Skocz do zawartości

Laoch

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Laoch

Informacje

  • Imię
    Witek
  • Miasto
    Wlkp

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Laoch

0

Reputacja

  1. Zgodzę się że te hamulce to pomyłka.Niestety nie mogę sobie pozwolić na zmianę na coś większego. Na lato mam 16 , na zimę 15 wszystkie gumy po jednym sezonie .Każda zmiana to dodatkowe koszty. Dlatego myślę jedynie nad tym żeby zmienić na 288 tylko nie wiem czy trzeba zmienić zaciski.
  2. Witam. Może niedokładnie przejrzałem temat ale nie znalazłem informacji których potrzebuję. Chciałem w moim AVB wymienić tarcze i klocki na nowe , niestety okazało się że mam tarcze 280 .Czy do zmiany na 288 wystarczą tylko jarzma , czy trzeba też zmienić zaciski. Czy może lepiej kupić dobre tarcze i klocki na 280? Będę wdzięczny za informacje.
  3. Laoch

    Turbo tryb awaryjny

    Sam czyściłeś? Mnie to też czeka ale jakoś nie mogę zebrać się na odwagę żeby to zrobić a zufanego fachowca też nie znam.
  4. Pierwszy błąd wskazuje na uszkodzonie świecy żarowej na 1 cylindrze, drugi na czujnik obrotów silnika G28.
  5. Dzisiaj dodatkowo wyskoczył błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Logi Basic 000 003 011 ---------- Post dopisany at 15:52 ---------- Poprzedni post napisany at 15:35 ---------- Ciąg dalszy logów Statyczne 000 001 003 004 011 013 018 023 Dynamiczne 000 w czasie pomiaru złapałem notlaufa 000 normalnie 001 003 004 008 010 011 ---------- Post dopisany 18-02-2014 at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany 17-02-2014 at 15:52 ---------- Jedśli ktoś może coś powiedzieć na podstawie tych lgów , będę wdzięczny.
  6. Mają też być dynamiczne , czy statyczne?
  7. Witam Niestety ostatnio parę razy złapałem notlauf , zawsze na 4 biegu przy ok 2500 obr . Zrobiłem logi ale nie wiem czy dobre , proszę o o sugestie.
  8. Witam. Żeby nie tworzyć nowego wątku podczepię się tutaj. Mój silnik to AVB. Wczoraj podczas przyspieszania auto nagle przestało ciągnąć przy ok 3000obr na 4 biegu i potem silnik zachowywał się tak jakby był bez turbo. Po zgaszeniu silnika jest ok. Żadna kontrolka się nie zapaliła. Jeśli ktoś maiłby jakieś sugestie to będę wdzięczny.
  9. Podepnę się pod ten wątek , bo problem chyba podobny. Podejrzewam padający dwumas ,poniżej nagranie z odgłosów pracy. Silnik AVB.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...