gadi 0 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Wymieniłem zaworek N75 i przewody podciśnieniowe, zrobiłem nowe logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Nadal Ci auto przeładowuje szczególnie przy wyższych obrotach więc chyba turbo na stół i czyszczenie kierownic pozostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Z tymi kierownicami to dziwne, bo jak zdejme wężyk podciśnieniowy ze sztangi to sztanga opadz jakieś 2 - 2,5 cm to raczej jest cały zaktes. No ale wszystko jest możliwe, bo sporo czasy jeździłem z niesprawnym N75 i mogły się zapiec gdzieś na końcach zakresu. Narazie po wymianie zaworka jezdzi się stosunkowo lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Ogolenie może sie dadzą rozruszać przeładowanie jest od 3200 rpm więc może nie odczuwasz tak bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 A jak reszta silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 temperatura - OK EGR - zaslepiony lub zasyfiony na max - brak 003 BS - tak ktora jest nie jest BS dawka paliwa - OK mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK sprawdz czy nie ma pęcherzyków powietrza w paliwie. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Jeździłem prawie rok na zaślepionym EGR, teraz wyjąłem zaślepkę. Jak mam sprawdzić czy nie ma pęcherzyków powietrza w paliwie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Jak mam sprawdzić czy nie ma pęcherzyków powietrza w paliwie ? Poobserwuj przewody paliwa (te przezroczyste) odchodzące od filtra paliwa w stronę pompy. Niech druga osoba przegazuje silnik, a Ty po prostu obserwuj czy nie ma pęcherzyków powietrza. Po logach nie widać zbytnio żeby był zapowietrzony, ale na drugi raz jak robisz logi to każdą grupę robi się oddzielnie, bo wtedy próbkowanie jest większe i jest więcej pomiarów, bo z tego gorzej się czyta. Tutaj masz wszystko opisane co i jak się robi: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html Poza tym możliwe, że będziesz musiał robić czyszczenie turbiny, ale nie wiem czy nie lepiej dać ją od razu do regeneracji. Sprawdź jeszcze dokładnie dolot na wszelki wypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Ale u mnie nie ma przezroczystych przewodów paliwowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 wyglada na to ze bez wywalenia turbulum na stol sie nie obejdzie .... Poza tym możliwe, że będziesz musiał robić czyszczenie turbiny, ale nie wiem czy nie lepiej dać ją od razu do regeneracji. a skad taka rada ... co tu chesz Łukaszku regenerowac .... ? [chyba zbyt pochopna opinia ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Jeśli u mnie nie ma przezroczystych przewodów paliwowych, to jak mam sprawdzić czy nie ma pęcherzyków powietrza. Czy mam wymienić przewód na przezroczysty, ten idący od filtra paliwa do pompy ? Po takiej wymianie i tak będą, jak wtedy pozbyć się ich ?[br]Dopisany: 02 Sierpień 2008, 04:10 _________________________________________________Czy ktoś wie ?[br]Dopisany: 03 Sierpień 2008, 22:10 _________________________________________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 a skad taka rada ... co tu chesz Łukaszku regenerowac .... ? [chyba zbyt pochopna opinia ] Maciusiu mój drogi, to takie moje wolne wnioski, bo w 80% rozebranie turbiny kończy się jednak koniecznością regeneracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 a skad taka rada ... co tu chesz Łukaszku regenerowac .... ? [chyba zbyt pochopna opinia ] Maciusiu mój drogi, to takie moje wolne wnioski, bo w 80% rozebranie turbiny kończy się jednak koniecznością regeneracji przesadzasz .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 przesadzasz .... Dobra ... może trochę Jestem pod tym względem wrażliwy, jak dobrze wiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Ja czyściłem i wszystko ok Napewno warto wyczyścić..., ja tak zrobiłem i nie taki diabeł straszny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się