Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów, małe problemy z odpalaniem


egon_81

Rekomendowane odpowiedzi

Prośba o ocenę logów. BS oraz grupy 000, będą później ponieważ program nie chciał ich logować. Dodam, że silnik na ciepłym czasami nie równo odpali i zgaśnie.

statyczne

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dynamiczne

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 30-06-2013 at 15:55 ---------- Poprzedni post napisany 26-06-2013 at 22:02 ----------

znajdzie ktoś chwilę na analizę, z góry dzięki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi są OK. Widać jednak w nich, że na pierwszym i czwartym cilindrze korekcje są trochę na plusie wysokie. Akurat te dwa cylindry pracują razem w każdym cyklu czyli tłoki w 1 i 4 cylindrze do góry a w tym czasie 2 i 3 tłok w dół i tak naprzemiennie. Silnikiem zatem może bujać ale nie jest to powód do gaśnięcia. Jeśli silnik gaśnie a w sterowniku silnika nie ma żadnych błędów to musisz sprawdzić przekaźnik 219, który znajduje się wewnątrz plastikowej obudowy gdzie siedzi sterownik silnika (w podszybiu) i najlepiej nóżki tego przekaźnika przeszlifuj pilniczkiem do paznokci - powinno pomóc na gaśniecie silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa z tym przekaźnikiem 219. Wcześniej nie dałem rady się do niego dobrać. Ale po jakimś czasie musiałem wymienić akumulator na nowy i problem odpalania prawie znikł. Już nie gasł lecz było słychać jego wahania czy odpalić czy nie odpalić. Natomiast dziś przy okazji regeneracji wycieraczek, przeczyściłem owe stopki przekaźnika 219 i nagle szok. Silnik odpala jak nowy. Więc pytanie do kolegi Sztomel, za co odpowiada ten przekaźnik tak z ciekawości?

No i oczywiście dzięki :thumbup1: jesteś wielki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...