Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koło zamachowe dwumasowe


szczepan_k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam takie pytanie czy dzwięk tego typu to norma w AVF??:

Dodam, że tydzień temu wymieniłem kompletne koło ze sprzęgłem i coś mi się trochę nie podoba..... czuje jakby dwumas był tez nie wyważony bo jak odpalam Go to tak jakby całe autko skakało do góry..

porównywałem z AWX-em i tam tylko trochę szarpnie i odpala jak benzynowy silnik szybko i bez jakichkolwiek wibracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu norma wtryskiwacze podają paliwo już ma prawie odpalić a Ty go dusisz więc jak jedziesz i wszystko gra to pojeździj narazie.. Chyba że to koło LUK-a więc pewnie stuka od nowego i nie uznają gwarancji. Tylko Sachs..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ty za glupoty piszesz. Ja m-c temu wymienialem dwumas ze sprzeglem luk i nic nie stuka szarpie. Wszystko idealnie ladnie pracuje.

Wysyłane z mojego GT-P5110 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luk to niestety ale gówno takie samo jak jakis maxGear od jakiegoś roku .. którego nie chcą reklamować i odsyłają tak samo sprzęgła tylko Sachs został. To masz szczęście teraz potrafią stukać odrazu po montażu. Dowód chociażby taki że po założeniu Luka dwumasu stukało na luzie dalej po odesłaniu nie uznano gwarancji ponieważ jest jak najbardziej ok i luzy w normie. Po odesłaniu dwumasu bezpośrednio do Luka to samo. Po założeniu Sachsa cisza więc wydatek 1.5k w błoto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sam mechanik zakładał nowy komplet koledze do AWX-a i tez nie uznali gwarancji - oczywiscie LUK, wymienił po kosztach ale nie wiem czy na LUK-a czy na Sachsa w każdym bądź razie po wymianie spokój. Tylko że tam działo sie cos takiegoże przy jeździe na wyższym biegu jak wcisnął gaz to strasznie chrobotało jak zużyta turbina.

A u m,nie nie dość że ten dzwięk to mam wrażenie że nie jest wyważone to wszystko, czuć jakieś bicie w bedale sprzęgła i przy odpaleniu również,

chyba się poświęce i będę walczył z nimi...

słyszałem że LUK to teraz lipa, ale chyba Sachs nie robi do AVF-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie luk teraz jest słaby. Weźmy chociażby pod uwagę to że na Luku po dobrym programie często uślizguje się tarcza a na sachsie nie.Sachs oczywiście że robi pierwsza lepsza aukcja :wink:KOłO DWUMASOWE AUDI SEAT VW WARSZAWA (3272135336) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz Kolego....

Nie jest tak jak piszesz.... AVF ma inny dwumas aniżeli AWX. To co podałeś jest do AWX-a właśnie... AVF ma średnicę 240mm tzn. dokładniej przy 6-biegowej skrzyni... chyba że są AVF-y 5-cio biegowe.... tego nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To 230 czy 240 to sie tyczy sprzegla a nie dwumasy. Kolo dwumasowe jest takie same czy do avf czy awx. Temat przerabialem jak u siebie wymienialem.

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie pasowac. Zobacz sobie dla przykladu w zestawie luka ze sprzeglem 230 i 240 nr kola dwumasowego jest taki sam.

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

---------- Post dopisany at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany at 13:36 ----------

Sprzeglo 240 jest mocniejsze i jest w stanie pociagnac wiekszy moment obrotowy.

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to w takim razie jest to troche pocieszajace, z tego co ludzie piszą to cięzko udowodnić im to dziadostwo,

mam rozumieć że docisk z tarczą LUK bedzie pasował do dwumasy sachs'a??

jezeli tak to zawsze bedzie jakiś plus bo to wtedy ok 1000zł w plecy a nie jak za całość.

---------- Post dopisany 10-08-2013 at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany 13-06-2013 at 14:59 ----------

no i widzisz kolego coś nie dokładnie się zorientowałeś, niestety miałem do porównania koło zamachowe SACHS'a i niestety wszystko jest mniejsze włącznie z dociskiem i tarcza., otwory byc moze pasują, ale wtedy trzeba cały komplet od AWX'a założyć, ale to już bez sensu...

moje poszło na reklamacje, dostało dziwnych bocznych luzów, to już stare w tym miejscu było sztywne.... ale zobaczymy co Ci od LUK'a powiedzą....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego "szczepan_k" wspomniałeś coś o "chrobotaniu" mozesz to dokładniej opisać?? mam tez takie coś w swoim aucisku,ale tylko np.jak dam gazu na niskich obrotach tak od 1500 na 4 -tym biegu potrafi za chrobotać !!!również pod górką takie cos się dzieje!!!Na poczatku myślałem że to turbina,ale po wymianie turba dalej jest to samo,sprzegło wymieniłem ale bez 2-u masy,bo niby była dobra,sprzegło LUKa.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod ten wątek , bo problem chyba podobny. Podejrzewam padający dwumas ,poniżej nagranie z odgłosów pracy. Silnik AVB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...