Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proźba o odczytanie bledów


lisek120

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Potrzebował bym pomocy w zdjagnozowaniu b ledów jakie wyskoczyły mi ostatnio po podlaczeniu vaga. Ogólnmie autko ciągnie w miare rowna ale nie z ta sama moca co kiedys, dodam jeszcze ze ma zaslepiony egr, bledy sa nastepujace:

-575 ciśnienie w przewodzie dolotowym,roznica dorególowania blad sporadyczny

-553przeplywomierz masowy powietrza- G70 przerwa lub zwarcie do masy blad sporadyczny

-1265 zawór recyrkulacji spalin N18 przera lub zwarcie do masy blad sporadyczny

Bledy zostały usuniete ale nie wiem czy nie powrocily zpowrotem poniewaz nie mialem mozliwosci podlaczenia auta po jeździe pod vaga, jedno jest pewne , ze usuniecie tych błędow nie przelozylo sie w zaden sposób na moc... Co to może byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadne z tych błędów nie ma żadnego wpływu na aktualną moc (poza przepływką). Jeśli po tych błędach ponownie uruchamiałeś silnik i nie chciał on jechać z pełną dynamiką to winić należy tylko przepływomierz ale i tak w ograniczonym zakresie - bardziej powinien mulić auto w wyższych partiach obrotowych silnika niż obecnie. Najpierw sprawdź czy i które błędy powróciły a potem będziemy się zastanawiać nad przyczyną. Jesteś pewien, że chodzi o silnik AFN (110 KM) a nie inny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewien że chodzi o silnik afn 110 koni;d I jeszcze jedna istotna informacja to to ze kiedys koles robił mi logi dynamiczne na 3 biegu i powiedzial ze przepływomierz nie domaga wiec może jednak przyczyna leży po jego stronie... na 2 i 3 jak ja zapinam to wydaje mi sie ze jest normalnie tzn szalu nie ma ale ciągnie caly czas tak samo, jak wszystko bylo ok to na 3 od 3 tys było czuć te 110 kucy a teraz owszem jedzie ale tak jak wcześniej, to samo na 4 i 5 nie ma tego pryspieszenia jakie było wcześniej ( na 5 biegu przy 140 dodawałem gazu i jeszcze było czuc ze ciagnie a teraz jedzie bo jedzie ale napewno nie z pelna mocą) Żebym mial pewnosc ze to przeplywka to bym bez zastanowienia wymieniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym widział logi dynamiczne grup 003 z 011 i 008 z 010 to też bym widział czy to przepływka czy nie i dałbym Ci miarodajną odpowiedź a tak to tylko mogę Ci jedynie kibiciwać i nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką opcje będę mial dop[iero w cxzwartek, jak namowie kumpla zeby mi je zrobił to dam znać.

---------- Post dopisany 23-05-2013 at 16:46 ---------- Poprzedni post napisany 20-05-2013 at 16:46 ----------

Apropo tych blędów ktore mi wywaliło, mam takie pytanie czy przyczyną może być nieszczelność na łczniku węża wychodzącego bezposrednio od turbiny z którym łączy się cieńszy w ąż idący (tak mysle) do odmy silnika, mianowicie wczoraj przegonilem audi po autostradce ze 190 ( nie ciagla tak jak powinna, na 2 i 3 biegu bylo slychac dziwny swist i ogolnie lekki mul na wszystkich biegach) i wlasnie na tym łaczeniu zauwazyłem wczoraj ze jest świeżo upocona olejem i ogólnie widac tam wyciek, ten cieńszy wąż da sie lekko obracac w lewo i prawo oraz na boki i widac ze nie siedzi on szczelnie w grubym Czy to tak ma byc? i czy to może być przyczyna bolączek mojej audi? i jeszcze jedno pytanko bo zaślepieniu egr auto grzeje mi sie do oklo 83 stopni i nie przekracza tej temperatury czy to normalne? dolaczam jeszcze fotke tego polaczenia węzy:

IMG_20130523_070907.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że nie masz na tym wężu odmy opaski zaciskowej a takowa powinna na nim być. Czy tamtędy może dostawać się lewe powietrze - pewnie może ale już w logu statycznym grupy 003 w trybie BS byłoby widać czy jest tam nieszczelność czy nie. Na oko to mogę jedynie zgadywać. Zaślepienie EGR'a powoduje wolniejsze nagrzewanie się silnika ale i tak powinien on trzymać potem właściwą temperaturę roboczą więc jeśli silnik się niedogrzewa do 90*C to znaczy to tylko o tym, że termostat zaczyna już lekko przepuszczać płyn chłodzący na duży obieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...