Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd multitronika 18158 i brak przeniesienia napędu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

Sytuacja następująca, wchodzi moja narzeczona do auta, odpala wrzuca D i nic, dodaje gazu i nic auto stoi, wrzuca R to samo i tak dwie próby, żadnych wycieków itp, na liczniku jak i przy lewarku wszystko ok, pokazuje wybrany bieg ale auto stoi. Kolejna trzecia próba i auto normalnie jedzie jak gdyby nigdy nic. Podpiąłem pod kompa i wywaliło błąd 18158 - za niskie napięcie, wykasowałem zrobiłem rundę i nie powraca ten błąd. Dodam, że ostatnio zdejmowałem gałkę i tą chromowaną osłonę przy lewarku - nic więcej nie robiłem co mogło by mieć jakiś związek ze skrzynią. Od momentu kupna auta od styczna żadnych problemów Vag podpinany regularnie i nigdy żadnych błędów czy przygód nie było.

Co o tym myślicie ? Z góry dzięki za pomoc.

Poniżej błąd

Tuesday,28,May,2013,23:11:35:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

Data version: 20101123

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl

Control Module Part Number: 01J 927 156 CP

Component and/or Version: V30 01J 1.8l5VT RdW 2011

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 63351

VCID: 7CFCE87400B171FC

1 Fault Found:

18158 - Supply Voltage: too Low

P1750 -- 35-10 - - - Intermittent

---------- Post dopisany 02-06-2013 at 18:27 ---------- Poprzedni post napisany 29-05-2013 at 11:45 ----------

no nic wygląda na to, że to jakach chwilowa zamułka była, od tamtego czasu nic złego się nie dzieje, miałem okazję osobiście pojeździć autem trochę i wszystko gra, podpiąłem jeszcze dziś pod kompa i błędów żadnych nie ma, tak czy inaczej będę miał to na oku,

gdyby komuś coś przyszło do głowy to pls o wypowiedź

Opublikowano
:hi:

Sytuacja następująca, wchodzi moja narzeczona do auta, odpala wrzuca D i nic, dodaje gazu i nic auto stoi, wrzuca R to samo i tak dwie próby, żadnych wycieków itp, na liczniku jak i przy lewarku wszystko ok, pokazuje wybrany bieg ale auto stoi. Kolejna trzecia próba i auto normalnie jedzie jak gdyby nigdy nic. Podpiąłem pod kompa i wywaliło błąd 18158 - za niskie napięcie, wykasowałem zrobiłem rundę i nie powraca ten błąd. Dodam, że ostatnio zdejmowałem gałkę i tą chromowaną osłonę przy lewarku - nic więcej nie robiłem co mogło by mieć jakiś związek ze skrzynią. Od momentu kupna auta od styczna żadnych problemów Vag podpinany regularnie i nigdy żadnych błędów czy przygód nie było.

Co o tym myślicie ? Z góry dzięki za pomoc.

Poniżej błąd

Tuesday,28,May,2013,23:11:35:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

Data version: 20101123

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl

Control Module Part Number: 01J 927 156 CP

Component and/or Version: V30 01J 1.8l5VT RdW 2011

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 63351

VCID: 7CFCE87400B171FC

1 Fault Found:

18158 - Supply Voltage: too Low

P1750 -- 35-10 - - - Intermittent

---------- Post dopisany 02-06-2013 at 18:27 ---------- Poprzedni post napisany 29-05-2013 at 11:45 ----------

no nic wygląda na to, że to jakach chwilowa zamułka była, od tamtego czasu nic złego się nie dzieje, miałem okazję osobiście pojeździć autem trochę i wszystko gra, podpiąłem jeszcze dziś pod kompa i błędów żadnych nie ma, tak czy inaczej będę miał to na oku,

gdyby komuś coś przyszło do głowy to pls o wypowiedź

Albo źródło zasilania sterownika albo sam sterownik padł (to co zwykle).

Opublikowano

Dzięki Bart za odpowiedź mógłbyś jednak rozwinąć swą myśl ?

1. Źródło zasilania sterownika - co może być przyczyną, co mogło być tego powodem i skąd to źródło pochodzi ?

2. Sterownik chodzi o sterownik skrzyni ?

jakie działania proponujesz ? czy to, że błąd już nie występuje może świadczyć o jakimś no nie wiem np zwarciu czy coś w tym stylu ?

sorry ale to dla mnie czarna magia :kwasny:

---------- Post dopisany at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany at 18:18 ----------

albo jak mogę sprawdzić bardziej szczegółowo za pomocą VAG-a

Opublikowano
Dzięki Bart za odpowiedź mógłbyś jednak rozwinąć swą myśl ?

1. Źródło zasilania sterownika - co może być przyczyną, co mogło być tego powodem i skąd to źródło pochodzi ?

2. Sterownik chodzi o sterownik skrzyni ?

jakie działania proponujesz ? czy to, że błąd już nie występuje może świadczyć o jakimś no nie wiem np zwarciu czy coś w tym stylu ?

sorry ale to dla mnie czarna magia :kwasny:

---------- Post dopisany at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany at 18:18 ----------

albo jak mogę sprawdzić bardziej szczegółowo za pomocą VAG-a

VAG tutaj nie pomoże. Daleko masz do mnie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...