tak łatwo powinien się rozłączać ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowa usterka eżektora musisz kupic nowy albo skleić np. super glu doraźnie bo tak jak teraz gdy turbo zacznie dmuchac to znowu sie rozłozy na dwie częsci i powietrze zamiast do cylindrów idzie w atmosfere czyli spadek mocy i check na desce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc Łukasz13 i Rafal-L. Ten temat już chyba wyczerpany, mam jeszcze jedną usterkę konieczną do usunięcia związaną z płynem chłodniczym ale popytam w innym wątku. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale trafiłem :D

Właśnie mam problem z jakimś syczeniem.

Który to ten ezektor?

---------- Post dopisany at 14:25 ---------- Poprzedni post napisany at 14:06 ----------

Znalazłem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie punktu pierwszego. Przewód nie powinien być tak gorący jak pisałem. Miałem wyciek płynu chłodniczego,

wymieniłem pompę wody /wraz z rozrządem/ - kupiłem z przebiegiem 1720000 /oryginalny pasek:shock3:/

króciec plastikowy /gdzieś za silnikiem, bardzo częsta usterka ubytku płynu chłodniczego bez widocznych wycieków pod samochodem/.

Po tych czynnościach płynu już nie ubywa/przejechane około 2000km/ i samochód mimo iż trzyma temperaturę jest nieco chłodniejszy/ może to być subiektywne odczucie:tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...