Laoch
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Laoch
Informacje
-
Imię
Witek
-
Miasto
Wlkp
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Laoch
0
Reputacja
-
Zgodzę się że te hamulce to pomyłka.Niestety nie mogę sobie pozwolić na zmianę na coś większego. Na lato mam 16 , na zimę 15 wszystkie gumy po jednym sezonie .Każda zmiana to dodatkowe koszty. Dlatego myślę jedynie nad tym żeby zmienić na 288 tylko nie wiem czy trzeba zmienić zaciski.
-
Witam. Może niedokładnie przejrzałem temat ale nie znalazłem informacji których potrzebuję. Chciałem w moim AVB wymienić tarcze i klocki na nowe , niestety okazało się że mam tarcze 280 .Czy do zmiany na 288 wystarczą tylko jarzma , czy trzeba też zmienić zaciski. Czy może lepiej kupić dobre tarcze i klocki na 280? Będę wdzięczny za informacje.
-
Sam czyściłeś? Mnie to też czeka ale jakoś nie mogę zebrać się na odwagę żeby to zrobić a zufanego fachowca też nie znam.
-
Pierwszy błąd wskazuje na uszkodzonie świecy żarowej na 1 cylindrze, drugi na czujnik obrotów silnika G28.
-
Dzisiaj dodatkowo wyskoczył błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Logi Basic 000 003 011 ---------- Post dopisany at 15:52 ---------- Poprzedni post napisany at 15:35 ---------- Ciąg dalszy logów Statyczne 000 001 003 004 011 013 018 023 Dynamiczne 000 w czasie pomiaru złapałem notlaufa 000 normalnie 001 003 004 008 010 011 ---------- Post dopisany 18-02-2014 at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany 17-02-2014 at 15:52 ---------- Jedśli ktoś może coś powiedzieć na podstawie tych lgów , będę wdzięczny.
-
Mają też być dynamiczne , czy statyczne?
-
Witam Niestety ostatnio parę razy złapałem notlauf , zawsze na 4 biegu przy ok 2500 obr . Zrobiłem logi ale nie wiem czy dobre , proszę o o sugestie.
-
Witam. Żeby nie tworzyć nowego wątku podczepię się tutaj. Mój silnik to AVB. Wczoraj podczas przyspieszania auto nagle przestało ciągnąć przy ok 3000obr na 4 biegu i potem silnik zachowywał się tak jakby był bez turbo. Po zgaszeniu silnika jest ok. Żadna kontrolka się nie zapaliła. Jeśli ktoś maiłby jakieś sugestie to będę wdzięczny.
-
Podepnę się pod ten wątek , bo problem chyba podobny. Podejrzewam padający dwumas ,poniżej nagranie z odgłosów pracy. Silnik AVB.
-
Witam:)