Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy i slabo wkreca sie na obroty.


waszka332

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie mojej audi brakuje mocy do okolo 4-4,5 tys obrotow ladnie ciagnie i przyspiesza ale po przekroczeniu 4,5 tys w ogole nie kreca sie na obroty i nie przyspiesza prosze was pomozcie mi rozwiazac ten problem gdyz dobija mnie to. Dodam ze podlaczalem samochod do kompa (nie wiem dokladnie jakiego) nie wyswietla zadnych bledow. Z czyms jest problem czy poprostu silnik jest zmeczony i dlatego tak sie dzieje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to możliwe że przepływka się kończy jak masz możliwość to podmień jeżeli nie to może zastosuj ten mój trik na przepływke jest w tym dziale jeżeli jakaś poprawa będzie to znaczy że wymiana cię czeka :) Jeżeli to by nie pomogło to odłącz ją w ogóle :) jeżeli i to by nie pomogło to pisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czyms jest problem czy poprostu silnik jest zmeczony i dlatego tak sie dzieje ?

Podstawowe pytanie.. kiedy był wymieniany filtr powietrza oraz świece zapłonowe? Sprawdź te dwie rzeczy - ewentualnie jak świeczki będą w porządku sprawdź kable WN, cewkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable i swiece byly zmienione okolo 1tys km tak samo jak wszystkie filtry. (Ja zmienialem takze nie sa to zadne zapewnienia od poprzedniego wlasciciela) Patetu z przeplywka jescze nie testowalem poniewaz zbraklo czasu :) Ale dzis znowu zaskoczylem sie na minus poniewaz chcialem zobaczyc ile wyciagnie moje audi i pojechal marne 160km/h przy 4,5tys obrotow na minute i koniec :( juz mnie dobija ten samochod. Mam nadzieje ze mi cos doradzicie i ze to nie jest poprostu zajechany silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zobacz co się będzie działo jak mu odłączysz przepływkę, jeżeli będzie tak samo to odłącz mu lambdę i wtedy zobacz co się będzie jak i to nie pomoże to pisz :) To proste testy które mogą czasami wiele powiedzieć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam takie pytanie kolega pisze ze od 4, 4,5 tys. juz nie chce wchodzic na obroty a jesli moje audi dopiero zaczyna zbierać sie od 4tys. a od 0-4tys. zamula to tez moze byc wina przepływki ? Dodam ze swiece i filt powietrza wyminilem i jest dalej to samo. prosze o pomoc !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być przepływka może być i sonda, ale te silniki mają to do siebie że lubią wysokie obroty ale i przy tym spore pragnienie mają :) Kiedyś na forum napisałem taki niby "trik z przepływką" jest w tym subforum tylko poszukaj zrób to co tam napisałem i zobacz efekty u mnie pomogło może i tobie pomoże :) Nic nie kosztuje a może pomóc robota też banalna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wczesniej czytalem twoj post z trikiem :) podoba mi sie i przeanalizowałem go chyba ze 100 razy i wydaje mi sie ze to jest naprawde dobry pomysł :) zrobie to dzisiaj jak i napisze jak wyszlo :tonguemad: Czytam dalej forum z podobnymi tematami trafija sie naprawde prze różne mozliwości takie jak cujnik halla , lewe powietrze, itp ale pierwsze zrobie twoj trick :wink:

---------- Post dopisany at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ----------

A jeszcze pytanie co myslisz o wymianie kabli zapłonowych na ngk ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jeżdżę na NGK i jak narazie sprawują się świetnie :) od razu wymień też te fajki przy module co są nie są może najtańsza ale warto wymienić komplet bo w sklepie jeżeli zamówisz przewody to dadzą ci tylko te dwa od cylindra nr 1 i 2, dodatkowo zamów jeszcze fajki dla cylindrów nr 3 i 4 :) No u mnie ten trik jak narazie działa znakomicie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem twoj trick :) z "dziurka" 2.5mm co powiem to powiem ale jest troszke żywszy :) ale to dalej nie to co bylo jak go kupilem..;( tak własnie mysle o tych kablach bo na dużym biegu na małych obrotach przy dodawaniu gazu szarpnie tak ze 2-3 razy i jedzie dalej.. myslisz ze to kable ? ;> a moze sa jeszcze jakies przyczyny ? mogłbyś podac jakie bede sprawdzał :) z góry dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam takie pytanie kolega pisze ze od 4, 4,5 tys. juz nie chce wchodzic na obroty a jesli moje audi dopiero zaczyna zbierać sie od 4tys. a od 0-4tys. zamula to tez moze byc wina przepływki ? Dodam ze swiece i filt powietrza wyminilem i jest dalej to samo. prosze o pomoc !

Mam dokładnie to samo. Na benzynie i LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam takie pytanie kolega pisze ze od 4, 4,5 tys. juz nie chce wchodzic na obroty a jesli moje audi dopiero zaczyna zbierać sie od 4tys. a od 0-4tys. zamula to tez moze byc wina przepływki ? Dodam ze swiece i filt powietrza wyminilem i jest dalej to samo. prosze o pomoc !

Mam dokładnie to samo. Na benzynie i LPG

albo wtryski też mogą być jak nie chce wejść na obroty. Można kupić preparat do czyszczenia wtrysków STP i powinno byc ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie po dlugiej przerwie nie pisalem bo caly czas sie z tym meczylem i zapomnialem a mianowicie robilem trik z dziurka malo co pomoglo ale nie wkreca sie dalej, odlaczalem przeplywke i tylko go przydusilo i nic wiecej wymienilem dodatkowo czujnik polozenia walka rozrzadu po tym zaczal sie minimalnie lepiej zbierac ale jest to bardzo znikoma poprawa. Macie jeszcze jakies pomysly na niego ? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odłącz mu sondę jeszcze i zobacz co się będzie działo, dodatkowo zresetuj sterownik (czyli odłącz mu na noc aku) zrób tak jak masz kabel do LPG bo mapy się skasują :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yhy czyli jak nie mam kabla do lpg to wtedy bede musial jechac do gazownika na ustawienie gazu tak ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy ja jak odłączyłem to tylko mi się mapy skasowały reszta ustawień została :) Byś musiał się zgłosić do działu LPG i zapytać czy ustawienia się skasują czy nie :) Tylko jak mu odłączysz aku na noc to pamiętaj że zaraz po podłączeniu trzeba zrobić adaptację :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o adaptacje przepustnicy tak ? ;) reczna adaptacja za pomoca klucza i stacyjki wystarczy czy lepiej vagiem ? ;) i co powinno siedziac jak odlacze sonde ? Odlaczyc ja na odpalonym silniku ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...