Arkom Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Witam. Jestem posiadaczem Audi A4B5 95r. automat, mam w nim założony centralny zamek i alarm. dowiedziałem się, że alarm był zakładany samemu tzn fabrycznie nie było alarmu ( wiem bo auto jest kupione "po rodzinie"). Pytanie brzmi gdzie szukać usterki, która polega na tym, że po zamknięciu auta z pilota nie mrugają kierunkowskazy, dodam, że zamykając z kluczyka zamykają się tylko jedne drzwi. Wiem że po założeniu alarmu kierunki mrugały podczas zamykania auta, teraz tak nie jest. Bd wdzięczny za pomoc. Aha jeszcze jedna sprawa, odnośnie alarmu, jak zamyka autko z pilota lub kluczyka dioda od alarmu zaczyna szybko pulsować, co jakiejś minucie, może mniej mruga w takim normalnym tempie jak dioda alarmu, ale jeżeli nacisnę dwa razy guzik zamknięcia to automatycznie dioda zaczyna mrugać normalnie czy w tempie alarmu i słychać takie chyba podwójne piknięcie ( też jak piknięcie typowego alarmu), pytanie brzmi czy alarm się aktywuje po jednym naciśnięciu guzika zamknie czy po dwóch razach??
Marc!n Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 jeżeli alarm dokładany to nie wiadomo, czy jest dobrze podłączony, może coś nie łączy, może po prostu centralka kaput, kable nie są opisane? nie ma instrukcji jaki kabel do czego? wszystkie kable podłączone? spróbuj po nazwie w googielach znaleźć instrukcję to się dowiesz kiedy się alarm uzbraja, jakie ma funkcje itd:wink:
Arkom Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Opublikowano 27 Maja 2013 hymm najpierw bd musiał odnaleźć samą centralkę, nie wiem gdzie się ona znajduje ale tym to się zajmę w wolnej chwili
bell23 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 centralki szukaj pod osłoną kierownicy ( połka ) lub po lewej za podnóżkiem , tak na 90% sprawdź bezpiecznik kierunków w centralce alarmu podwójne naciśnięcie to pewnie wyłączenie czujników dodatkowych szybkie miganie czas na pełne uzbrojenie
wiatrol Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 centralka może być jeszcze wpieta w prawym boczku bagażnika obok pompki centralnego
bell23 Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 centralka może być jeszcze wpieta w prawym boczku bagażnika obok pompki centralnego za duża odległość do blokady ( spadki napięcia ) i instalatorowi zwykle nie chce się przedłużać kabli blokady i diody
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się