mlodyabc Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Dzisiaj byłem kupić akumulator w Oplu Corsie C. Podczas wymiany facet pomierzył co trzeba i stwierdził, że rozrusznik bierze zbyt duzy prąd przy rozruchu. Zrobił 4 pomiary i wyszło tak: 110 A, 234 A, 134 A, 273 A. Co z tym faktem zrobić?
bell23 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 zwarcie na stojanie rozrusznika , popalone szczotki... trzeba jechać do elektryka .. używkę dostaniesz za stówkę..
mlodyabc Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2013 A da się to zregenerować? Czy tylko wymiana szczotek? ---------- Post dopisany 08-06-2013 at 14:22 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2013 at 14:28 ---------- Oddałem rozrusznik do naprawy, fachowcy którzy zajmują się tylko rozrusznikami i altkami wymienili automat i tulejkę. POjechałem na sprawdzenie i pobór przy rozruchu 180 A ale było tez 300A. Więc wróciłem do nich sami też zmierzyli i także wyszło 300A i mówią, że tak ma być że jest dobry prąd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się