Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze wspomaganiem


Bieniek

Rekomendowane odpowiedzi

Zauważyłem dzisiaj dziwny problem.

Przy wolniejszej jeździe i mocnym skręcie (coś jak jazda po rondzie) czuć jakby wspomaganie raz działało, a raz nie.

Uczucie jakby coś luźne było. Takie mini przeskoki.

Nie wiem jak to dokładniej opisać.

Sprawdziłem wszystkie śruby, zbieżność ustawiłem i dalej tak jest.

Pompa, przekładnia?

Czy jeszcze coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słychać zgrzytanie z pompy jak skręcisz kołami na maxa w lewą lub prawą stronę , płynu nie ubyło ?

---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 18:52 ----------

i jeszcze jedno jaki magiel u ciebie siedzi , zwykły czy ten ze "wspomaganiem elektrycznym"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykły magiel, który swoja drogą zmieniałem 2 lata temu. Używka, bo używka,ale do Bart-S w super stanie.

Pompę też zmieniałem rok temu na używkę.

Płynu nie ubywa. Nie ma opiłków, nie pieni się, nie zgrzyta, nie piszczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy to się dzieje , od razu jak odpalasz samochód i ruszasz czy dopiero po przejechaniu dłuższego odcinka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu.

Na zimówkach już zauważyłem delikatnie takie objawy.

Miałem wybite drążki kierownicze i myślałem, że to jest ich wina.

Po wymianie i założeniu letnich 18 jest jeszcze gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki płyn masz zalany, czerwony czy zielony

proponuje wymienić płyn w układzie wspomagania , co do problemu to możliwe że po odpaleniu płyn jest zimny i gęsty i dlatego wspomaganie działa a po pewnym czasie sie nagrzewa i robi sie żadszy i dletego wspomaganie ciężej działa , jeśli wymiana płynu nie pomoże to możliwe żę trzeba bedzie wymienić pompe bo sam pisałeś że zakładałeś używkę

miałem kiedyś podobny problem w mojej starej A4 żeby ukryć wadliwą pompę do układu ktoś zalał czerwonego płynu a on jest gęściejszy i wspomaganie ładnie działało tylko że magiel juz był styrany i przepuszczał płyn , po wymianie magla i po zalaniu ori zielonego żadszego płynu zaczeło ciężko pracować i pompa zaczeła głośniej pracować i trzeba wymienić tez pompę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn jest odpowiedni na bank.

Jak jutro znajda czas w AZ to wleci druga pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stawiam na pompe,w pełgełcie miałem niedawno to samo,w trakcie skręcania kierownica jakby co chwile odbijała,wymiana pompy i po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No oby to była "tylko" pompa.

---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ----------

Dokładnie to takie jakby odbijanie kierownicy.

Uczucie jakbym miał koła ósemki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No oby to była "tylko" pompa.

---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ----------

Dokładnie to takie jakby odbijanie kierownicy.

Uczucie jakbym miał koła ósemki.

pompa bankowo

Ps.ale w głebi wiesz,że na pompie sie nie skończy:decayed:..........standardowo,2tysie nie twoje:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujesz to na kierownicy czy samochód Ci dziwnie się prowadzi podczas skrętu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czuje na kierownicy.

---------- Post dopisany 24-05-2013 at 13:23 ---------- Poprzedni post napisany 09-05-2013 at 21:18 ----------

Wymiana pompy nic nie dala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo u siebie najpierw zalany ył płyn niewiadomego pochodzenia,wymieniłem na ori zielony co poskutkowało utratą wspomagania i zgrzytaniem kierownicy. Wymiana płynu na przekładniowy i wspomaganie wróciło do normy a skoki kierownicy o czym piszesz też mam najbardziej odczuwalne podczas jazdy po rondzie jak z tym sobie poradzić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to panowie wszystko wskazuje na to że chyba czeka was wymiana magla :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to panowie wszystko wskazuje na to że chyba czeka was wymiana magla :whistling:

też mi się tak wydaje ale bałem się napisać,chociaż ja mam b5 to może trochę taniej objadę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobny problem, ale nie do końca.. Jak jest jeszcze płyn zimny to wspomaganie działa cicho i lekko, jak się natomiast pojeździ to zaczyna lekko buczeć i ciężej zaczyna to wszystko pracować.. Niby może być to pompa, ale magiel też jest kieposki bo z jednej strony jest luz poprzeczny i puka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana moglownicy pomogła?

Odpowiem po odbiorze auta ze swapa silnika.Pod koniec lipca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...