Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapowietrzony układ paliwowy benzyna.


Miras200

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem otóż silnik 1,8 nie odpala prawidłowo wyglada to tak kręce załapie i odrazu gasnie drugi raz krece to samo i tak z 10 razy poczym odpala i wszystko jest ok problem pojawil sie po tym jak sciaglem te zabezpieczenie z listwy wtryskowej i wyciaglem ta membrane do ktorej idzie taki cienki wezyk z podcisnieniem wyczyscilem to wsadzilem jak bylo auto odpalilo normalnie dopiero po nocy rano wsiadam chce odpalac i pojawily sie problemy opisane wyzej.mozliwe ze zapowietrzylem uklad paliwowy? jak go odpowietrzyc?ponizej zdjecie z zaznaczonym w czerwonym kole wspomniany zaworek ktory wyciaglem z listwy

listwa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłeś regulator ciśnienia paliwa którego się nie czyści to po pierwsze jak są z nim problemy to się go wymienia. Nie ma nic takiego jak zapowietrzenie się układu to nie obieg zamknięty żeby się zapowietrzył, zmierz ciśnienie paliwa za listwą i zobacz jaki jest powinno być ok 3,5 bara, jeżeli masz mniej to znaczy że regulator do wymiany. :) A po co ty w ogóle żeś to czyścił coś się działo ?? Czy jakiś pseudo mechanik ci podpowiedział ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że może być tak jak już ci napisałem tego się nie czyści jeżeli się zepsuje wymienia się tylko, żeby orzec czy to na pewno jego wina musisz jechać na zmierzenie ciśnienia paliwa za listwą bez tego nie dowiesz się czy to w ogóle wina regulatora, podłącz jeszcze VAG może on coś pokaże :) Ale ja uważam że to regulator jest winien :)

---------- Post dopisany 17-06-2013 at 13:09 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2013 at 21:46 ----------

Nagraj jeszcze filmik z tego jak ci nie odpala bo możliwe że immo ci po prostu nie działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[/color]Nagraj jeszcze filmik z tego jak ci nie odpala bo możliwe że immo ci po prostu nie działa :)

---------- Post dopisany at 07:32 ---------- Poprzedni post napisany at 07:27 ----------

faktycznie podlaczylem vag'a wszedlem w zakladke silnik wyskoczyl blad 17978 modul sterujacy zablokowany brak osprzetu nie zwiazany ze sprzetem skasowalem go lecz przy kazdym uruchomieniu pojawial sie znowu. wszewdlem w zakladke immo rowniez byl komunikat slaby sygnal brak sygnalu klucza juz wiedzialem ze to immo wzielem drugi kluczyk odpalil odrazu bez gasniecia czy to mozliwe ze ten transponden (pestka od immo) ulegla awarii czy czy cos innego???dodam ze ten drugi kluczyk jest kluczykiem serwisowym nie ma pestki tak mi sie wydaje gdyz jest plastikowa rekojesc a grot metalowy ten nie dzialajac mial podswietlenie do zamka i byl rozbieralny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno ma w sobie pestke inaczej by Ci nie zapalil. musisz kupic pestke i zakodowac kluczyk ale trzeba miec odpowiedni kabelek koszt cos kolo 100 zl robota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kolega wyżej napisał musi mieś pestkę tylko zapewne jest zalana :) Jak masz PIN to kup pestkę w necie np.: Transponder Megamos - ID13 :: [email protected] i zakodują ją jeżeli znowu się to będzie działo to musisz przeczyścić styki na pierścieniu (na forum gdzieś to opisałem ) :) I wtedy problem powinien ustąpić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...