ynos 0 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Po odpaleniu auta (rano) wyjechaniu z parkingu, przy kręceniu kierownicą słyszę za deską rozdzielczą dźwięk jakby płyn się przelewał gdzieś w obwodzie (dosyć głośno). Potem nie słyszę już tego. Co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olszak86 0 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Masz klime ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynos 0 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 tak mam ale w tym momencie, klima nie jest załączona - tylko na Econ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TnX 0 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Sprawdziłeś stan płynu w zbiorniczku? Może jest za dużo lub za mało. Może już pompa wysiada, przy skręcaniu kierownica chodzi ciężej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynos 0 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 płynu w zbiorniczku jest między max, a kółkiem plastikowym na miarce powyżej max- jest tak w połowie. Nie odczuwam różnicy w sile wspomagania, anie w tym momencie to tak "zabulgocze" - nie wiem jak określić ten dźwięk dokładniej. Wydaje mi się, że taki dźwięk można usłyszeć jak w rurze jest powietrze - bo jeśli jest tylko ciecz to przemieszczanie jej się nie powodowało by takiego dźwięku. Ale płyn zmieniany 1.5miesiaca temu, bez zapowietrzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 to jest raczej z nagrzewnice ten bulgot odpowietrz dobrze układ chlodznia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM 0 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Miałem jakiś czas temu to samo. Tylko że u mnie to było słychać jak auto stało na nierówności, przyspieszało bądź hamowało. I najlepiej się to słyszało z zewnątrz. U mnie pomogła wymiana płynu wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynos 0 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Płyn zmieniony bez zapowietrzenia układu, z wypłukaniem układu przy pomocy 1L płynu wspomagania. Płyn w obiegu chłodnicy wymieniał mechanik przy wymianie pompy wodnej i rozrządu. Ale przecież ten obieg odpowietrza się sam przez zbiornik wyrównawczy - tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Zbiornik wyrównawczych jest niżej niż nagrzewnica więc się sam nie odpowietrzy. Na jednym z węży z nagrzewnicy masz dziurkę i tam się to odpowietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynos 0 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Zbiornik wyrównawczych jest niżej niż nagrzewnica więc się sam nie odpowietrzy. Na jednym z węży z nagrzewnicy masz dziurkę i tam się to odpowietrza no właśnie czytałem dużo wątków o odpowietrzaniu przed zsuniecie węża, aż odkryjemy otwór i odpowietrzymy - tylko nigdzie nie znalazłem zdjęć który to wąż? Szukałem przy przegrodzie grodziowej od komory silnika ale niestety nie namierzyłem go. Możesz powiedzieć dokładniej gdzie go szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się