mari000 2 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Witam opisze problem ktory mnie nie pokoi mianowicie postanowilem troche odmulic auto przy 210km/h auto szlo elegancko po zwolnieniu do 140km/h w auci zbraklo mocy tzn auto wogole przestalo reagowac na pedal gazu tak jakby turbo sie zawiesilo . Po ponownym uruchomieniu auta problemu juz nie bylo i nie ma ... orientuje sie moze ktos o co kaman ? Dodam ze zadna kontrolka sie nie zaswiecila i nie bylo widac zadnego nie pokojacego dymu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 kierownice w turbo zawieszaja sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszm41 0 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 tez to mialem, pierwszy raz chyba 2011 przed swietami, a drugi raz koncem 2012. nic nie robilem, zadnych napraw, do dzis chodzi bez problemu, mam 184tkm. puki problem jest sporadyczny, nic nie robie. nowe turbo zawsze mozny zalozyc. janusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semir22 0 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 mi się też w mym avb sporadycznie (2razy do roku zdarzy). Rada taka- w trasę i przegonic na wyzszych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zieluu 1 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 U mnie identiko to samo, rozpędziłem do 4tyś obr. i mi przycięło (jako, że 90% mojej jazdy to po mieście to nie zauważam tego przy codziennej jeździe bo przeważnie 2-3,5tyś). Mechanik stwierdził, że to kierownice, pogrzebał i powiedział że może się to jeszcze powtórzyć z parę razy, ale żeby pojechać np. na autostradę i "przewietrzyć" auto Normalnie bym na to nie zwracał tak dużej uwagi jak na razie, bo nie pojawia się problem przy codziennej mojej jeździe, ale chciałbym zachipować auto na wiosnę, ale właśnie boję się, że to się będzie pojawiało to wtedy chipowanie nie ma sensu na niesprawnej turbinie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Someonik 1 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 wyczyść turbinę i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherlock 0 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 no nie tak po problemie , zależy w jakim stanie jest turbo . Czyszczenie to pierwsza opcja, niestety jak nie pomoże to czeka Cię wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zieluu 1 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 A gdyby pokusić się na kupno nowej turbiny, pod słowem "nowej" mam na myśli nówka funkiel czy np. zdjętej z innego auta ? Co radzicie ? Wiadomo, jak się ma kasę to nową można kupić, ale załóżmy w granicy cenowej max do 1000zł I na jakiej "zasadzie" się dobiera wtedy turbine ? Czy wiekszość jest tak zrobiona, że jest p&p i tylko wielkością się różnią ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel121 2 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Za 1000zł to możesz co najwyżej kupić używaną lub po regeneracji. Nowa to koszt 2-3 tysie. Skoro u Ciebie tylko geometria się przycina to nie ma sensu kupować nowej wystarczy dobrze wyczyścić ok 200-300zł i będzie śmigać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disem 0 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Z mojego doświadczenia powiem że są dwie opcje po czyszczeniu albo bedzie smigalo juz bez problemu albo jak turbo w slabej kondycji to co 4mc bedzie do czyszczenia Wysłane z mojego GT-I9100 ---------- Post dopisany at 09:02 ---------- Poprzedni post napisany at 09:00 ---------- Z mojego doświadczenia powiem że są dwie opcje po czyszczeniu albo bedzie smigalo juz bez problemu albo jak turbo w slabej kondycji to co 4mc bedzie do czyszczeniaWysłane z mojego GT-I9100 Ps wyczyść sam turbo z 5h roboty i bardzo proste wiec nie ma co kasy wydawać Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zieluu 1 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Ok, dzięki Panowie za radę Wyczyszczę i zobaczymy czy się będzie powtarzało, oby NIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Someonik 1 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 zakasaj rękawy i wyciągaj. tylko dobre klucze i nie poddawaj się przy demontażu, ja jak wyciągałem to miałem załamke ale poszło jakoś ---------- Post dopisany at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ---------- aha i uważaj na aluminiowy przewód smarujący turbinę. ja urwałem inaczej się nie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilGZB 0 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 aha i uważaj na aluminiowy przewód smarujący turbinę. ja urwałem inaczej się nie dało Trzeba "dorobić" klucz 17 a drugim kluczem odkręcasz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zieluu 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Turbina wyczyszczona - jak ręka odjal! Nie wchodzi w tryb awaryjny, nie przycina, przy okazji jeszcze egr wyczyszczony Kierownice były zakochane a teraz czysto i pracują jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Laoch 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Sam czyściłeś? Mnie to też czeka ale jakoś nie mogę zebrać się na odwagę żeby to zrobić a zufanego fachowca też nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zieluu 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Sam czyściłeś? Mnie to też czeka ale jakoś nie mogę zebrać się na odwagę żeby to zrobić a zufanego fachowca też nie znam. Nie nie, znajomemu mechanikowi dałem do serwisu, wolałem mieć pewność niż cos złe samemu zrobic i jeszcze bez sprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się