wiatrol Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 mój problem zaczą sie w zimie kiedy nadpaliła mi sie wiązka elektryczna w drzwiach kierowcy kupiłem cały środek drzwi kable zamki sterowniki i wszystko zmieniłem na nowe ale od tamtej pory nie mam centralnego po kilku dniach siedzenia w kablach znalazłem zwarcie na kablach idących na lampke w podsufitce kabel biało/brązowy który powinien byc minusi ma nieznaczne napiecie a lampka żarzy sie non stop w pozycji otwierania drzwi znalazłem już kostki w słupkach A i B ale niewiem skąd te kable do tych kostek idą i gdzie szukac zwarcia znaczącym faktem jest to ze po odpieciu lamki zwarcie znika ale to nie jej wina bo zmieniałem juz lamki i na innej jest tak samo byc dodaje zdjecia kostek o których mowa i prosze o szybką pomoc
badyl666 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Zasilanie do lampek idzie z pompki centralnego kablem brązowo-białym zacisk B6 i jest to masa (-). Sterowanie to ma łagodne gaszenie żarówek i przy zwarciu mogło się upalić. Dla pewności odłącz wtyczkę B pompki i podaj masę (-) na zacisk B6 przy otwartych drzwiach. Powodzenia W opisie jest połączenie dodatnie a ze schematu wynika że ujemne
wiatrol Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Opublikowano 22 Maja 2013 no właśnie a wtyczka 12 pinowa pompki w miejscu gdzie jest podawany sygnał na lampke ma + zamiast masy jest to 12 pin o ile dobrze pamietam kabel brązowo biały z twojej odpowiedzi wnioskuje tez ze po zmianie pomki na inna problem powinien zniknąc a tak sie nie dzieje bo pomka tez była podmieniana
badyl666 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Jak wewnątrz pompki masz przerwę to na zacisku będzie + 12V od żarówek.
wiatrol Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 6 pin B1 - ro / bl - 1,5 mm ² - Stałe dodatnie (30) B2 B3 - szer. 1,5 mm ² - Parter (31) B4 B5 B6 12 pinowe złącze A1 - bl / bl - 0,35 mm ² - Ignition (15) A2 - ro - 0,35 mm ² - S-contact (złącze 86s) A3 - gr / ws - 0,35 mm ² - cylinder zamka tylnej klapy na (-) A4 - bl / ro - 0,35 mm ² - siłownik do zamka bagażnika (-) A5 - gn / bl - 0,35 mm ² - kierowcy zamek (+, -) A6 - brązowy / biały - 0.35 mm ² - Oświetlenie wnętrza (-) A7 - ro - 0,35 mm ² - pin A9 A8 A9 - ro - 0,35 mm ² - Pin A7 A10 - brązowy / biały - 0.35 mm ² - switch Door (-) A11 - GE / bl - 0,35 mm ² - zamek pasażera (+, -) A12 - brązowy / biały - 0.35 mm ² - Oświetlenie wnętrza (-) To jest schemat pinów moich kostek w miejscu a12 mam stały plus a11 też i niejest to powiązane z zwarciem w pompce ponieważ napiecie było mierzone po wypieciu kostek wnioskując z tego opisu zamkniecie/otwarcie jest sterowane naprzemiennie -/+ a nie jak do tej pory myślałem samą masą jakieś sugestie co może być nie tak i gdzie mogło wystąpić zwarcie na np pinie a12 ze jest + a nie - ---------- Post dopisany 02-06-2013 at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2013 at 21:12 ---------- nikt nie wie jak mi pomóc ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się