Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów po wymianie N75 i przewodów podciśnieniowych


gadi

Rekomendowane odpowiedzi

Nadal Ci auto przeładowuje szczególnie przy wyższych obrotach więc chyba turbo na stół i czyszczenie kierownic pozostało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi kierownicami to dziwne, bo jak zdejme wężyk podciśnieniowy ze sztangi to sztanga opadz jakieś 2 - 2,5 cm to raczej jest cały zaktes. No ale wszystko jest możliwe, bo sporo czasy jeździłem z niesprawnym N75 i mogły się zapiec gdzieś na końcach zakresu. Narazie po wymianie zaworka jezdzi się stosunkowo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolenie może sie dadzą rozruszać przeładowanie jest od 3200 rpm więc może nie odczuwasz tak bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temperatura - OK

EGR - zaslepiony lub zasyfiony na max - brak 003 BS - tak ktora jest nie jest BS

dawka paliwa - OK

mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK

sprawdz czy nie ma pęcherzyków powietrza w paliwie.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mam sprawdzić czy nie ma pęcherzyków powietrza w paliwie ?

Poobserwuj przewody paliwa (te przezroczyste) odchodzące od filtra paliwa w stronę pompy.

Niech druga osoba przegazuje silnik, a Ty po prostu obserwuj czy nie ma pęcherzyków powietrza.

Po logach nie widać zbytnio żeby był zapowietrzony, ale na drugi raz jak robisz logi to każdą grupę robi się oddzielnie, bo wtedy próbkowanie jest większe i jest więcej pomiarów, bo z tego gorzej się czyta.

Tutaj masz wszystko opisane co i jak się robi:

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html

Poza tym możliwe, że będziesz musiał robić czyszczenie turbiny, ale nie wiem czy nie lepiej dać ją od razu do regeneracji.

Sprawdź jeszcze dokładnie dolot na wszelki wypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada na to ze bez wywalenia turbulum na stol sie nie obejdzie ....

Poza tym możliwe, że będziesz musiał robić czyszczenie turbiny, ale nie wiem czy nie lepiej dać ją od razu do regeneracji.

a skad taka rada ... co tu chesz Łukaszku regenerowac .... ? [chyba zbyt pochopna opinia :wink4:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli u mnie nie ma przezroczystych przewodów paliwowych, to jak mam sprawdzić czy nie ma pęcherzyków powietrza.

Czy mam wymienić przewód na przezroczysty, ten idący od filtra paliwa do pompy ?

Po takiej wymianie i tak będą, jak wtedy pozbyć się ich ?[br]Dopisany: 02 Sierpień 2008, 04:10 _________________________________________________Czy ktoś wie ?[br]Dopisany: 03 Sierpień 2008, 22:10 _________________________________________________f329d53f34ef1f68.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skad taka rada ... co tu chesz Łukaszku regenerowac .... ? [chyba zbyt pochopna opinia :wink4:]

Maciusiu mój drogi, to takie moje wolne wnioski, bo w 80% rozebranie turbiny kończy się jednak koniecznością regeneracji :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skad taka rada ... co tu chesz Łukaszku regenerowac .... ? [chyba zbyt pochopna opinia :wink4:]

Maciusiu mój drogi, to takie moje wolne wnioski, bo w 80% rozebranie turbiny kończy się jednak koniecznością regeneracji :tongue4:

przesadzasz .... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesadzasz .... :naughty:

Dobra ... może trochę :tongue4::wink4:

Jestem pod tym względem wrażliwy, jak dobrze wiesz :song:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...