Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pierścień uszczelniający.


omzig

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka.

Silnik poci mi się w okolicach pierścieni uszczelniających wałków rozrządu oraz wału korbowego... I teraz pytanie: Czy te wszystkie trzy uszczelniacze są takie same tzn o tym samym numerze???

Na ETCE właśnie tak mi pokazuje, a wchodzę na stronę sklepu Części samochodowe iParts.pl - największy wybór auto części - części zamienne w sklepie motoryzacyjnym iParts.pl i pokazuje że korbowy ma inny nr ORI niz te rozrządu... zgłupiałem...

Pomożecie?

---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 17:02 ----------

Podpowie ktoś???

---------- Post dopisany 18-06-2013 at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany 17-06-2013 at 22:48 ----------

up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla ANB:

simering przedni wału korbowego 038103085C 47x10x32

ten sam jest dla wałka rozrządu

jeśli chodzi o 1.8t, to tylko w AWT te dwa były inne, to znaczy miał inny simering na wał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla ANB:

simering przedni wału korbowego 038103085C 47x10x32

ten sam jest dla wałka rozrządu

jeśli chodzi o 1.8t, to tylko w AWT te dwa były inne, to znaczy miał inny simering na wał

Dzięki.

Jaką firmę polecasz odnośnie tych uszczelniaczy??? Czy najlepiej z ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękować

---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 00:08 ----------

Panowie, jak to jest z wymianą tych uszczelniaczy...?

Ponoć żeby je wyjąć to najlepiej wkręcić dwa wkręty (jeden z lewej drugi z prawej) i wyciągnąć, ale jak sie do nich dostać żeby nic tam nie przestawić (chodzi mi o znaki na rozrządzie). Pomożecie?

---------- Post dopisany at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ----------

up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zdjac pasek inaczej nie da rady, najlepiej w dwoch miejscach bialy markerem sobie zaznaczyc kropki zarowno na pasku jak i kole od rozrzadu i kole walu korbowego (po 2 kropki na koło wtedy na bank sie nie pomylisz), wtedy mozesz sobie zdjac pasek w kazdej pozycji tloka i zolozyc w to samo miejsce bez obaw o przestawienie rozrzadu pod warunkiem ze nie bedziesz ruszal ani walkami rozrzadu ani walek korbowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dziękuję.

Ale jak odkręcić te koła (z wałka rozrządu i wału korbowego) żeby wyjąć te uszczelniacze? Jakoś je zblokować czymś? Da radę tak?

---------- Post dopisany 23-10-2013 at 01:13 ---------- Poprzedni post napisany 20-10-2013 at 18:26 ----------

UP

---------- Post dopisany 25-10-2013 at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany 23-10-2013 at 01:13 ----------

Widziałem kilka metod w necie (np

), ale wolałbym coś bezpiecznego...

Podpowie ktoś???

---------- Post dopisany 26-10-2013 at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany 25-10-2013 at 20:56 ----------

UP

---------- Post dopisany 04-11-2013 at 00:17 ---------- Poprzedni post napisany 26-10-2013 at 20:46 ----------

???

---------- Post dopisany 09-11-2013 at 00:32 ---------- Poprzedni post napisany 04-11-2013 at 00:17 ----------

up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...