toni22 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Wszyscy tylko piszą na temat 2,0 140 i 170 km. A wypowie się ktoś na temat 2,0 tdi 136 km ? Bardzo mało samochodów jest z taką właśnie jednostką i ciężko o jakiekolwiek opinie więc może tutaj ktoś coś podpowie? Z góry dziękuję.
hornet Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 2.0 TDI 136KM w pierwszym okresie cierpią na chorobę wieku młodzieńczego i czesto padają głowice - niestety drogie-nowe na rynku wtórnym trafiają sie za 2000tys PLN poza tym silnika nie ma sie co czepiac. Silniki z początku serii nie mają filtra cząstek co pozwala na miły wzrost mocy i momentu.
toni22 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2013 A mógłbyś przybliżyć od kiedy one zaczęły być montowane pod maski ?
hornet Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 A mógłbyś przybliżyć od kiedy one zaczęły być montowane pod maski ? z tego co kojarzę to od 2005r ale po 2006 poprawili je. Niech ktoś potwierdzi bo nie jestem pewien. Poszukaj info na sieci. Na forum też ktoś chyba poruszał wątek 2.0 136PS
toni22 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2013 Przewalam forum non stop ale mało informacji na ten temat
hornet Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Przewalam forum non stop ale mało informacji na ten temat Więcej znajdziesz na WV
franekv6 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 silnik BNA 136KM to tak naprawdę 140-ka .był z tego co pamiętam montowany w autach na Belgię (w latach 2004-2005 w A4 i A6).A że tam opłaty sporo większe za 140KM to klepią 136KM w papierach.było to gdzieś na forum poruszane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się