aliena4 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Witam, Obserwuję to forum dość intensywnie od października, ale straciłem dane do konta, więc piszę dzisiaj z nowo utworzonego. Ja mam trochę dziwny problem, kupiliśmy z żoną Audi A4 B5 1.8 krajowe auto we wrześniu. Po zimie mamy mały kłopot z autem, a mianowicie: Podczas jazdy autem, stając na skrzyżowaniu, samochód sam się wkręca na obroty do 1500-2000, a potem wraca to do normalności. W trakcie gaszenia auta, czasem po wyciągnięciu kluczyka, sporadycznie słychać coś jakby stuknęło w silniku. Auto nie jest pierwszej młodości, a przebieg ma 298.000km udokumentowany. Potrzebujemy to jak najszybciej naprawić, a nie mamy pojęcia co to może być. Proszę o pomoc, ponieważ auto nam jest potrzebne, aby nasze dziecko wozić na rehabilitacje do Rabki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawacz1 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 koleszko najpierw podłącz kompa to pierwsze, może coś pokaże i się wyjaśni:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aliena4 Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Ma ktoś kompa w okolicach Katowic, Zabrza, Gliwic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Jak nie masz VAG-a to radził bym kupić koszt ok 70 zł na allegro a raczej bez niego się nie obejdzie. Masz LPG ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largovinch Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Witam,Obserwuję to forum dość intensywnie od października, ale straciłem dane do konta, więc piszę dzisiaj z nowo utworzonego. Ja mam trochę dziwny problem, kupiliśmy z żoną Audi A4 B5 1.8 krajowe auto we wrześniu. Po zimie mamy mały kłopot z autem, a mianowicie: Podczas jazdy autem, stając na skrzyżowaniu, samochód sam się wkręca na obroty do 1500-2000, a potem wraca to do normalności. W trakcie gaszenia auta, czasem po wyciągnięciu kluczyka, sporadycznie słychać coś jakby stuknęło w silniku. Auto nie jest pierwszej młodości, a przebieg ma 298.000km udokumentowany. Potrzebujemy to jak najszybciej naprawić, a nie mamy pojęcia co to może być. Proszę o pomoc, ponieważ auto nam jest potrzebne, aby nasze dziecko wozić na rehabilitacje do Rabki. Wybadaj ten temat http://a4-klub.pl/1-8-211/szarpanie-zla-temperatura-ciezko-pali-wariuje-problem-rozwiazany-265729/#post3407506 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aliena4 Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Zaraz obadam ten temat, auto nie ma LPG ---------- Post dopisany at 11:28 ---------- Poprzedni post napisany at 09:39 ---------- U mnie w zimie było ok, natomiast od niedawna auto ma takie objawy, aku w ogóle nie był odłączony, więc czy tutaj adaptacja spełni swoją rolę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 zrób mu reset kompa napewno nie zaszkodzi opisałem to jak się robi w wątku który ci podał largovinch czyli odłączasz aku i adaptacja jeżeli nie pomoże to myślę że masz gdzieś nieszczelność w układnie dolotowym czyli musisz wykonać "pest plaka" już kilka razy na forum opisywane było odpalasz silnik czekasz aż się uspokoi i psiukasz w okolicach dolotu jak zacznie wariować to znaczy nieszczelność szczególnie w ADR padają odmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aliena4 Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Dobra dzięki, jutro wszystko sprawdzę i dam znać ---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 15:44 ---------- Zauważyłem dzisiaj że auto dużo mi pali, bo przelitrażowałem go i śmierdzi okropnie z wydechu co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 możliwe że coś ze składem mieszanki jest nie tak możliwe że go zalewa, sprawdź regulator na listwie wtryskowej tzn. odepnij od niego ten wężyk od podciśnienia i powąchaj jak poczujesz pb to znaczy że do wymiany Ale podłącz też VAG bo tak to wróżenie z fusów jest może VAG na coś wskaże i będzie od razu wiadomo co mu jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aliena4 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Przepustnica wyciągnięta, wyczyszczona, adaptacja manualna zrobiona, efekt końcowy - przejechane 130km (prędkości od 0 do 180km/h) obroty między 800-900 czy można to uznać za sukces, czy za wcześnie na świętowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Ciężko orzec, ale jak narazie jest dobrze to możliwe że była właśnie tego wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aliena4 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 ogólnie od naprawy przepustnicy pokonałem już 460km i obroty w miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 To najprawdopodobniej była wina przepustnicy ale moja rada to zaopatrzyć się w VAG koszt ok 70zł ale bez tego nie ruszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aliena4 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Sprawdzaliśmy na VAG jest ok, ale dzisiaj po 830km obroty mi 2x zafalowały i znowu cisza, czy problem zaczyna powracać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Czasami może zafalować jak np.: silnik ma ciężej, jak ci cały czas nie faluje to narazie się nie przejmuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aliena4 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Czyli obecnie jak są temperatury rzędu 34 stopni ma w zupełności prawo? Auto jeździ tylko i wyłącznie teraz po mieście dziennie około 40-50km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 no pewnie że ma na skład mieszanki wpływ ma wiele czynników choć sporo osób tego nie wie i szuka dziury w całym jeżeli obroty cały czas nie falują tylko od czasu do czasu to normalne jest ECU też nie działa błyskawicznie i od razu z góry nie wie co się będzie działo Wpływ na pracę silnika ma np.: ciśnienie atmosferyczne, nasycenie powietrza itp. zauważ np.: że kiedy zbiera się na burzę to silnik lepiej chodzi niż kiedy jest strasznie sucho ponieważ przed burzą wytrąca się ozon i przez to silnik lepiej spala mieszankę przy ON jest to zniwelowane ale przy PB jak czasami zafaluje to normalne i nie ma się za bardzo czym przejmować. Może też być tak że któraś świeca da słabszą iskrę np. i dlatego zafalują w ON zasada zapłonu jest inna i dlatego praktycznie nie faluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się